středa 31. července 2019

Spotřebováno duben 2019

Po menší pauze jsem zpět a jelikož tady mám několik předepsaných a nachystaných článků, rozhodla jsem se je zveřejnit i přesto, že už nejsou aktuální.

1. DIADERMINE pH5 hydratační čisticí mléko pro suchou a citlivou pleť - kupované asi za 50 Kč ve slevě v DM. Jenže se mi objevila krupička na čele chvíli potom, co jsem ho začala používat a přikládala jsem to právě mléku. Nakonec se ukázalo, že za to nemůže. Znovu už bych si ho asi nekoupila. Odličuji se ve sprše houbičkou a pleť mi nikdy bohužel dostatečně neodlíčilo. Parfemace byla jemná, taková klasická pudrová.

2. LANGHAARMÄDCHEN šampon Volume Boost 300 ml - přiznám se, že šampon mě zaujal hlavně obalem, tak jsem ho v DM vzala. Za poslední dobu je to jeden z mých největších propadáků. Běžně vlasy rozčešu po umytí i bez kondicionéru, ale tohle se fakt nedalo. Hned po umytí jsem měla na hlavě chuchvalec se kterým si pak málem neporadil ani balzám. Žádnou ovocnou vůni, jak píšou na etiketě, jsem taky necítila. Tohle opravdu už nikdy, navíc stál tuším kolem 100 Kč a za tu cenu v drogerce najdu mnohem lepší šampony.

3. YVES ROCHER sprchový gel hruška a kakao 400 ml, limitka - už jsem vyzkoušela několik variant, ale v poslední době mě od YR skoro nic nezaujalo. Hrušku jsem tam moc necítila. Přišlo mi to podobné jako třeba sprcháč Belgická čokoláda s pomerančem od Dermacolu, ale mnohem mnohem slabší.

4. YVES ROCHER sprchový gel kokosový ořech z Malajsie 50 ml - tady byla naopak vůně příjemná a opravdu mi přišlo jako kdybych v ruce měla kokos.

5. NIVEA osvěžující tělové mléko na nohy Q10, 4 ml vzorek - mám už několikátý vzorek, tohle je už vážně poslední :D Koupila bych si plné balení, ale s mým tempem mazání bych ho měla tak 100 let. Je opravdu super, rychle se vstřebává a je osvěžující.

6. BALEA Aqua pleťová textilní maska s výtažkem z mořských řas - maska byla fajn, pleť po ní byla hebká a jemná na dotek. Bohužel můj problém je ten, že mě plátýnkové masky hodně studí a mám pak úplně ledový obličej :D

7. NIVEA dvoufázový odličovač očí a make-upu - tento růžový mi vyhovoval o něco víc než modrý, odlíčil i voděodolný make-up bez problémů. Klidně bych si koupila znovu oba.

8. EISENBERG fluidní hydratační krém 15 ml - tohle je poměrně dražší značka, já osobně bych si plné balení 50 ml za 1.700 Kč nekoupila, ale jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, měla jsem ho v beauty boxu. Byl lehký, rychle se vstřebal a asi nejvíce mi vyhovoval pod makeup, nebyl mastný.

9. YVES ROCHER krém na ruce červené jablko 30 ml - k poslednímu nákupu YR jsem si vzala u pokladny i tento krém asi za 50 Kč. Není to nic extra, ruce si za chvíli můžu mazat znovu a parfemace mě taky nezaujala. Celkově už mě poslední dobou YR moc nebere, ale mám ještě několik věcí v zásobě.

10. CLINIQUE Pep-start rozjasňující oční krém 7 ml - tenhle prcek mi vydržel věčnost a přitom je to miniaturka z adventního kalendáře. Mnohem víc mi ale od Clinique vyhovoval ten druhý růžový oční krém. Žádný výrazný změny jsem ale nezpozorovala.


11. BIOSIL Plus 60 tablet - Biosil určitě všichni znáte, já si ho čas od času kupuju, protože mi na nehty opravdu pomáhá. Navíc stojí asi 60 Kč.

12. MISS SPORTY 5v1 base coat 8 ml - klasický podkladový lak, rychle schnul, tady není moc co dodat. Kupuju si tyto laky pokaždé od jiné značky a zkouším.

13. BENEFIT Gimme Brow gel na obočí miniatura 1g, odstín 3 - úplně jsem těmto produktům nepřišla na chuť, ale doputoval ke mně ještě jeden, tak uvidím, jestli ho pošlu dál nebo ne. Pro mě to zatím není tak moc důležitá věc bez které bych nemohla žít.

14. TOO FACED Better Than Sex řasenka miniatura 3,9 g - doputovala ke mně i tato vyhlášená řasenka. Kartáček má ve tvaru přesýpacích hodin a vyhovoval mi. Řasy hezky zahustila, ale pro mě je cena vysoká a sama bych si ji nekoupila.



15. YVES SAINT LAURENT Volume Effet Faux Cils řasenka, miniatura 2 ml - další řasenku mám z adventního kalendáře a má klasický, poměrně obyčejný kartáček, ale řasy dělá opravdu nádherný, krásně prodlužuje. Opět je problém cena, zhruba kolem 700 Kč za plné balení.


16. ELF Essential báze pod oční stíny, odstín Champagne, Pearl 5 ml - kdysi dávno tohle byla moje nejoblíbenější báze a drželo mi na ní snad všechno, později jsem si dokoupila i tu bílou, která měla zvýrazňovat barvu stínů a znovu i champagne. Pamatuju si, že se na jejich webu dala koupit za cca 30 nebo 40 Kč. Nevím, jestli se změnilo složení, ale na víčkách mi pak už nedržela stíny ani jedna. Nic moc už v nich nebylo a zbytečně je tu skladuju, kdo ví proč.

Poslední dva kousky nejsou spotřebované, ale musím je vyhodit.

17. MISSHA M Perfect B.B Deep Cleansing Oil - hloubkově čistící olej 105 ml - příliš mi nevyhovoval a bohužel se zkazil. Zbyla tak 1/3.

18. L’ORÉAL Paris Skin Perfection, koncentrované korektivní sérum pro dokonalou pleť 30 ml - pamatuju si, že tohle sérum bylo v některém DM boxu, i tady zbyla tak 1/3 a už je hodně staré, našla jsem ho zapadlé mezi kosmetikou a úplně jsem na něj už zapomněla. Nicméně si vůbec nepamatuju, jaké vlastně bylo.


Duben byl tedy celkem výživný měsíc, postupně bych chtěla kosmetiku redukovat, ale vždycky se objeví něco, co mě zaujme =D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)