neděle 24. února 2019

Nákupy Leden 2019

Stejně jako spotřebovaných produktů bylo v lednu hodně, mám tu i poměrně dost nákupů


BALEA Teint Perfektion korektor pro krytí pórů a vrásek 30 ml - jedná se o primer, zatím ho testuji, ale vyhovuje mi určitě víc než třeba klasická báze od Dermacolu.
Cena: 149 Kč

ISANA micelární odličovač očního make-upu bez oleje 100 ml - vzala jsem v Rossmannu na zkoušku, protože nemám ráda mastnou pleť a oční okolí. Zkoušela jsem zatím jednou a příliš mě to nenadchlo.
Cena: 45 Kč

NIVEA  dvoufázový odličovač očí a make-upu 125 ml - jak jsem psala výše, nemám ráda mastnou pleť a oční okolí, pomalu si ale na dvoufázové odličovače začínám zvykat. Tato verze mi vyhovuje o něco víc než modrá varianta.
Cena: 95 Kč


ESSENCE umělé magnetické řasy Lash ON Lash OFF, 02 going gaga over lengths! - už mám jedny magnetické řasy od Ardell a nadšení se nekonalo, tyhle jsou o něco lepší, ale taky žádná sláva. Tak nevím jestli je to rukama?
Cena: 169 Kč

ESSENCE šablony na razítka: 01nails just wanna have fun! a 02shapes of glory
Razítka jsem vzala na vyzkoušení a jsem mile překvapena, uvítala bych větší výběr.
Cena: 40 Kč/ kus


AVON toaletní voda Ultra Sexy 50 ml - v poslední době už si moc věcí z Avonu neobjednávám, tahle toaletka mě ale zaujala. Párkrát už se mi stalo, že ve skutečnosti parfém voněl jinak než když jsem ho zkoušela na ruku v katalogu. Riskla jsem to  a voní krásně.
Cena: 300 Kč 


8. V lednu jsem si po dlouhé době objednala Glanc box, celý článek a obsah najdete tady Jedná se v pořadí o můj druhý Glanc box a nechala jsem se dost zlákat obsahem toho letního, podle fotek mi totiž přišel super. Bohužel příliš nadšená jsem nebyla (řekla bych že jedna z mála), příště už asi neobjednám.
Cena: 349 Kč


BALEA maska na rty Teint Perfektion je ze stejné řady jako báze, koupila jsem si jen jednu a vidět jste ji mohli už ve spotřebovaných produktech za leden. Byla fajn a klidně si ji koupím někdy znovu. Teď v zimě se obzvlášť hodila.
Cena: 40 Kč

S.he rtěnka Ultra Matt odstín 65 - přiznám se, že od značky S.he mám snad jen tužku na obočí. Nikdy mě tato kosmetika nelákala, ale řekla jsem si, že bych konečně mohla zkusit víc produktů a zaujala mě tato rtěnka. Není to žádná pecka, ale odstín mi vyhovuje.
Cena: 70 Kč

Masku na rty a rtěnku jsem kupovala dohromady, ale odečetly se mi v DM body, takže obojí mě vyšlo na 60 Kč.


L’ORÉal Paris Magic Shampoo Vegetal Boost suchý šampon 200 ml - nevím jak jsou na tom ostatní verze, ale tahle mě vždycky v koupelně málem udusí.
Cena: něco přes 100 Kč


U Yves Rocher jsem potřebovala obnovit zasílání letáčků a bylo potřeba uskutečnit nákup nad 100 Kč. Vybrala sem si Hloubkovou čistící pleťovou vodu Pure System (byla ve slevě za 99 Kč), protože už mi dochází voda na pupínky od Dermacolu a  k tomu malý krém na ruce Červené jablko za 49 Kč. Jako dárek k nákupu jsem dostala ještě náramek.


Jako poslední tu mám nákup z e-shopu Absolute Cosmetics,. Nedávno měli super slevy, tak jsem toho využila a nakoupila si do zásoby hlavně sprcháče od I love... doufám, že nebudu zklamaná. To velké melounové balení mi zřejmě přibalili omylem, původně jsem objednávala 300 ml nebo to byla možná omluva, balíček se trochu zatoulal, ale vše bleskově vyřešili, nemůžu si stěžovat. Přihodila jsem do košíku ještě i jednu rtěnku od L.A. Girl, ale úplně jsem netrefila odstín.
Cena: 467 Kč

Celkem jsou to za leden necelé 2 tisíce, takže bych se měla zase chvíli krotit.
Taková částka už tu dlouho nebyla.

Jak jste začali nový rok vy co se týče nákupů? :)

2 komentáře:

  1. I love mají krásné balení, vždycky se mi moc líbí a i krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, snad budou lepší než Treaclemoon :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)