čtvrtek 5. března 2020

Nákupy únor 2020

Krásný slunečný čtvrtek všem!
Spotřeba za únor byla velmi malá a nákupy jsou ještě menší.
Může za to moje kosmetická stopka, ve které stále pokračuji.

Je pravda, že jsem ji trochu porušila, jelikož žádný z těchto produktů jsem nutně nepotřebovala, ale na druhou stranu nic takového aktuálně doma nemám, takže je to ok a nic nesyslím.

ISANA hydrogel polštářky pod oči - co vám budu povídat, zaujal mě hlavně obal a krajkové provedení polštářků. Bohužel mi na moje kruhy pod očima nic nepomáhá, ale aspoň mám pocit, že se snažím o oční okolí pečovat. Obsahují kys. hyaluronovou a kofein, působit by měly hlavně proti otokům, ale ty já nemám.
Cena: 40 Kč

SUNDANCE samoopalovací ubrousek na obličej a tělo - tohle jsem vzala prozatím na vyzkoušení, žádné samoopalováky nepoužívám, ale jsem teď bílá jako stěna a jsem zvědavá, jak to bude fungovat a jestli nebudu oranžová =D
Cena: 12 Kč/kus

Celkem utraceno: 64 Kč



Na závěr musím říct, že jsem na sebe pyšná, že za měsíc za kosmetiku už neutrácím majlant jako tomu bývalo dřív.
Co vy a vaše kosmetické nákupy? Dali jste si někdy stopku?

2 komentáře:

  1. Ahojky,
    já mám taky zrovna stopku, ale u mě tedy vypadá jinak, můžeš se sama mrknout na blogu ciculka.cz, o únorových kosmetických nákupech jsem tam psala minulý týden:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, já aktuálně nakupuji jen to, co nemám v zásobě a opravdu mi to dojde a nemám to čím nahradit. Tyhle věci vůbec nemám, takže jsem si je koupila a navíc to nebyla nijak závratná částka. V březnu určitě budu dál pokračovat :) Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)