sobota 12. prosince 2020

Spotřebováno listopad 2020

 

Předposlední spotřebovanci roku 2020, blížíme se do finále.
Nejsem zatím úplně vánočně naladěná, ale snad to brzy přijde. Máte už nakoupený všechny dárky?
Mám tu obvykle takovou moji standardní spotřebu, hory prázdných obalů u mě moc nenajdete.
1. AUSSIE Shine Miracle šampon pro vlasy bez lesku 300 ml - moc hezky voněl, vlasy po něm byly lesklé a hebké, spokojenost. Prozatím jsem od této značky zkoušela vždy jen suché šampony a s těmi jsem byla taky spoko.

2. BIOAQUANOL stimulátor vlasového růstu 250 ml - bylinková vodička, účinek posoudit úplně nedokážu, nepoužívala jsem to až tak pravidelně, ale aspoň pro ten pocit, že to vyživuje vlasy...

3. AVON pěna do koupele brusinka a pomeranč 250 ml - příjemná, vánoční vůně, hodně byla cítit i skořice. Občas jsem používala i jako sprcháč.

4. DIXI březová vlasová voda na mastné vlasy 125 ml - bohužel tohle nemělo žádný účinek bych řekla, takže pro mě zbytečná věc. Vlasy se mi mastily pořád stejně.

5. CLINIQUE 7 day scrub cream 30 m - účel to splnilo, ale mě tahle značka celkově neoslovila. Peeling je jemný, takže na každodenní použití mi to nevadilo. Odlíčil, ale trochu mi smrděl. Znovu nepotřebuju. Obzvlášť za ty peníze.

6. BI-OIL 60 ml - ten určitě všichni znáte. U jizvy jsem žádnou změnu nezaznamenala a na bílé/stříbrné strie nepomůže nic, takže jsem ho používala místo tělového mléka. Nutno podotknout, že byl opravdu bezedný. Parfemace mi taky nevadila. Znovu ho ale asi nepotřebuju.

7. DR. HAUSCHKA levandulový tělový olej 10 ml - miniatura z adventního kalendáře, ač levanduli nemám moc ráda v kosmetice, tohle bylo fajn. Byl to takový mléčný olej a pokožka byla hydratovaná ještě druhý den. Když jsem se znovu večer sprchovala, bylo opravdu znát, že jsem se mazala. Takže super.

8. DR. HAUSCHKA levandulový koupelový olej 10 ml - miniatura z adventního kalendáře, opět levandule, ale tady nemůžu produkt vůbec hodnotit. Místo abych se s ním umyla, blbec jsem si tuhle miniaturu nalila do napuštěné vany. Nevím co jsem si myslela 😃 Taková troška se samozřejmě ve vaně ztratila jak nic a nebylo to ani poznat.

9. CLINIQUE pep-start 7 ml - sice jsem četla na krém chválu, ale vůbec mi nevyhovoval. Vůbec se nevsákl do pleti. Konzistencí mi to trochu připomínalo bázi pod make-up, tu silikonovou. Tuhle značku znovu ne, bohužel.

10. Sprchový gel kočička - tuhle blbůstku jsem dostala, protože miluju kočky. Mělo to být s vůní hroznů, ale spíš to smrdělo po tom umělém obalu 😄

11. NIVEA šampon a kondicionér Pure Color Micellar s malinovým octem 2 x 9 ml - vzorečky už jsem měla několikrát a můžu posoudit jen to, že hezky voní. Na moje vlasy je malý množství.

12. AVON Luminata for her, vzorek - květinově-dřevitě-zelená vůně, hlavní ingredience jsou: hruška, bílé pivoňky a bílé dřeviny. Celkem to ušlo, nemůžu říct, že by mi to vyloženě smrdělo, ale určitě bych si ji nekoupila. Není to můj styl.


Tentokrát vyloženě žádný top produkt, ale aspoň zase něco ubylo 😊

Kolik věcí měsíčně průměrně spotřebujete vy?

1 komentář:

  1. Ahojky,
    já mám tradičně mnohem větší spotřebu. Z tvých produktů znám Bi-oil a za mě to žádný extrémní zázrak nebyl. Taky jsem měla Clinique a souhlasím s tvým hodnocením. Za ty peníze to není žádný výjimečný produkt. Aussie kosmetiku nemůžu moc používat, vadí mi ta parfemace. Na moji spotřebu se můžeš mrknout na blogu. Taky tam od začátku měsíce do neděle probíhá soutěž o kosmetický balíček, tak tě zvu:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)