pondělí 15. ledna 2018

Spotřebováno prosinec 2017

Poslední spotřebované produkty za rok 2017. 10 produktů + 1 vzorek, to už je takový můj průměr.

1. DONTODENT ústní voda Sensitive 500 ml - myslím, že tyto ústní vody z DM za pár korun všichni znáte, tady tu verzi si kupuju asi nejčastěji. Do budoucna je už zařazovat mezi spotřebované produkty zřejmě nebudu, jen pokud by to byla nějaká jiná značka. Jen jsem vám chtěla ukázat, že mají opět nový obal :)

2. SCHWARZKOPF Live Ultra Brights or Pastel barva na vlasy 092 Pillar Box Red - vyhozené peníze, vzhledem k tomu, že nejsem blondýnka. Jenže já si naivně myslela, že mi to chytne aspoň na tu moji vymytou červenou. Nechytlo to skoro vůbec, takže efekt nula. Cena okolo 100 Kč.

3. BALEA krémový tělový sprchový peeling s vůní lesních plodů a magnolie 200 ml - kytky v kosmetice úplně nemusím, ale špatný to nebylo, peeling je jemný, takže se s ním můžete sprchovat klidně každý den.

4. DERMACOL Aroma Ritual hřejivý sprchový gel jablko a skořice 250 ml - upřímně, na tohle jsem se strašně těšila, opravdu moc. Bohužel jsem docela zklamaná, protože jablko tam není vůbec cítit, spíš jen skořice. Teď na zimu to bylo fajn a ve finále to nebylo úplně špatný, moje očekávání to ale nesplnilo. Takže mými favority zůstává: hrozny a limetka, grep a meloun. A třeba někdy Dermacol změní i balení, protože tenhle tvar je dost na prd a když už jste skoro na dně, jde to hrozně špatně ven.


5. LIRENE Dermal Therapy Skin Detox pleťová maska - konečně maska po které mám pocit pořádně vyčištěné pleti, tohle se opravdu povedlo!

6. MEDIHEAL N.M.F Aquaring Ampoule EX. maska - plátýnková hydratační maska s kys. hyaluronovou a ceramidy. Kupovala jsem ji na Ali za necelý dolar. Byla hodně mokrá a hodně tekutiny zůstalo ještě v pytlíčku. Tvarově mi moc neseděla, ale pleť po ní byla jemná. K dispozici jsou i další varianty, určitě ještě nějakou objednám.

7. CALYPSO houba na obličej 2 ks - kupuju pravidelně na smývání masek nebo odlíčení, za dvacku super!

8. RIVAL de LOOP Pure Skin kosmetické náplasti - tak nevím, jestli jsem měla málo napařený obličej nebo kde se stala chyba, ale přišlo mi, že moc nefungují. Možná si je ještě někdy koupím a zkusím znovu, zatím nejlepší za mě jsou Balea.

9. NIVEA Care krém na tvář, ruce a tělo 4 ml vzorek - nivea parfemaci moc nemusím. Neříkám, že to bylo špatný, ale určitě bych našla něco, co voní líp.



10. NINA RICCI parfém - není to originál, ale ta vůně byla skvělá, nevím přesně která Nina to je, ale určitě si pak koupím plný balení. Tuhle jsem dostala.

11. MISS SPORTY řasenka Pump Up Booster 12 ml - mám od Miss Sporty jinou oblíbenou řasenku, tahle není špatná, ale má až příliš velký kartáček a spodní řasy se s ní nemalují moc dobře.

Řasenka Miss Sporty Pump Up Booster - kartáček

Kolik kousků kosmetiky průměrně spotřebujete za měsíc vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)