úterý 31. března 2020

Adventní kalendář Clinique 2017

Hezký den!
Vzhledem k situaci mám teď více volného času, a proto jsem se rozhodla Vám blíže ukázat adventní kalendář, který jsem si v minulosti pořizovala.

Já sama občas hledám obsah a fotky advenťáků z minulých let pro porovnání. Nejsem ten typ, který by chtěl mít překvápko, ale chci vědět co v kalendáři je, ať nekupuji zajíce v pytli a ať se můžu rozhodnout, jestli bych produkty využila.

Většinou si vybírám pro mě nedostupné (dražší) značky kosmetiky nebo ty, co znám méně nebo s nimi nemám žádnou zkušenost, abych se mohla s kosmetikou nejdříve seznámit a nekupovat hned plná balení.
Foto: archiv značky

Clinique byl úplně můj první kosmetický kalendář. Tehdy se to Cliniquem na blozích jen hemžilo a já po něm strašně toužila. Jenže mě odrazovala cena a já si ho nakonec před Vánoci 2017 nepořídila. Kupovala jsem ho až v lednu 2018, kdy jsem ho objevila na e-shopu Marionnaud a po slevě (-392 Kč) stál 1.567 Kč. Obsahoval péči o pleť a dekorativku + krém na ruce, viz seznam níže. 


Obsah kalendáře:
1.   7 day scrub cream - krémový peeling 30 ml
2.   Smart custom repair - protivráskové sérum pro obnovu povrchu pleti 7 ml
3.   Tužka na oči odstín 01 Black Diamond
4.   Take The Day Off dvoufázový odličovač 30 ml
5.   Smart SPF 15 custom-repair moisturizer - hydratační krém pro suchou a smíšenou pleť 7 ml
6.   Tekuté mýdlo pro suchou a smíšenou pleť 15 ml
7.   All about eyes oční krém proti otokům a tmavým kruhům 5 ml
8.   Pep-start rozjasňující oční krém 7 ml
9.   Krém na ruce 30 ml
10. Moisture Surge Overnight mask - noční hydratační maska 7 ml
11. Clarifying lotion 2 - tonikum pro suchou a smíšenou pleť 60 ml
12. Štětec na tvářenku
13. Rinse-off Foaming Cleanser - čisticí pěna 15 ml
14. Smart night custom-repair moisturizer - hydratační noční krém pro suchou a smíšenou pleť 7 ml
15. Rtěnka 
16. Prodlužující řasenka Lash Power 6 ml
17. Tekutá rtěnka/lesk
18. Pep-start hydroblur - hydratační matující krém pro všechny typy pleti 7 ml
19. Denní pleťový krém 30 ml
20. Tvářenka 3,1g - odstín Precious Posy
21. Moisture Surge intense - denní hydratační krém pro suchou až velmi suchou pleť 7 ml
22. Chubby stick - barevný balzám, odstín 06 Woppin' Watermelon
23. Moisture surge hydratační gelový krém pro všechny typy pleti 7 ml
24. Parfém Aromatics in Black 4 ml

PÉČE
Většina produktů na pleť mi nevyhovovala nebo mě nijak neohromila. Věci na odlíčení pleti(peeling, gel/mýdlo, pěna) a tonikum mě hodně vysušovalo. Ani krémy mě příliš neoslovily, prostě nic z čeho bych si sedla na zadek a řekla si: jo, tak tohle potřebuji!

DEKORATIVKA
Co se týče odstínů dekorativky, na produktové fotce se trochu liší (i když ani moje fotka asi úplně barevně neodpovídá, jinou už bohužel nemám) takže nevím, jestli byly různé varianty nebo fotka jen barevně neodpovídá.

Dekorativku jsem tehdy kompletně poslala dál. Buď mi neseděly odstíny nebo mě produkt nezaujal a věděla jsem, že ho nevyužiju.
Tvářenka, rtěnka a chubby stick mi nevyhovoval odstínem. Tekutá rtěnka/lesk byl barevně fajn, ale konzistencí hrozně hutný a lepivý produkt. Štětec na tvářenku mě také neoslovil (určitě mám doma lepší), černou tužku na oči nepoužívám a řasenka byla za mě příšerná (vím, že někteří ji milují). Parfém mi bohužel taky nesedl.


Top produkty, které bych si zakoupila v plném balení:
Dvoufázový odličovač mě opravdu překvapil, i přesto, že olejové odličovače nemám v lásce, odličoval dobře a navíc jsem neměla před očima mlhu.
Oční krém All about eyes, kruhů pod očima mě sice nezbavil, ale byl strašně příjemný a oční okolí bylo jemné a hebké, což trochu přisuzuji silikonům ve složení, ale v tomto případě to klidně přehlídnu.

Zdroj: amazon

CENA
Jak už jsem psala na začátku, kalendář mě vyšel po slevě na 1.567 Kč. Pokoušela jsem se vše přepočítat na miniaturky a částka by za ně byla rozhodně vyšší, takže v tomto případě se nákup podle mě vyplatil.

Některé prázdné obaly jsem si dokonce nechala a opětovně je využívám, což platí např. u těchto roztomilých kalíšků od krémů a nebo třeba flaštičky od tonika. Skvěle se hodí třeba na cestování.


CELKOVÝ DOJEM
Koupě určitě nelituji, těší mě, že jsem produkty mohla vyzkoušet, i když mě to přesvědčilo, že plné balení většiny produktů si nekoupím a byly by to pro mě zbytečně vyhozené peníze. Celkově mi produkty od této značky až tolik nevyhovovaly (což se samozřejmě týká jen těchto, jiné produkty mimo kalendář jsem nezkoušela).

Co se týče variant v následujících letech, všimla jsem si, že se mění většinou obal kalendáře a obsah zůstává +- stejný, až na pár produktů, který obměňují.




Máte rádi Clinique? Jaký je váš nejoblíbenější produkt?












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)