středa 7. srpna 2019

Spotřebováno květen 2019

Pomalu se blížíme k současnosti =D  v poslední době nemám tolik spotřebovaných věcí, takže jsou to krátké články, ale nevadí.

1. YVES ROCHER sprchový gel ostružina 50 ml - ještě pořád likviduju miniaturky z výprodeje, ostružina mě taky moc neohromila, sice o něco lepší než malina, ale pořád z toho cítím chemii. Myslím, že YR má určitě lepší parfemace sprcháčů.

2. DERMACOL Aroma Ritual sprchový gel Zelený čaj & opuncie 250 ml - zbývá mi vyzkoušet už jen pár parfemací od DC, tohle byla hodně osvěžující varianta, je hodně cítit zelený čaj, ale můj favorit to není.

3. TIMOTEI šampon Detox Fresh na jemné a mastné vlasy 400 ml - Timotei šampony mám ráda, tenhle krásně okurkově voněl, zároveň neobsahuje silikony, barviva a parabeny. Moc náročná na šampony nejsem a vlasy po něm byly hezké a lesklé.

4. TREND IT UP Expert Finish pudr 010 - jedná se o sypký pudr, prázdnou krabičku si asi nechám a využiju ji na přesypání jiného velkého pudru. Já pudry celkově moc nerozlišuju, ale většinou si kupuju ty transparentní, pudrovat se musím několikrát denně, protože se mi pleť přes den hodně mastí, obzvlášť teď v létě. Zatím nemám žádného favorita, takže příště zkusím zase jinou značku.

5. DERMACOL Acneclear čistící pleťová voda 200 ml - tuhle pleťovku jsem vyhrála přímo od Dermacolu, akné nemám, ale používala jsem ji lokálně na pupínky nebo po čištění. Na stažení pórů mi to stačilo, ale voda je hodně cítit po tea tree oleji, což mi občas vadilo, není to pro mě úplně příjemná parfemace.

6. ZIAJA micelární voda s mořskými řasami 200 ml - mám ji otevřenou už delší dobu, ale nějak extra mě nenadchla, takový průměr, používala jsem na dočištění.

7. ASTRID Gentle Eyes, dvoufázový odličovač očí a rtů 125 ml - na mě trochu mastnější, ale já vždycky zbytek dočistím micelárkou, abych neměla pocit mastných očí, odličoval dobře, takže nemám nic co bych vytkla.

8. Maska Moods Skincare Snail Plus Series Gold Time Freeze - příjemná plátýnková maska, pleť po ní byla hebká a jemná, dovezená ze zahraničí, takže netuším, jestli se dá někde u nás sehnat. Byla hodně napuštěná fakt takovým jakoby slizem a hodně ho i zůstalo. Zbytek jsem si dala na krk.

9. BALEA Soft&Clear pásky na nos 3 ks - mám je asi zatím nejradši a opravdu mi fungují, např Essence mě nevytáhly vůbec žádné tečky. Koupím určitě zase.

10. LANCÔME Rénergie Yeux Multi-Lift krém na oči proti vráskám, vzorek 1 ml - vzoreček z časopisu mi vyšel na pár použití, moc jsem toho zatím nevypozorovala, ale cena plného balení mi přijde na 15 ml hodně vysoká.

Máte to taky tak, že jakmile se oteplí, používáte míň kosmetiky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)