čtvrtek 5. července 2018

Můj první nákup na e-shopu Lékárna AVE


Lékárnu AVE jsem našla na netu úplně náhodou. Původně jsem si chtěla koupit cestovní Vichy sady na  MyDermaCenter (175 Kč za jednu), reklama na mě vyskočila na Facebooku.

Napadlo mě vygooglit si, zda nemají taštičky někde ještě levněji (znáte to :D). Velmi podobná cena na mě vyskočila právě na e-shopu Lékárna AVE. Na stránkách byl i kód na slevu 20% při nákupu  Vichy produktů, a tak nebylo co řešit, MyDermaCenter padá.

Jedna sada mě tak vyšla na 134 Kč, což je krásná cena.

Vzala jsem všechny 4 dostupné varianty, jelikož v červnu máme v rodině nejvíc oslavenců. Neovadiol už jsem podarovala a ještě poputuje jeden, jen nevím který. 2 setíky mi tak zřejmě zůstanou na vyzkoušení.

Cestovní sady jsou super nejen na cestování, ale i k vyzkoušení produktu než si koupíte plné balení. Miniatury zbožňuju :)


Objednávku jsem vytvořila v úterý večer, hned druhý den dopoledne mi přišel e-mail, že se objednávka zpracovává a asi o 3 hodiny později už byla předána České poště. Ve čtvrtek měla být doručována, dokonce mi přišla i SMS, bohužel Česká pošta nikde, potom opět SMS od ČP, že teda přijde v pátek a nakonec opravdu balíček přišel. Myslím, že to byla chyba spíše ČP, jinak bych ji měla už ve čtvrtek doma. Ale i tak to byly jen 3 dny.

Sety se od sebe liší pouze denním krémem z dané řady, jinak jsou stejné: 
• Pureté Thermale MICELÁRNÍ VODA 3v1, 30 ml
• TERMÁLNÍ VODA z Vichy pro citlivou pleť, 50 ml
• DENNÍ KRÉM Liftactiv/Neovadiol/Idéalia/Slow Age 15 ml
• MINÉRAL 89 Hyaluron-Booster 5 ml
• Idéal Soleil ANTI-AGE KRÉM SPF 50, 1.5 ml
• Densi-Solutions Zhušťující ŠAMPON pro řídnoucí a slabé vlasy 7 ml
• 100 Kč slevový VOUCHER platný do 30.9.2018

K nákupu dorazilo i pár vzorečků, což mě samozřejmě potěšilo :)
Platba:
- GoPay, bankovní převod, dobírka, hotově na pobočce, on-line platba Benefity Plus

Doprava: 
- zdarma při nákupu na 1.999 Kč
- Česká Pošta, DPD, Heureka Point (Uloženka), osobní odběr
- pobočky najdete pouze zde: Zábřeh, Šumperk, Opava, Olomouc, Uničov
- cena začíná na 75 Kč

Nejčastěji platím kartou on-line, ať to mám hned z krku. Jako dopravu jsem si zvolila Českou poštu, protože jsem v té době nemohla v práci mít telefon u sebe a kurýr z DPD by se mi stejně nedovolal. Takhle jsem si případně na poštu mohla dojít, kdyby nikdo nebyl doma.

Celkově na e-shopech lékáren nenakupuji, dokonce tuhle lékárnu ani neznám, ale nákup bych ohodnotila velmi kladně, možná malou výtku bych měla k balíku. Krabice byla dost taková pomačkaná, možná už párkrát použitá, to by mi ani tak nevadilo. Jenže taštičky ale nebyly moc zabalené, bublinky tam byly spíš jen tak pohozené. Naštěstí ale moje objednávka nebyla náchylná k rozbití. Věřím, že třeba skleněné věci by určitě zabalili pečlivěji.

Nakupujete přes lékárenské e-shopy?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)