sobota 15. prosince 2018

Spotřebováno listopad 2018

Hezkou sobotu všem :) Vánoce jsou za dveřmi, v práci je to teď náročné, protože jsem tam skoro pořád a ještě stále nemám vánoční dárky. Alespoň dneska konečně napadl nějaký sníh a taky mám čas se opět ohlédnout za předešlým měsícem a sepsat článek. Navíc fotit cokoliv je v zimě dost náročný, to světlo je hrůza.


1. FA peelingový sprchový gel Island Vibes Hawaii Love 200 ml - v tomto případě nemá slovo peeling skoro žádný význam, částečky jsou jemné, takže jej můžete používat každý den. Je to osvěžující a letní vůně, měla jsem ho otevřený od léta.

2. GARNIER micelární voda 3v1 pro citlivou pleť 400 ml - v poměru cena/výkon je tahle micelárka skvělá, já ji používám hlavně na odlíčení očí, protože nemám moc ráda olejové odličovače.

3. SCHAUMA balzám Regenerační péče bez zatížení 200 ml - pro jemné, suché vlasy bez lesku. Balzám už mám taky nějaký ten pátek a vůbec se mi ho nechtělo používat. Parfemace by ještě ušla, ale na to, že je balzám bez silikonů byl hodně mastný a hůř se smýval. Tohle už znovu nepotřebuju.


4. CLINIQUE Smart protivráskové sérum pro obnovu povrchu pleti 7 ml - pozůstatek z adventního kalendáře 2017, který jsem si vlastně kupovala až letos v lednu ve slevě. Nebylo to špatné, na pleti bylo příjemné, ale na Vichy sérum to nemá a za plnou cenu kolem 2 tisíc bych si to určitě nekoupila.

5. CATRICE Velvet Matt Lip Cream odstín 090 Sweet Choco-Nut 3,4 ml - jeden z mých nejoblíbenějších produktů od Catrice, už mám v zásobě nové balení. Nejvíce mi vyhovuje až po nějaké době používání, protože pak už není tolik tekutý jako na začátku. Možná tam ještě trochu zbylo, ale teď už je vyschlý až moc a dělá na rtech fleky.

6. MISSHA krémový korektor na oblast očí, odstín natural beige 6g - několik Missha produktů jsem už zkoušela, ale mám pocit, že značka v poslední době docela upadla. Tento odstín jsem používala hlavně v létě, když nebyl potřeba makeup, stačilo trochu pod oči a skvěle mi seděl. Ještě mám jeden světlejší odstín. Kupodivu už je nějaký ten rok mám, kupovala jsem je původně na Ebay, cenově vychází asi kolem 150 Kč, krytí střední, ale rozhodně mi vyhovuje víc než třeba tekutý korektor od Catrice.


7. NYX Worth the Hype řasenka 5,25 ml - miniaturka se ke mně dostala z druhé ruky, ale nová a nerozbalená. Kartáček je klasický a hodně hustý, což mi vyhovuje. Řasenka dělá krásné řasy, jen docela rychle vyschla a vydržela mi tak měsíc. Takže si úplně nejsem jistá, jestli bych si koupila plné balení.

8. Agua de LOEWE Miami Beach vzorek 2 ml - po dlouhé době vůně, která mě zaujala. Jedná se spíše o letní záležitost. Je jemná a svěží, dle složení dominuje hruška a bílé květy. Trochu mě překvapila cena kolem 2.500 Kč, vzhledem k tomu, že se jedná pouze o toaletku.

9. DR. MAX hlíva forte 60 tablet - kupujete si doplňky stravy? Jaké nejčastěji? Já občas ano, pokaždé zkusím něco jiného.

10. BELLA odličovací tamponky - běžně Vám odličovací tamponky neukazuju. Většinou si kupuju z DM od Ebelin, jenže už jsem rychle nějaké potřebovala a zrovna jsme byli tuším v Makru. Píšou sice, že jsou ze 100% bavlny, ale moc mi na odlíčení nevyhovovaly, byly příliš tenké.

11. DONTODENT Fluor Fresh zubní pasta 20 ml - no ani pasty běžně nepočítám do spotřebované kosmetiky. Od Dontodent kupuju spíše ústní vody, pasty ne. Ale jsem ráda, že se dneska vyrábí i kosmetika v cestovním balení, protože se občas opravdu hodí.

Listopad nebyl na spotřebu příliš bohatý, ale aspoň zmizela nějaká ta dekorativka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)