úterý 22. ledna 2019

Co jsem našla pod stromečkem 2018

Vzhledem k tomu, že jsem si v prosinci žádnou kosmetiku nekupovala a nepsala bych tak ani žádný článek, rozhodla jsem se vám ještě ukázat něco málo z toho, co jsem našla pod stromečkem.

Ze Ziaji jsem opravdu nadšená a mám možnost vyzkoušet hned několik novinek. Prozatím jsem otestovala cukrový peeling karamelizovaná mandle a je naprosto boží! Ani není potřeba se po něm  mazat něčím dalším. Celkově mi voní ale všechny produkty a určitě o nich ještě uslyšíte.
Masky se nikdy neztratí a jsem za ně ráda. Obzvlášť zvědavá jsem na oční masky od Garnier.
Další v pořadí je takový mišmaš. Radox sprcháč už jsem zkoušela, byl fajn. Garnier micelárka se mi zrovna hodí, s Avon péčí na vlasy to bude trochu horší, té mám momentálně docela dost. Nejvíc se těším asi na cukrový Balea peeling, ale zaujaly mě i perly do vany. No a štětec na tvářenku jsem potřebovala jako sůl, tak uvidíme, jestli bude stát za to.
Opět Avon, z řady granátové jablko a mango mám už tělový sprej a voní moc hezky. Velkou radost mi ale udělal meruňkový olej od Renovality, který nádherně voní. Po těchto olejích koukám už dlouho a všude se o nich píše, takže další splněné přání.
A jako poslední tady mám dva dárky z mého seznamu přání pro Ježíška :D
Sérum od Vichy mám už vyzkoušeno, takže plné balení byla jasná volba a parfém od Naomi Campbell jsem už taky kdysi měla a zamilovala jsem si ho, bohužel toto je aktuálně jediné balení, které je u nás v ČR dostupné.

A co jste našli pod stromečkem vy? Hoďte mi odkazy do komentářů, ráda se mrknu :)

2 komentáře:

  1. No teda krásné dárečky jsi dostala. Ty pleťové masky bych si klidně hned všechny vzala :D super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masky se taky těším :) vzhledem k tomu, že jsem předtím zkoušela vždycky jen modrou Garnier.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)