čtvrtek 5. března 2020

Spotřebováno únor 2020


Únor je nejkratší měsíc v roce a i moje spotřeba produktů je velmi malá. Celkem se jedná jen o 6 kousků. Tak se na to pojďme v rychlosti podívat.
1. L'ORÉAL Sublime Fresh odličovací pleťové mléko 200 ml - byť není na bílém pozadí obal dobře vidět, určitě Loreal produkty znáte, případně jej lépe uvidíte výše na úvodní fotce. Já už jsem toto mléko jednou měla. Doputovalo ke mně další balení v rámci dárku, takže jsem si ho sama nekoupila. Používala jsem ho ve sprše na odlíčení makeupu, oči jsem si s ním neodličovala. Stejně jako minule jsem z něj nebyla nadšená a nedalo mi nic ani tentokrát. Nicméně účel splnilo.

2. NUXE krém na ruce a nehty 15 ml - další spotřebované mini balení, miluju tenhle krém, miluju jeho vůni! Super na každodenní mazání, hned se vstřebá. Určitě doporučuji vyzkoušet.

3. ESSENCE All about matt! papírky proti mastnotě 50 ks - super věc, nicméně na celý obličej musím papírků použít samozřejmě víc. Jenže stejnou službu mi udělá i papírový kapesník, takže otázka zní, jestli tohle opravdu potřebuji kupovat?

4. a 5. I LOVE ... COSMETICS sprchové gely 100 ml - parfemace Lemons & Limes mě příliš neoslovila, jedná se o citrusovou vůni, hodně jdou cítit citróny a byla to taková sladko-kyselá vůně. Raspberry Ripple mi voněla jako marshmallow. Asi nic z čeho bych si sedla na zadek, už mám několikátou variantu, jelikož jsem si kupovala 2 sady a zatím se překvapení nekonalo. Jsou hezky barevné, to jo, ale třeba konzistencí jsou hustší a docela klouzaly z dlaní a hůř se roztíraly.

6. LAVERA balzám na rty Basis Sensitive 4,5 g - v tomto případě se nejedná o spotřebovaný produkt, jelikož jsem vymazala sotva půl centimetru, ale našla jsem ho po sto letech ve starém kabátě a už je na bohužel vyhození.

Máte s některým produktem zkušenosti? Používáte matující papírky?

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    myslím, že před několika lety jsem měla nějaký sprchový gel jako ty, ale úplně mi nesedla parfemace. matující papírky mám doma, ale vůbec je nepoužívám. Já jsem spotřebovala asi desetkrát více věcí než ty:-D
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, parfemace těchto sprcháčků mě moc nezaujaly. Vzhledově však vypadají hezky barevně. Papírky jsem měla už dlouho, proto jsem se je snažila používat co nejvíce, ale znovu už žádné asi nepotřebuji. A co se týče spotřeby, velká teď není, únor byl hektický a tolik jsem toho nepoužívala. Navíc se snažím vše redukovat :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)