pondělí 9. července 2018

Nákupy červen 2018

Červen byl na nákupy poměrně bohatý, ale né všechno bylo pro mě a to mě samozřejmě omlouvá, že jo :D

Před měsícem přišel od Mark Distri slevový kód 50% na nákup na e-shopu Kupkosmetiku.cz o kterém si můžete přečíst tady. A tomu nešlo samozřejmě odolat :) K nákupu dorazilo i spoustu dárků, to se mi snad ještě nestalo :) Opravdu jich bylo hodně.


V průběhu měsíce na mě všude vyskakovala reklama na Vichy cestovní sety. O celém nákupu se dozvíte více tady. Sada Liftactiv a Idéalia zůstala nakonec pro mě, druhé dvě jsem zařadila do dárků k narozeninám.


Skoro nutnost, řekla bych, byl nákup aviváží na Drogerie ZDE. Vše jsem brala po více kusech, protože objednávka byla pro více členů rodiny. Pro sebe jsem si vzala jen aviváže Perlux a Glade do kočičího WC + teda i nějaké zázračné houbičky. To je to bílé vzadu, co nejde skoro vidět :D


PERLUX Freshwind - 39 Kč a PERLUX Parfume Passion - 59 Kč, obě aviváže jsou litrové, Freshwind je svěží vůně a Parfume Passion bych přirovnala k nějakému spíše těžšímu parfému. PERLUX Parfume Glamour je vzorek, ten vyzkoušený ještě nemám. SIDOLUX pak seženete kolem 40 Kč a mají na výběr spoustu variant. NANO zázračné houbičky byly za stovku a je jich tam 10, já je používám hlavně na umývání bílých podrážek u bot.

Glade Litter Fresh vůně do kočičího WC 500 ml - 59 Kč, tohle si už znovu nekoupím, přijde mi, že prášek funguje jen chvíli po nasypání do kočičího WC. Škoda

Miniaturka Batiste suchého šamponu byla dárek k časopisu Joy, který jsem si koupila asi po sto letech.
V červnu jsem také využila akci v Yves Rocher, kde měli k nákupu nad 59 Kč tašku jako dárek. Je s krásným potiskem listů, který teď frčí, omyvatelná, vhodná na nákup nebo k vodě. Krém už jsem chtěla zkusit dlouho a tato parfemace mi voní mnohem líp než u sprcháče. Jo a ještě dárek v podobě náramků, ty byly k auktualizaci osobních údajů.
Nečekaná pošta a Nivea vzorečky jako výhra mi udělaly taky ohromnou radost!
Jako poslední tady mám mišmaš.
Na Notino jsem nakupovala taky pár dárků, protože jsem měla slevový kód od kamarádky. Přihodila jsem WELLA Performance lak na vlasy 500 ml, tohle balení budu mít snad do smrti :D Nikam ho nosit nebudu, takže velikost mi nevadí. Lak na vlasy brzo dopotřebuju, takže ho otestuju co nejdřív.
Cena: 139 Kč

BIELENDA Metallic Masks Blue Detox, detoxikační a hydratační maska pro suchou až citlivou pleť 8g - tohle byl trošku přehmat. Když jsem viděla obrázek, myslela jsem si, že je to plátýnková maska, popisek jsem totiž nečetla. no nevadí, vyzkoušíme.
Cena: 29 Kč Notino

BIELENDA Jelly Mask Hydro Booster, ultra hydratační gelová maska 8g - a tady mě nalákal spíše jen název a hezký růžový obal :)
Cena: 29 Kč Notino

TIMOTEI šampon Pure pro normální a mastné vlasy 400 ml - vyloženě nutnost, kdysi jsem Timotei už měla a vyhovoval mi, tento je taky fajn. Kupovala jsem ho v Tescu a stál myslím kolem 70 Kč.

Poslední kousek je z AVONU, chladivý sprej na chodidla s mátou a výtažky z aloe 100 ml - sprej, který jsem nutně potřebovala, protože mi v mém kosmetickém arzenálu chybí. Trošku mě mrzí, že na začátku je z něj opravdu hodně cítit alkohol. 
Cena: 50 Kč 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)