pátek 22. března 2019

Spotřebováno únor 2019

Únorová spotřeba není moc velká, mám tu hodně cestovních balení a kromě dekorativky od každého trochu.


1. TREACLEMOON sada sprchových gelů 5x60 ml - na tyto roztomilé, barevné  sprcháčky jsem se hodně těšila, ale příliš mě nenadchly. Nejvíc mi voněla melounová verze a naopak nejmíň kávová. Jsou veganské a neobsahují parabeny a silikony. Více si můžete přečíst v článku - recenze tady. Níže se můžete podívat, jak krásně byly barevné.


2. JESSA mycí emulze sensitiv pro intimní hygienu s aloe vera a kys. mléčnou 300 ml - intim sprchový gel od této DM značky už mám poněkolikáté a vyhovuje mi. Šla jsem si ho koupit znovu, ale tuto verzi už neměli, zřejmě taky obměňují obal. Cena kolem 50 Kč je opravdu příznivá.

3. BALEA gel na holení aloe vera 150 ml, pro citlivou pokožku - pěny na holení většinou nevyhledávám, používám někdy klasický sprcháč a nebo mám k dispozici pěnový. Tuto jsem dostala na Vánoce, voněla hezky, příjemná lehká vůně aloe vera.

4. YVES ROCHER sprchový gel bio malina 50 ml - čekala jsem hodně, ale trochu mě to zklamalo. Vůně nebyla moc intenzivní, malinová sice ano, ale spíš taková umělá.


5. BATISTE suchý šampon pro tmavě hnědé vlasy 200 ml - klasika. Myslím, že jinou značku pro hnědé vlasy jsem ani nezkoušela. Pokud máte ale tip, ráda vyzkouším. Tuto verzi už jsem několikrát měla, snad jen si dávat pozor při aplikaci. Občas mám hnědé tečky i na čele.

6. B.U. in action antiperspirant 50 ml - ještě pozůstatek z některého DM boxu. Na mě příliš težká a pudrová vůně, sama bych si to znovu nekoupila.

7. SALCURA Antiac Acne Clearing Spray 15 ml - další zbytek z krabiček krásy. Bylo tam úplně na dně, takže jsem to dopoužívala na nějaké pupínky, ale moc to nepomohlo a hlavně to strašně smrdělo.

8. WHAMISA bio čistící pěnový gel 20 ml - produkt z jednoho MarieClaire boxu. Značku neznám, ale jedná se o korejskou kosmetiku bez přidané vody, dokonce mají několik certifikátů a netestují na zvířatech. Gel mi vyhovoval a byla jsem příjemně překvapená, ale trochu mě vysušoval, takže jsem ho nepoužívala každý den, i přesto, že by měl být vhodný pro všechny typy pleti. Toto cestovní balení stojí 220 Kč, což je na mě docela dost. Plné (133g) pak seženete za 845 Kč, to je už docela raketa. I přesto, že se jedná o dražší kosmetiku, ráda bych v budoucnu ještě něco vyzkoušela a píšu si tuto značku na svůj wishlist. Parfemace byla zvláštní, taková hodně bylinková, ale určitě ne nepříjemná.

9. YVES ROCHER krém na ruce mango a koriandr 30 ml - super krém, parfemace mi tu mnohem víc vyhovuje než u sprchového gelu. Jenže za tu cenu (79 Kč) mi stejnou službu udělá i podobný krém z Lidlu za 20 nebo 30 Kč.

10. VICHY Idéalia vyhlazující a rozjasňující krém15 ml - miniaturku už jsem kdysi měla v některém boxu krásy. Strašně krásně to voní, Vichy mám ráda, ale teď na zimu to pro mě bylo málo a příště ho budu používat spíš v létě.


11. PRIMARK reed diffuser Winter Wonderland - difuzér z Primarku za 2 eura. Krásně voněl, úplně zimní/vánoční vůně. Už tak v půlce jsem ho moc necítila, tak nevím, jestli jsem si na vůni zvykla a nebo byl umístěný moc nahoře. Každopádně poměr cena/výkon souhlasí a klidně bych si ho za těch pár korun koupila znovu.

Jako poslední tady mám dvě voňavé kartičky a celkem 3 vůně, přidám sem alespoň obrázky flakonků pro představu a složení. Všechno jsou to květinové vůně, ty já moc nemusím a ani jednu bych si v plném balení nekoupila.

CHLOÉ Nomade - složení: mirabelka, frézie, dubový mech


GUCCI Bloom - složení: jasmín sambac, kořen kosatce, tuberóza, zimolez

GUCCI Bloom Acqua di fiori - složení: galbanum, květ černého rybízu, čínský zimolez, jasmín, tuberóza, pižmo, santalové dřevo

Jak se dařilo v únoru vám? Dejte mi do komentářů vaši spotřebu, ráda se kouknu :)

*Produkty psané fialově jsou moje TOP produkty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)