čtvrtek 3. ledna 2019

Spotřebováno prosinec 2018

Na spotřebu produktů byl prosinec velmi bídný, takže to dnes bude rychlo článek.


1. INCA COLLAGEN Vitamin C s šípky 30 tablet - občas do těchto článků zařazuji i doplňky stravy, tohle céčko jsem dostala k Inca Collagenu, který už mám dávno pryč, tehdy jsem měla nějaké v zásobě, zkrátka na tohle přišla řada až teď. Čas od času si nějaký doplněk stravy pořídím.

2. BALEA maska na vlasy vanilka a mandlový olej 200 ml - masku jsem měla docela dlouho, v DM ji stále najdete, jen má nový obal. Voněla hodně sladce, vanilka byla hodně cítit. Nebyla špatná, za vyzkoušení to stálo a seženete ji cca za 60 Kč, jen jsem ji neustále nahrazovala nějakými novými přípravky.

3. DOVE antiperspirant Invisible Dry 150 ml - fleky na oblečení mi to nedělalo, ale já nemám moc ráda ty klasické pudrové vůně, takže konkrétně tento už si znovu asi nekoupím.

4. YVES ROCHER sprchový gel Kandovaný pomeranč a skořice 200 ml - tento produkt mě spíš zklamal, měla by to být limitka a kupovala jsem ji na e-shopu při výprodeji. Skořici tady rozhodně necítím, spíš mi to přijde jako hodně slabá čokoláda s pomerančem a moc mi to nevonělo.


5. YVES SAINT LAURENT Black Opium 1,2 ml - vzoreček z mého letošního adventního kalendáře. Nejdřív jsem byla k této vůni docela skeptická, přišla mi hodně sladká. Pak jsem ji několikrát zkusila a vlastně si ji oblíbila, na zimu je skvělá, ale není to vůně, kterou bych používala každý den. Cenově na mě trochu dražší kousek.
Zdroj: sephora.cz
6. ISANA Young krém na ruce Sweety 75 ml - nemám ráda moc mastné krémy, jinak si jdu vždycky po nějaké době umýt ruce. Tenhle se rychle vstřebá a hned máte ruce suché, nelepí a hezky voní. Samozřejmě na velmi suché ruce to není, není tolik hydratační.

7. Crystal Collagen Gold Powder Eye Mask - zlaté podložky pod oči jsem kupovala na Aliexpressu za pár korun už dříve, tyto byly poslední. Nikdy jsem si nevšimla extra účinku, ale aspoň je to příjemné. Tyhle poslední mi přišly trochu vyschlé, ale možná jen špatně ležely v šuplíku a mohla jsem s nimi před použitím trochu zatřepat.

*fialové písmo = TOP produkty

Co vy a slavná vůně od YSL Black Opium? Zkoušeli jste ji? Voní vám?

2 komentáře:

  1. Já mám ty kolagenové pásky pod oči mooc ráda, pořád objednávám dokola :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příjemné jsou, o tom žádná, ale žádný efekt jsem nezaznamenala. Uvažuju ale o koupi jiných, našla jsem více druhů.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)