úterý 1. ledna 2019

Nákupy listopad 2018

Přeji krásný první den v novém roce 2019!
Dnes pro vás mám další nákupy.
Co se týče nákupů v listopadu, rozdělila bych je na 5 menších částí, celkově to byl ale poněkud dražší měsíc, vlastně asi nejdražší za celý rok :D


1. Marie Claire Beauty Box
Tyto boxy jsem znala už z dřívější doby, ale tisícovka za jeden mi přišla vždycky trochu moc. Pak jsem na Facebooku zahlédla příspěvek od Klárky House of Skodulka, kde byly oba boxy za tuto cenu. Takže včetně poštovného vyšly na tisícovku bez koruny. Od doby kdy skončil Ladybox a Senzabox jsem nic takového neměla, takže jsem byla natěšená, i přesto, že jsem věděla co v krabičkách bude. Více Vám prozradím v samostatném článku :) Mimochodem stále se dají objednat, dokonce myslím ještě levněji.


2. Kosmetický adventní kalendář
Kosmetické adventní kalendáře jsem začala řešit až před rokem. Jenže zrovna nebylo moc financí a tak jsem si nakonec vysněný Clinique koupila až letos v lednu ve slevě na e-shopu Marionnaud. Ještě chystám celkové shrnutí.
Tentokrát jsem si chtěla udělat radost už na Mikuláše a nakonec zvolila kalendář, kde byl mix značek jako je Biotherm, Lancome, Armani a Kiehl's. Kupovala jsem ho na německém Douglasu, protože u nás byl malý výběr a nebo byly šíleně předražené. Německý Douglas do ČR nezasílá, ale s pomocí kamarádů jsem ho nakonec měla doma. Lákal mě i Nuxe, Rituals, Decleor, Dr. Hauschka a další, ale ty si nechám zase pro příště. Jak jsem byla s kosmetikou spokojená se dozvíte v článku hned, jak produkty otestuji.
Celkově mě nakonec vyšel na 51€, protože jsem našla ještě slevu na 10 €, takže kolem 1.300 Kč, což je podle mě dost dobrá cena.


3. Annabelle Minerals

Jako poslední nákup z e-shopu tady mám sady vzorků od Annabelle Minerals. Tuto značku toužím už dlouho vyzkoušet, ale stále byly některé sady vzorků nedostupné (nechtěla jsem hned kupovat plné balení, protože vím, že bych netrefila odstín). Bohužel jsem je nestihla ještě ani pořádně otestovat kvůli předvánočnímu pracovnímu vytížení. Jedna sada vzorků Vás vyjde na 239 Kč, já mám 4. Vybírat můžete z několika druhů make-upů, dále je k dispozici sada korektorů a dokonce i sada top produktů.
Cena celkem: 956 Kč 


4. Drogerie Müller Rakousko
Při nákupech v rakouském Primarku jsem se samozřejmě chtěla podívat i do drogerky na kosmetiku, jenže už nezbylo moc času a tak jsem hledala alespoň vánoční balíčky. Nenašla jsem nic zajímavého a nakonec vzala alespoň tento set malých sprchových gelů od Treaclemoon. Původně jsem měla v plánu dát je někomu pod stromeček, ale nakonec jsem neodolala a nechala si je, takže už se těším až je vyzkouším. Vyšly mě na 4,75 €.


5. DM drogerie

A jako poslední tady mám jediný nákup z DM za tento měsíc a to je Jessa intimní emulze 300 ml. Rychle jsem potřebovala koupit nějaký intim sprcháč, protože mi došel a tenhle vychází cenově tuším kolem 50 Kč, už ji mám po několikáté a vyhovuje mi.

Celkově byl listopad co se týče nákupů a utrácení nejsilnější. Dohromady je to zhruba 3.500 Kč, největší částka za celý rok.
Aspoň jsem si ale udělala před Vánoci radost.

Jaký adventní kalendář jste si letos pořídili Vy?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)