středa 1. dubna 2020

Spotřebováno březen 2020

Oproti únoru tu mám poměrně dost věcí. Kupodivu i 5 sprchových gelů, ale nelekejte se, samozřejmě jsem je nespotřebovala všechny najednou za jeden měsíc :)

1. AVON Senses Mood Therapy Indulgent sprchový krém, vanilka a bambucké máslo 500 ml - myslím, že tohle už ani Avon nemá v nabídce, mám to v koupelně už nějaký ten pátek a tuším, že jsem to od někoho dostala. Parfemace mi příliš nesedla, hodně převoněná a silná. Nedobytné víčko zavání zlomeným nehtem. Ve sprše jsem spotřebovala asi čtvrtinu, zbytek jsem používala jako mýdlo na ruce, když došlo.

2. YVES ROCHER sprchový gel s peelingem brusinka&mandle 200 ml - peelingové sprcháče mám ráda, tenhle jsem používala klidně každý den a dokonce jsem si ho šetřila na zimu. Bohužel ani tady mě parfemace nenadchla. Poslední dobou mě YR moc nesedlo.

3. SALOOS sprchový olej Intimia 125 ml - nic co bych si chtěla pořizovat znovu, ale jen kvůli tomu, že nemám ráda vůni tea tree oleje. Jinou variantu ráda vyzkouším, jelikož sprchové oleje moc nepoužívám.

4. I LOVE...COSMETICS pěna do koupele a sprchový krém, Chocolate Fudge Cake 100 ml - tyto miniaturky používám jako sprcháče, ještě jich pár mám. A i když mě zatím svojí vůní extra neoslovily, tenhle opravdu voněl jako čokoládový dort nebo puding a byl fajn.

5. NUXE body sprchový gel pro všechny typy pokožky 30 ml - už druhá miniaturka, pro mě hodně specifická parfemace, plné balení bych si asi nekoupila (mám raději ovocné vůně), ale byl fajn. Obsahuje extrakt z okvětních lístků mandlovníku a pomerančovníku.
6. BATISTE suchý šampon Tropical 200 ml - klasika, tuto značku kupuju opakovaně, kokos byl opravdu příjemně cítit a na mastné vlasy fakt funguje.

7. TianDe univerzální šampon Ovocná pochoutka 250g - šampon nebyl špatný a lesní plody z něj cítit byly. Já jsem ho dostala, ale sama bych si ho nepořídila. Je to první věc co jsem od této značky zkoušela a nemám k ní moc důvěru. Co mi trochu vadilo byla strašně hutná konzistence, takže bylo třeba rychle šampon rozetřít, jinak vám sklouzl z dlaní.

8. WELLA Professionals SP Volumize, objemový šampon pro jemné vlasy 30 ml - další zapomenutá miniatura. Z tak malýho množství je těžký něco poznat, ale vlasy po něm byly fajn, hebký.

9. CLINIQUE tonikum 2 pro suchou a smíšenou pleť 30 ml - postupně likviduju další miniaturky, tady mám docela smíšený pocity. Vždycky když začnu tonikum používat, první dny mám pocit jak mi hezky spravilo pleť, ale pak mě začne strašně vysušovat. Navíc z něj jde strašně cítit alkohol a je mi to hodně nepříjemný.
10. ISANA hydrogelové polštářky pod oči - kruhů pod očima mě to sice nezbavilo, ale pro ten pocit... že jo :) Byly příjemné a navíc to krajkové provedení je fakt boží.

11. MARIONNAUD hydratační plátýnková maska Hydra&Sublim - plátýnko bylo tvrdší, ale maska moc hezky voněla. Po sundání jsem sice hned dávala make-up, ale pocitově byla maska příjemná a pleť vypadala svěže.

12. DM SUNDANCE samoopalovací ubrousek 1 ks - říkala jsem si, že si nebudu kupovat plné balení samoopalováku a zkusím nejdřív ubrousek, chtěla jsem to zkusit jen na nohy. Jenže žádná změna se nekonala (poctivě jsem to vyzkoušela jen na jednu, abych mohla porovnat :D). Tak nevím, jestli jsem to použila špatně, protože jsem si celou nohu tím ubrouskem potírala, dokud nebyl suchý. V návodu sice píšou přiložit a nechat důkladně vstřebat, ale to bych jich potřebovala na nohy hromadu. Píšou ideální na obličej a tělo. No...když tak mě prosím někdo zasvěťte.

Se spotřebou jsem tento měsíc spokojená, dopotřebovala jsem spoustu načnutých balení a snad to příští měsíc bude minimálně podobný s počtem produktů.

Jak vám jde spotřeba během karantény? Používáte i dekorativku? Já se nemalovala už ani nemapamatuju.




2 komentáře:

  1. Ano maluju se, ale nedávám si makeup. A maluju se celkově o hodně míň. Ale v rámci toho, aby mě z toho nekleplo, se prostě maluju a dělám aspoň chvíli "jako by nic" :D abych se necítila hned po ránu blbě, že se vůbec nenamaluju a tak.. na mou spotřebu se můžeš podívat na blog, zrovna jsem vydala článek :) A měla jsem toho tentokrát hodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup teď taky nepoužívám, posledně jsem si malovala jen obočí a oči, aby se neřeklo. Ale myslím si, že si pleť celkem dost odpočinula.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)