středa 4. července 2018

Spotřebováno červen 2018

Ahoj, doufám, že si užíváte sluníčka!
Mám pro Vás pravidelnou statistiku prázdných obalů. Zatím asi největší spotřeba od začátku roku.

1. BALEA sprchový gel Glamorous Nights s vůní rybízu a malin 250 ml - jeden z mých nejoblíbenějších Balea sprcháčů, voní nádherně a pokud na něj příště narazím, určitě si ho koupím znovu.

2. BALEA krémový sprchový gel s vůní malin a limetky 300 ml - další příjemná i když celkem jemná vůně, myslím, že už jsem jednou podobný sprcháč od Balei měla. Těm obalům nikdy neodolám.

3. BARWA Natural Hypoallergenic osvěžující gel na intimní hygienu 500 ml - ráda zkouším nové věci a málokdy si kupuji stejné sprcháče, tento mám z Notino.cz. Teď už vím, že si nikdy nekoupím půl litru intim sprcháče :D Ta vůně byla jemná okurková, ale já ho používám někdy od podzimu a teprve teď mi došel a už tak v půlce se mi dost zprotivila. Cena byla 69 Kč.

4. SEBAMED Shower Spa 20 ml - roztomilý vzoreček, který jsem dostala k nákupu na Kupkosmetiku.cz. Obsahuje výtažek z leknínu, parfemace je jemná a svěží, ale plné balení bych si zřejmě nekoupila, dávám přednost spíše ovocným parfemacím, ale zase neobsahuje mýdla, co je fajn.

5. GARNIER Antiperspirant Mineral Invisible 48h 150 ml - většinou používám jen tuhou Rexonu, protože na tu je spoleh. Tenhle mám už dlouho a používala jsem ho jen když nebylo velké vedro, takže nemůžu posoudit, jestli funguje.

6. BALEA deosprej s vůní růžového pomela 200 ml - i tento sprej mám už dlouho, ani nevím, jestli se ještě prodává, voněl docela hezky, ale pokazil se mi nahoře ten plast a už s tím nejde nic dělat. Ještě tam tak třetina zbyla si myslím, bohužel sprej nestříká a teče z něj jen olej.

7. REXONA Maximu Protection Antiperspirant Sensitive Dry 45ml - nic jinýho ve velkým vedru nepoužívám, už mám načlou další jen jinou parfemaci. Jediný co bych vytkla je neustále mastný spodek tuby.

8. CLINIQUE 3 Steps tonikum na suchou a smíšenou pleť 60 ml - já vím, že spousta lidí Clinique zbožňuje, ale tohle na suchou pleť? Jako vážně? Jestli to někdo používá na suchou pleť, tak mi schválně napište, jak vám to vyhovuje. Hned na druhém místě je ve složení alkohol, takže zřejmě v celkem vysokém množství. Já mám pleť smíšenou, ale už jen ten alkoholový odér mi nedělal vůbec dobře. Takže za mě ne a už vůbec ne za ty prachy. Si nedokážu představit, jak musí vypadat verze pro mastnou pleť.


9. LIRENE exfoliační maska v ponožkách - jedna z věcí na kterou jsem se hodně těšila, ale jsem trochu zklamaná. Oloupaly se mi i prsty zvrchu(což ani nebylo potřeba) a udělaly se mi na nich stroupky a pupínky. Takže maska mi v podstatě spálila prsty, i přesto že jsem dodržela správný postup. Navíc mě nebavilo čekat až se mi oloupou celé nohy. Takže raději si příště udělám pedikúru sama jako vždy skalpelem a budu to mít hned.

10. ESSENCE regenerační oční maska Foxever in Love - plátýnková maska z limitky, pleť po ní byla hezky vláčná a hebká, nicméně byla strašně mokrá, spoustu toho zůstalo ještě v obalu a neustále jsem si ji musela otírat z obličeje, protože mi tekla úplně všude.

11. L'Oréal Préférence kondicionér z barvy na vlasy 54 ml - konečně poslední kousek z barev na vlasy! Ale tenhle byl asi nejhorší, strašně smrděl.


12. REALASH sérum na řasy 3 ml - tohle sérum bylo skvělý, nicméně jakmile ho přestanete používat, dlouhé řasy zmizí. Spotřebovala jsem ho už před nějakou dobou a našla ho teď při třídění kosmetiky. Divný je, že už jsem ho na netu našla jen pod značkou Orphica, taky mám docela obavu ze složení. Mně osobně naštěstí zle nedělalo, ale několik negativních recenzí jsem četla. Mnohem raději bych chtěla vyzkoušet sérum Revitalash, které mi přijde důvěryhodnější.

13. MISS SPORTY Fabulous Lah Stretch It řasenka 8 ml - i když jsem na začátku z řasenky nadšená nebyla, nakonec mě příjemně překvapila a kupodivu i dlouho vydržela.

14. GABRIELLA SALVETE XXpress volume & black 12 ml - i tady jsem byla poměrně spokojená, jen spodní řasy této řasence moc nešly.

Detaily kartáčku
Miss Sporty Fabulous Lash Stretch It - vlevo
Gabriella Salvete Xspress Volume & Black - vpravo
15. OPI olej na kůžičku v tužce - měla jsem ho už strašně dlouho, ale byl bezedný, kdysi jsem jej dostala jako dárek.


Tak uvidíme, jestli se mi podaří překonat 15 prázdných obalů za měsíc :)
Jakou největší spotřebu za měsíc jste měly Vy?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)