neděle 21. dubna 2019

Spotřebováno březen 2019

Hezkou neděli, doufám, že si užíváte volna! Duben už je skoro u konce a já pro vás mám teprve prázdné obaly z března. Snad budou čísla příští měsíc vyšší.

1. GARNIER Botanic Therapy šampon kokosové mléko a makadamiový olej 250 ml - šampon je z posledního Glanc boxu a jedná se o novinku, kondicionér mi ještě zbyl. Bohužel mě to příliš nenadchlo, neobsahuje ale silikony. Je určený pro hrubé a suché vlasy, což já nemám, možná konečky mám sušší. Voněl pěkně, ale vůbec mi nesedl. Běžně vlasy po umytí rozčešu bez problémů i bez použití kondicionéru. V tomto případě ne, už po opláchnutí jsem je měla totálně zacuchaný. Za mě prostě ne.

2. YVES ROCHER tekuté mýdlo na ruce bílá vanilka 190 ml - celou sadu této limitky jsem dostala loni na Vánoce. Jedna z mála parfemací, která mi v poslední době u YR opravdu voněla.

3. BIOTHERM čisticí sprchové mléko s citrusovými esencemi 75 ml - tohle bylo boží! Sprcháč je z kosmetického adventního kalendáře. Fakt mě to bavilo a vonělo to jako citrónový cheesecake. Bohužel cena za plné balení 200 ml se pohybuje od necelých 4 stovek a výš. Což mi přijde na sprchové mléko opravdu dost.

4. BIOAQUA maska na rty - kupovaná na Aliexpress, není to žádnej zázrak co se týče hydratace, ale baví mě to provedení, takže ji používám ráda.

5. BIOTHERM Biosource micelární voda 30 ml - další kousek z adventního kalendáře a opět Biotherm, i tady se cena za plné balení 200 ml pohybuje od 350 Kč, ale tady koupi zvažuju o něco víc. Strašně krásně to vonělo, bohužel jsem si půlku omylem vylila. Pleť skvěle osvěžila a hlavně nelepila.

6. CLINIQUE Rinse - Off Foaming Cleanser, čistící pěna 15 ml - docela propadák. Pěna odličuje tak, že pleť potom úplně vrže a to fakt nechci. 

7. LANCÔME Advanced Génifique sérum 7 ml - naopak tohle bylo super, sérum se rychle vstřebávalo, pleť po něm byla hezká a hebká, ale ta cena? Úplně stejně mi funguje i sérum od Vichy.

8. GARNIER vyhlazující oční maska s kokosovou vodou a kys. hyaluronovou - slyšela jsem hodně chvály jak na tohle, tak na polštářky pod oči v oranžovém obalu. Bohužel nemůžu souhlasit, protože mi to nic nedělalo. Maska rychle uschla a efekt žádný.

9. MISS SPORTY řasenka XX Long - tohle je pořádnej archiv, zřejmě jsem si ji nechávala kvůli kartáčku. Řasenka už se nevyrábí, ale moc dobře si ji pamatuju, protože krásně prodlužovala řasy.


10. ORIFLAME oční linky ve fixu - linky už mám docela dlouho, tehdy mě stály asi 30 korun., ale je po nich prd. Hrotem si linku nakreslit nejde, fixa kreslí jedině na plocho, navíc barva není vůbec sytě černá.


A to je vše! Určitě mi dejte vědět, jestli máte s něčím zkušenosti a třeba jak trávíte Velikonoce :)


2 komentáře:

  1. Z té limitky od Yvesu jsem zkoušela sprcháč a ten voněl moc pěkně. S ostatním zkušenost nemám, snad jen s tou řasenkou od Miss Sporty, ale to už tedy hodně let zpátky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháč a krém mám ještě neotevřený. Musím říct, že po dlouhé době opravdu něco co mě od YR zaujalo a vonělo mi :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)