středa 31. července 2019

Nákupy duben 2019

V dubnu jsem se opravdu s nákupy krotila a mám tu pouhých 6 věcí.


Pořád nemám svého top favorita mezi šampony a tak jsem vzala tentokrát TIMOTEI Detox Fresh 400 ml, který krásně voní. Už jsem jich pár vyzkoušela a jsou fajn. Bez parabenů, silikonů a barviv, navíc mi nevymývají barvu z vlasů.

Vzorky make-upu Lancôme Teint Idole Ultra Wear jsou z Notina, kdy jste si mohli vybrat dva odstíny a ty vám poslaly zdarma poštou. Mám odstíny 010 a 025, trefila jsem sice jen jeden, ale musím říct, že mě make-up opravdu překvapil a hezky kryje. Klidně bych zvážila plné balení i když cena je poměrně vysoká, kolem 1.000 Kč.

Jediná kosmetika kterou jsem si dovezla z Primarku je maska na rty CV Cadeavera Young, která mě zaujala svým obalem a stála tuším tak 1 €, možná 1,50 €. Pořád ji mám ještě nasyslenou, ale asi ji brzo otestuju. Druhá věc je ESSENCE matný top coat, ale zatím mě matné nehty úplně neoslovily.

Zato matné rty miluju a já pořád toužila po novince o L’Oréal, je to tekutá rtěnka Rouge Signature, odstín I Enjoy. No šla jsem si ji koupit, když měl Rossmann nějakou tu akci 50%, jenže tahle byla asi zrovna v letáku a nevztahovalo se to na ni, takže byla za plnou cenu tuším kolem 2 stovek. Co už, tak jsem si ji odnesla i tak. Bohužel pokud nemáte dokonale připravené rty, jde vidět každá nerovnost i šupinka.

A poslední je báze pod make-up The Porefessional od Benefitu, je to 7,5 ml a stála mě tuším kolem 180 Kč v Sephoře, jelikož byly zrovna nějaké nákupní dny, Marianne nebo Shopping Fever, teď nevím přesně, ale měla jsem na ni slevu. Dokonce jsem k ní dostala i dárek - miniaturku nějaké  Sephora rtěnky, ale tu jsem zapomněla vyfotit. Za mě jedna z nejlepších bází, hezky vyzmizíkuje póry.

Takže dneska jen rychločlánek a užívejte si léto! =)






2 komentáře:

  1. super že sa dau takto objednať vzorky, obvzlášť pri tak drahých produktoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli ta akce ještě platí, přece jen už je to starší záležitost, ale taky se mi to líbí :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)