pátek 5. července 2019

Nákupy březen 2019

Březen už je dávno pryč, ale nákupy z něj mám nafocené, tak jsem si řekla, že vám je přece jen ukážu, i když s velkým zpožděním.

Jako první tu mám nákup kosmetiky z Dr. Maxe - značku Physicians Formula. Doposud jsem s ní neměla žádné zkušenosti, ale třeba na bronzer jsem slyšela spoustu chvály. No a konečně je tato kosmetika i u nás. Primárně ji seženete v lékárnách a teď už i na e-shopu Dr. Max.

Tvářenka s minerálním perlovým extraktem (odstín Rose) byla jako dárek k nákupu, ale už nevím, jestli ke každému nebo nad určitou částku. Zatím jsem ji pouze vyzkoušela, tak uvidím jaké pro ni najdu využití. Na mě je to moc třpytivé, takže ji možná pošlu dál.

Tekutá rtěnka odstín Red-Storative Effects - tohle je za mě povedený kousek, barva je sytá a hezky drží.
Cena: 239 Kč

The Healthy Foundation make-up odstín LN3 - tady jsem prozatím trochu rozpačitá, hůř se mi s ním pracuje a přijde mi, že se úplně nevsákne do pleti, ale šanci mu určitě ještě dám.
Cena: 399 Kč

Řasenka Killer Curves Voluptuous Curling mě úplně nenadchla, za tu cenu najdu určitě mnohem lepší kousky.
Cena: 299 Kč 

Oční linky a sérum ve fixu 2v1 Eye Booster jsem si původně koupit nechtěla, ale nějak jsme se špatně pochopily s paní prodavačkou a už jsem si je odnášela. Samozřejmě jsem to zjistila až pozdě, ale jsem za ně nakonec ráda. Kreslí dobře, dokonce i hrot, který bývá většinou vyschlý. Jestli sérum funguje nedokážu posoudit, protože na řasy už jedno sérum používám.
Cena: 349 Kč

Co mi asi vadí, jsou obaly u některých produktů, například zrovna řasenka a linky vůbec tento plastový obal nepotřebují, podle mě je to zbytečnost.

Mix z DM a jedna Rossmann maska

DIADERMINE hydratační čistící pleťové ubrousky pro suchou a citlivou pleť jsem kupovala v rychlosti, kdy jsem se potřebovala ve městě co nejdřív odlíčit. Já tento způsob odličování nemám v lásce, ale byly ve slevě a spěchala jsem.
Cena: 50 Kč

ASTRID dvoufázový odličovač očí a rtů - na mě trochu mastnější, ale pořád zkouším něco nového z této kategorie.
Cena: 60 Kč

BALEA Aqua pleťová textilní maska s výtažkem z mořských řas + ISANA Hydro Booster maska - hydratace je vždycky potřeba, takže jsem si koupila další kousky, které ještě nemám vyzkoušené. Cenově se pohybovaly tuším kolem 30 Kč.

MARY KAY čisticí gel Botanical Effects pro všechny typy pleti 127 g
KIEHL'S sérum Clearly Corrective™ Dark Spot Solution 4 ml

Od MARY KAY už jsem jednou měla čisticí krém, který mi pleť krásně spravil. Tohle je sice čisticí gel, ale jsem s ním taky spokojená. Krém na ruce a balzám jsem k němu dostala jako dárek.
Cena: 350 Kč

Miniatura séra KIEHL'S mě příliš nenadchla, i když na něj čtu všude chválu. Mělo by sjednocovat tón pleti a při delším používání redukovat pigmentové skvrny, někdo dokonce psal, že mu po něm zmizely kruhy pod očima. U mě se nekonalo bohužel ani jedno a v plném balení bych si ho nekoupila, za mě by to byly vyhozené peníze a zůstanu raději u svého oblíbené Vichy 89.
Cena: 170 Kč

Oboje mám z druhé ruky, ale jedná se o nové produkty.


AVON tělový sprej Encanto Fascinating 100 ml 
Tělových sprejů mám z Avonu hodně, ale jedná se o ty klasické ovocné. Parfémy si tam nekupuju vůbec, mám jen jeden. Tenhle mě zaujal v katalogu vůní, tak jsem to riskla. No a jak můžete vidět na fotce, hned jsem ho začala používat, je skvělej! Je to sladká vůně a hlavní složky jsou: květ nefritové liány, růžový pepř a hřejivý mošus.
Vzorek rtěnky, tělového mléka a séra jsou dárky k nákupu.
Cena: 120 Kč

Ze vzorků Nivea a Lancôme mě nejvíc zaujal právě parfém a zvažuji koupi plného balení.
Šnečí maska byla dárek od kamarádky a houbička je z Ali cca 0,7 dolaru. Na fotce chybí ještě jedna černá, zkosená, ta taky nestála ani dolar a už teď lituju, že jsem jich nevzala víc. Růžová je měkčí a pracuje se mi s ní o něco líp.
A jako poslední na fotce the Balm Meet Matt(e) Hughes tekutá rtěnka, která tam trošku zaniká. Já už jednu mám a jsem z nich nadšená, především nezanechávají krustu na rtech a mizí rovnoměrně.


Naopak co jsem vyfotit zapomněla je tento šampon z DM.
Langhaarmädchen šampon Volume Boost 300 ml - stál kolem stovky a nechala jsem se zlákat krásným obalem. Neměla jsem k němu ze stejné řady sice kondicionér, ale šampon sám o sobě byl děsnej.



Finančně byl březen docela nadprůměrný, je pravda, že jsem utrácela. Celkem to bylo zhruba za 2.300 Kč, za což může hlavně Dr. Max, co si budem povídat, že jo :D Následující měsíce už nebyly tak drastické :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)