sobota 30. června 2018

Nákupy květen 2018


Ahoj všem! Dnes pro Vás mám velmi krátký článek.
Asi se budete divit, ale tohle je můj jediný nákup kosmetiky za květen.


DIADERMINE PH5 Hydratační čistící pleťové mléko 200 ml 
Nedávno mi došlo pleťové mléko od Ziaji a já si potřebovala koupit nové. V DM jsem objevila tohle ve slevě za 50 Kč a tak jsem neváhala.

Bohužel co čert nechtěl osypala jsem se. Čelo, tváře a krk. Jenže v tu dobu jsem začala používat i věci od Clinique, které jsem předtím nezkoušela, takže vlastně nevím, který konkrétní produkt za to může. 

Veškerou novou kosmetiku jsem přestala používat a opravdu se mi nechce zkoumat, která věc to byla, protože po dvou měsících mám na čele stále krupičku, samozřejmě tomu určitě přispívá i stres, ale za boha se toho nemůžu zbavit.

Mléko má jemnou parfemaci, ale to je tak všechno co jsem stihla zaregistrovat.


Takže pokud máte někdo opravdu dobrej tip, jak se zbavit těch příšerných mini pupínků, sem s ním!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)