sobota 26. ledna 2019

Glanc box 2019 benefiční limitka Hvězdy dětem


Minulý - letní Glanc box mi přišel podle fotek pořádně nadupaný, proto jsem se rozhodla pro objednání tohoto, když mi přišel e-mail o další edici, tentokrát benefiční limitce Hvězdy dětem. Toto je v pořadí můj druhý Glanc box, první jsem objednala někdy v roce 2016.

Box vyšel celkem na 349 Kč, avšak celková hodnota měla být více než 550 Kč.
Zároveň jste nákupem každého boxu přispěli 50 Kč na nadaci Vlaďka DĚTEM.
Hned po otevření mě do nosu praštila hodně silná, ale ne moc příjemná vůně, byl to Bref.

Ještě přikládám produkty zobrazené v online brožurce.

V boxu chyběly jedny vložky, to mi ale nevadí, protože tyto vůbec nevyužiju. Ještě navíc byly v boxu 2 pasty Vademecum a vlhčený toaletní papír Zewa. Knížka byla zřejmě ten dárek v hodnotě 249 Kč.

EDIT: Vložky v boxu nechyběly, pouze byly dvě varianty. Přiznám se, že tohle mě nenapadlo a chtělo by to určitě poupravit on-line brožuru, je to zkrátka matoucí.

1. SOMAT Gold tablety do myčky 10 ks - 69,90 Kč
Myčku bohužel nemám, a proto tablety nevyužiju a nemůžu tak ani hodnotit, ale určitě poputují dál.

2. SILAN Suprême Elégance 600 ml - 69,90 Kč
Aviváž mi zrovna dochází, takže se mi hodí. Z této řady jsem zkoušela tuším růžový nebo zlatý. V poslední době se ale přikláním spíš k vonným perličkám.

3. SAVO Bez chloru prací kapsle na barevné prádlo 3v1 17 ks - 179,90 Kč
Tady úplně nevím, jestli sedí ta cena, protože na e-shopech jsem je našla kolem 130 Kč, takže jedině, že by to v obchodě bylo víc. Kapsle kupuji, ale jiné značky, tyto ráda vyzkouším.

4. BREF Parfume Switch 50 g - 59,90 Kč
Bref mi celkově přijde předražený a pokaždé čekám, až bude nějaká akce. Další produkt, který využiju.
5. a 6. GARNIER Botanic Therapy kokosové mléko & makadamiový olej balzám-kondicionér 200 ml a šampon 250 ml
Tady nebyla cena uvedená, ale např. na DM e-shopu mají jiné varianty a každá je za 69,90 Kč.
Suché a hrubé vlasy sice nemám, takže uvidím jak mi to sedne, ale šampon mi zrovna dochází.

7. a 8. VADEMECUM Express white 10 a Cavity protection 75 ml
Ani tady nebyly uvedeny ceny, každá pasta stojí zhruba 40 Kč, možná méně. Obě však obsahují fluorid. To mě moc nepotěšilo, jelikož se snažím kupovat pasty bez fluoridu.


9. a 10. ZEWA vlhčený toaletní papír Pure a Mandlové mléko - 2 x 25 Kč
Toto je produkt, který vůbec nekupuju. Navíc jsou oba od podzimu prošlé, což by se asi stávat nemělo, byť to nejsou potraviny.

11. CARIN Dámské menstruační vložky ProBiotic Ultra 9ks - 34,90 Kč
Tento typ vložek vůbec nevyužiju, takže pro mě zbytečné.

A jak jsem byla s boxem celkově spokojená?

I přesto, že box obsahoval celkem 12 věcí a rozhodně přesáhl částku 550 Kč, moc mě nenadchl.
Kniha není úplně můj šálek kávy, papír, vložky, kapsle a pasty spíš nevyužiju. Nové trendy z drogerie a světa kosmetiky podle mě taky není úplně pravdivé tvrzení. Na druhou stranu je hezké, že jde z tohoto projektu příspěvek na děti.

Znovu už asi neobjednám. Co na něj říkáte? Objednali jste si taky?

2 komentáře:

  1. V boxu neměly být dvoje vložky, každý tam má buď jedny nebo druhé. Jsou prostě 2 verze,to u těchto boxů bývá.... Já jsem třeba naopak spokojená, vše využiju. Leona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že to mě nenapadlo, ale dává to smysl. Jen by to teda chtělo poupravit online brožuru, protože je to matoucí.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)