neděle 24. března 2019

Nákupy únor 2019


Ani únorové nákupy nejsou příliš bohaté a mám tu jen pár kousků, takže to bude dneska rychlovka.

BALEA sprchová pěna Pure Energy, limetka a máta 200 ml - nové pěny z DM jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, nakonec jsem si vzala tuto a možná jsem měla prvně zkusit druhou kokosovou variantu. Nemůžu si pomoct, ale parfemací mi to připomíná přípravky na WC.
Cena: 50 Kč

AUSSIE suchý šampon Tropical Punch 180 ml - naopak s tímto suchým šamponem jsem hodně spokojená a jsem ráda, že jsem zkusila něco nového. Troufnu si říct, že mi vyhovuje víc než Batiste. Jednak mi přijde, že líp funguje a taky nezanechává tak viditelný bílý povlak. Parfemace je příjemná, sladká.
Cena: kolem 100 Kč

DERMACOL Aroma Ritual sprchový gel zelený čaj a opuncie 250 ml - ještě stále mi zbývá vyzkoušet několik parfemací a toto byla jedna z nich. Je to hodně osvěžující varianta, na léto jako dělaná, dokonce má i lehce zelenou barvu. Kupovala jsem ho v Rossmannu ve slevě tuším za 39 Kč.

LACTACYD Sensitive extra jemná mycí emulze 200 ml - na tento typ produktů nejsem moc náročná, většina mi sedí a protože neměli v DM Jessa emulzi, koupila jsem nakonec Lactacyd. Konkrétně tuhle variantu už si ale asi nekoupím, chápu, že kdo má citlivou pokožku tomu to bude vyhovovat. Jenže mně tu chybí parfemace (ano, chápu že u intim emulzí je lepší když vlastně žádnou nemají), ale přijde mi jako bych se umývala jen vodou.
Cena: cca 100 Kč

MEDIBLANC pasty na zuby - dárky k časopisu Marie Claire, tenhle časopis nečtu, ale chodí mi teď díky zakoupení Marie Claire boxu. Červenou už doma mám, dostala jsem ji někde jako dárek k nákupu a je příšerná co se týče chuti. Uvidíme co ty ostatní. Měli by být bez fluoridu, což je naopak fajn.

BIOAQUA maska na rty - původně jich bylo 5, už jsem stihla 2 použít. Nemám úplně pocit, že by to mělo nějaké super účinky, ale baví mě je používat. Kupovala jsem na Aliexpressu asi za 1,5 dolaru.

Zkoušeli jste i jiné masky na rty? Napište mi do komentářů další tipy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)