úterý 10. listopadu 2020

Adventní kalendář L’Oréal 2018 - Kiehl's - YSL - Biotherm - Lancôme - Armani

Jelikož se Vánoce rychle blíží a s nimi i předvánoční radosti v podobě Mikuláše, ukážu vám další kalendář, který jsem měla dva roky zpět.
A kdo by se chtěl mrknout na kalendář Clinique z roku 2017, přidávám odkaz na článek TADY.
Fotku všech produktů pohromadě nemám, takže přidávám alespoň tu produktovou.

KDE KOUPIT
Já tehdy kupovala na německém Douglas e-shopu (kde jsem kalendář původně i objevila) a známý mi ho pak dovezl do ČR. Bohužel ani letos ho český Douglas nemá v nabídce a jsme o tohle v ČR dost ochuzení. Objevila jsem ho pouze na stránce Dederona. Jedná se o přeprodej a cena mi teda přijde dost přemrštěná. Kdo by ale o letošní 2020 měl zájem, najdete ho TADY. A kdo má možnost si ho objednat z Německa, tak odkaz je TADY. Případně doporučuju využít třeba MAILBOXDE, kteří vám doručení zprostředkují. A možná vás i potěší, že se dělá i v pánském provedení.


CENA 
Běžná cena je cca 75 €. Bohužel už si nepamatuju na kolik mě tehdy vyšel, ale zrovna jsem chytla nějakou slevu a navíc k němu dávali i dárek v podobě kosmetické taštičky YSL a miniatury od Kiehl's, takže mě vyšel výhodně.


OBAL
Balení je fakt super a líbí se mi. Pěkné, praktické krabičky, které se dají znovu použít. Chtěla jsem je znovu naplnit a využít jako další advenťák, ale nakonec jsem je darovala. Aspoň budou mít další využití pro někoho jiného.


OBSAH
Najdete tu od každého něco - mix značek Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Lancôme, Biotherm a Kiehl's. Pečující kosmetika na tělo i pleť + parfémy + dekorativka. Dokonce 2 produkty v plném balení.

 
1. LANCÔME Génifique pleťové sérum 7 ml
2. BIOTHERM Blue Therapy red algae uplift zpevňující a vyhlazující krém 10 ml 
3. GIORGIO ARMANI Code tělové mléko 75 ml
4. LANCÔME Visionnaire krém proti známkám stárnutí SPF20 - 5 ml
5. BIOTHERM Life Plankton zklidňující a regenerační maska 15 ml
6. KIEHL'S balzám na rty 15 ml - plné balení
7. LANCÔME La Nuit Trésor sprchový gel 50 ml 
8. YVES SAINT LAURENT Black Opium EdP 1,2 ml
9. BIOTHERM Blue Therapy sérum in oil - noční sérum proti vráskám 5 ml
10. GIORGIO ARMANI Sì EdP 7 ml
11. KIEHL'S intenzivní hydratační krém na ruce 30 ml
12. GIORGIO ARMANI Acqua di Gioia tělové mléko 75 ml
13. BIOTHERM Aquasource Aura concentrate - regenerační a hydratační sérum 5 ml
14. LANCÔME Rénergie krém multi-lift ultra denní krém SPF 5 ml
15. KIEHL'S Ultra Facial denní krém 7 ml
16. BIOTHERM Lait De Douche čisticí sprchové mléko s citrusovými esencemi 75 ml
17. LANCÔME tužka na oči  odstín 01 černá - 0,7 g
18. YVES SAINT LAURENT Volume Effect Faux Cils řasenka pro objem 2 ml, černá
19. GIORGIO ARMANI Sì tělové mléko 75 ml
20. LANCÔME Teint Idole Ultra Wear make-up, odstín beige diaphane 03, 5 ml
21. LANCÔME La Vie Est Belle EdP 4 ml
22. BIOTHERM Biosource micelární voda pro všechny typy pleti 30 ml
23. BIOTHERM Eau Pure tělové mléko 75 ml
24. LANCÔME Hypnôse řasenka pro extra objem, odstín 01 Noir Hypnotic - plné balení


Skvělá příležitost, jak vyzkoušet dražší značky, nicméně já nevyužila celý obsah. Sice jsem se zběžně koukala, co kalendář obsahuje, ale ve finále jsem poslala dál parfémy, parfémovaná tělová mléka a Lancôme sprcháč. Vůně mi nesedly, tedy kromě YSL Black Opium, kdy jsem díky vzorku z kalendáře objevila svůj nový parfém a miluju ho.



TOP PRODUKTY,
 KTERÉ BYCH SI KOUPILA V PLNÉM BALENÍ
  • vzorek parfému YSL Black Opium, jak už jsem psala výše a na jehož základě jsem si pak kupovala plné balení.
  • obě řasenky - miniaturka YSL i plné balení Lancôme
  • Biotherm sprchové mléko
  • Biotherm micelární voda
  • krém na ruce Kiehl's
Všechny ostatní věci, které kalendář obsahoval (samozřejmě kromě těch co jsem poslala dál), byly fajn, jsem ráda, že jsem je mohla vyzkoušet a nemůžu říct, že by tam byl vyloženě nějaký propadák. Nejvíc mě zaujala asi značka Biotherm, tu zvažuju v budoucnu lépe prozkoumat.


Pokud tedy hledáte nějaký kalendář, kde najdete opravdu mix dražších značek, doporučuju určitě tento ☺ 
Takže neváhejte a udělejte si radost!






2 komentáře:

  1. Ahoj,
    ten kalendář je fakt nádherný, škoda, že se u nás nedá sehnat. Já jsem si letos objednala ten ze stránek lokkfantastic a pak jsem si koupila i jeden od Catrice, který vypadá fakt dobře. Už se těším na prosinec:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, je velká škoda, že se u nás spoustu věcí nedá koupit, ale věřím, že kdo by měl opravdu zájem, není tak složité si ho nechat do ČR přeposlat. Snad se v budoucnu dočkáme nějaké změny. Na Lookfantastic jsem koukala a obsah vypadá krásně! Určitě o něm budu příští rok uvažovat :) Doufám, že pak budeš mít článek na blogu, ráda si počtu.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)