pondělí 17. února 2020

Nákupy leden 2020


Nákupy za leden budou hodně stručné. Rozhodla jsem se, že si dám hned od začátku roku nakupovací stopku a koupím si jen to, co budu opravdu potřebovat, resp. to, co mi dojde a nebudu mít náhradu.

Růžovou NIVEA 10minutouvou plátýnkovou rozjasňující masku jsem dostala od kamarádky, tudíž se do mojí stopky nepočítá. Žádnou z těchto Nivea Urban Skin masek jsem ještě nezkoušela. Pokud už máte otestováno, dejte mi do komentářů vědět, která ze 4 variant vám vyhovovala nejvíce.

Produkty, které mi tedy v poslední době došly, byl intim sprcháč a odličovač očí (mám sice ještě jeden od Dermacolu, ale ten není dvoufázový ani olejový). Tentokrát jsem se chtěla vyhnout klasické drogérce a zkusit něco jiného.

SALOOS sprchový olej intimia 125 ml - olej se mi jevil jako dobrá varianta co se týče ceny i dostupnosti. Bohužel mě nenapadlo si k němu čichnout a nebo přečíst alespoň popisek. Kámen úrazu je tea tree olej, který obsahuje a já ho nesnáším, strašně mi smrdí. Umývat si tím intimní partie, natož celé tělo, mi proto není úplně příjemné, ale přežít se to dá a hold ho už nějak dopotřebuju. Na druhou stranu, je to vegan, bez syntetické parfemace a bez parabenů. 
Cena: 149 Kč - zakoupeno v DM

MANUFAKTURA jemná olejová odličovací emulze na oči & obličej pro citlivou pokožku 155 ml - emulzi používám jen na odlíčení očí a právě po prvním použití mě zaskočilo lehké pálení. Což mě překvapilo, když je složení plné samých zklidňujících látek. Seznámení s touto značkou nebylo úplně top, jelikož se jedná o můj první produkt, který jsem vyzkoušela, ale po pár dnech si oči zřejmě zvykly a je to lepší. Nedávám toho na tamponek tolik a stejně dočišťuji "vodovým" odličovačem. Co ale musím u této značky zmínit, je určitě certifikát HCS. Produkty ani jednotlivé složky nejsou testovány na zvířatech. No a složení je samozřejmě vegan.
Cena: 179 Kč

Na fotce můžete vidět oba produkty v čase, kdy už jsem je používala a musím říct, že odličovač mizí opravdu pomalu.

Celkem utraceno: 328 Kč

Na závěr mi nedá se zamyslet... Kdybych si koupila tyto dvě věci z nabídky klasické drogerie, zaplatila bych třeba jen polovinu částky a ušetřila bych. Podle mě ale stojí za to si připlatit a dopřát tělu něco lepšího než samou chemii. Zároveň mám i dobrý pocit z toho, že kvůli těmto produktům netrpělo žádné zvíře.

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    na intimní hygienu používám nejraději gely z Avonu, protože mě nijak nedráždí a celkově mi vyhovují. Masku od Nivey mám doma taky, možná bych si ji dneska mohla dát:-) Olej z Manufaktury mám doma taky, ale ještě jsem ho nepoužívala. Na odličování očí mám nejraději odličovač s chrpou z Yves Rocher, to je můj miláček.
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi nejvíce používala intim gely z DM - Jessa. Teď bych se chtěla zaměřit na něco šetrnějšího s lepším složením. Odličovač už teď skoro nepoužívám, protože se odličuji pratelnými tamponky, které mě odlíčí i bez něj :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)