úterý 5. března 2019

Sada mini sprchových gelů od Treaclemoon

Krásné úterý! Dnes pro vás mám recenzi na tyto roztomilé sprchové gely od Treaclemoon, značku zřejmě všichni znáte.

Sadu jsem si koupila v listopadu v Rakousku v drogerii Müller, stála 4,75 €, cca 126 Kč. Pokukovala jsem po ní už dříve v DM, ale cena u nás byla vyšší. No a nedávno na ni konečně přišla řada.


Sada obsahuje tyto varianty 5x60ml:
1. Ice bon bon surprise
2. Nutmeg coffee cake
3. Happy melon sorbet
4. Sweet apple pie
5. Sugared grapefruit sunrise

O značce:
Treaclemoon je anglická značka, konkrétně z Velké Británie. Kosmetika je veganská a cruelty free. Neměla by být testována na zvířatech a neobsahuje žádné živočišné složky. Zda vlastní nějaký z certifikátů ale netuším.

Složení:
Jak už jsem psala výše, kosmetika neobsahuje žádné složky živočišného původu, dále ani parabeny a silikony. Nejsem chemik a v jednotlivých složkách se příliš nevyznám, proto přidávám alespoň foto. Složení těchto pěti sprcháčků se mírně liší především co se týče barviv.


Obal:
Lahvičky mě zaujaly na první pohled. Jsou zajímavé a navíc na každé najdete malé povídání. Díky veselým barvám sprchových gelů jsou roztomilé a hravé. Líbí se mi i cestovní balení a pokud si pořídíte verzi 500 ml, jednoduše jej přelijete, odšroubovat jsou lehce.

Kde koupíte v ČR - kamenné prodejny:
DM, Rossmann, Makro, Tesco

Cena:
Plné balení 500 ml seženete kolem 120-140 Kč a cestovní balení 60 ml např. v DM za 55 Kč, tady se určitě vyplatí koupit si to větší.

Hodnocení a celkový dojem:
Obaly jsou krásné, o tom není pochyb, zaujaly mě hned na první pohled. V lahvičce gely voní božsky, při sprchování ale už vůně není tak intenzivní a čekala jsem trochu víc. Konzistence je hutnější a pěna není tolik bohatá. Rozhodně chválím složení, které je bez parabenů a silikonů a taky to, že značka zřejmě netestuje na zvířatech. Na výběr je z mnoha variant, takže si určitě každý najde tu svou. Mě nejvíce zaujala melounová verze, protože meloun miluju a pak Ice bon bon surprise, ta voněla jako ledové Bonpari. Nevím, jestli se ještě prodávají, ale určitě je znáte.



Naopak nejméně mě zaujala kávová varianta, byla to slaná, kořeněná, kávová vůně a to moc nemusím.

Plné balení bych si aktuálně nekoupila, ale určitě to neznamená, že nezkusím třeba jiné verze sprchových gelů a nebo jiné produkty. Treaclemoon má v nabídce ještě tělové mléko a krém na ruce.

Jaká je vaše zkušenost se značkou Treaclemoon a kterou parfemaci máte nejraději?

6 komentářů:

  1. Po téhle značce pokukuju už nějakou tu dobu v Dm, ale ještě jsem si je nestihla pořídit, vždycky si koupím něco jiného :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně slyšela hodně chvály, všichni je milují. No upřímně i některé Balea sprcháče mě zaujaly víc. ALe třeba jsem jen nevyzkoušela ty správné parfemace :)

      Vymazat
  2. jeej to su perfektne miniaturky, ja mam od nich krém na ruky a som celkom spokojna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile mi dojdou zásoby krémů na ruce, mrknu po něm :) Jakou máš parfemaci?

      Vymazat
  3. Tak tie vyzerajú roztomilo! :) S touto značkou ešte skúsenosť nemám, ale melónový sprcháč by som určite rada vyskúšala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)