sobota 31. října 2020

Spotřebováno říjen 2020

Hezký víkend! 
Máte rádi podzim? Já vlastně vůbec, déšť a zimu celkově nesnáším.
Dnes to bude rychlovka, mám jen pár kousků, tak pojďme na to.

1. PEPCO aroma difuzér - nejedná se o kosmetiku, ale říkala jsem, že vám to ukážu jako tip z Pepca.  Vůbec si už nepamatuju jaká je to vůně, krabici už nemám, ale byla příjemná, svěží.V sadě byly ještě 2 svíčky, ale samotný difuzér účel splnil. 

2. AVON Skin so Soft hydratační tělové mléko do sprchy 250 ml - myslím, že už se to ani nevyrábí nebo už to má dávno jiný obal. Byl tam zbyteček na jedno použití a válelo se mi to už dlouho v koupelně. Mě tenhle typ kosmetiky vůbec neláká, raději mám hydratační sprchový gel. Tohle mi přijde zbytečný.

3. DERMACOL antistresový sprchový gel hrozny s limetkou 250 ml - jedna z mých nejoblíbenějších variant z řady Aroma Ritual sprcháčů. Nejlepší je na léto, super osvěžující.

4. I LOVE COSMETICS sprchové a koupelové gely Coconut Ice, Strawberry cream 100 ml - tentokrát mě nezaujala ani jedna vůně, přišly mi dost chemické. Používala jsem jako sprchový gel.

5. NUXE Reve de Miel čisticí gel na tvář a tělo 30 ml - používala jsem na obličej a kromě vůně k němu nemám žádné výhrady. Ta parfemace mi prostě moc nesedí. Na mě hodně medová.

6. KLORANE suchý šampon s ovesným mlékem na tmavé vlasy 50 ml - klasická varianta s kopřivou mi vyhovovala víc, ale tohle bylo taky fajn. Mastnotu to pohltilo dobře. Nebyla to úplně tmavě hnědá, takže jsem neměla špinavýho nic kolem.

7. SISLEY revitalizační a objemový šampon, vzorek 8 ml - bohužel z jednoho vzorku, který mi nevyšel ani na jedno umytí vlasů se toho nedá moc poznat. Můžu posoudit jen parfemaci a ta byla příjemná. Plné balení, které stojí minimálně 1 300 Kč bych si ale zřejmě nekoupila.


Máte doma taky aroma difuzéry? Jaké používáte? Napište mi váš tip do komentáře :)

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    já mám doma několik aroma difuzérů a kupuji je v DM drogérii. Mám nejraději vůni magnolie. Jinak jsem taky už napsala spotřebováno, tak se můžeš mrknout na blog:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V případě aroma difuzérů si teď dělám zálusk na Rituals :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)