úterý 2. ledna 2018

Nákupy říjen 2017

Konečně jsem měla čas sepsat starší nákupy.
Určitě si všichni pamatuje akci v Rossmannu: sleva 50% na dekorativní kosmetiku při koupi 2 a více kusů. Trochu mě mrzí, že jsem akci nestihla dřív a spoustu věcí už měli vyprodaných.

Tyto tři kousky jsem kupovala ještě před akcí(protože jsem o ní nevěděla :D)

1. ALVERDE řasenka Big Drama Lashes 12 ml - zlákala mě sleva, stála asi 60 korun, no upřímně nechápu, jak se s tímto kartáčkem dá namalovat, ale dám jí ještě šanci! Níže obrázek kartáčku pro představu, štětinky jsou dost daleko od sebe, takže se dost nadřete, aby řasy aspoň trochu vypadaly.

Alverde řasenka Big Drama Lashes

2. CATRICE řasenka Rock Couture Extreme Volume 24h 12 ml - i tady jsem se nechala zlákat, mám raději klasické kartáčky, ty silikonové moc nemusím. Verča BlueberryPink ji ale vychvalovala, tak jsem si řekla, že to zkusím, není to úplně vončo, ale také to s ní ještě zkusím. Spodní řasy si s ní nenamaluju vůbec.
Cena kolem 100 Kč.
Catrice řasenka Rock Couture Extreme Volume

3. CATRICE Prime and Fine zesvětlující kapky do make-upu 15 ml -
 všichni to asi známe, v obchodě to vypadá, že vám make-up sedí a pak zjistíte, že ne. Otázka je, jestli vám stejnou funkci nesplní světlejší make-up, který prostě smícháte s tím tmavším.
Cena kolem 100 Kč.

A tady už kosmetika kterou jsem koupila s 50% slevou.

4. ESSENCE Long Lasting tužka na oči odstín 20 Lucky Lead - moje stálice, objevuje se tady pravidelně ve spotřebovaných produktech. Doufám, že ji nikdy nepřestanou vyrábět :)

5. ASTOR Skin Match Protect make-up odstín 103 Porcelain 30 ml - toto je moje druhé balení, zvolila jsem jiný odstín a teď už je na mě tmavý. Make-up má střední krytí, celkově jsem s ním spokojená.

6. MAYBELLINE korektor Fit Me! 6,8 ml - konečně jsem měla možnost vyzkoušet vychvalovaný korektor, bohužel na moje kruhy pod očima je to pořád málo :( ale zařadila bych ho mezi ty lepší.


7. ESSENCE lesk na rty Matt matt matt odstín 11 drama club - moc mi nejde dohromady název matný lesk na rty, ale budiž. Pigmentace je dobrá, barva moc hezká, na rtech zaschne až po hodně dlouhé době, takže mezitím se to obtiskne úplně všude a ve finále vám barva zůstane jen na okraji rtů. Aplikátor také není úplně nejpřesnější, i přesto všechno tento lesk/tekutou rtěnku ráda používám.

8. CATRICE krém na rty Velvet Matt odstín 090 Sweet Choco-Nut 3,4 ml - toto je opravdu jen takový jemný krém na rty, akorát že barevný. Docela mi smrdí, ale aplikátor má narozdíl od Esscence lepší a tenčí, takže se s ním líp maluje. Na rtech vydrží opravdu jen chvilku.

9. ESSENCE barva na rty Vibrant Shock odstín 03 red viper 5 ml - i tady je aplikátor tenký, což považuju za plus, barva je ale docela tekutá, i když dobře pigmentovaná, takže je aplikace pracnější. Výdrž také není na dlouho a opět vám zůstane konturka kolem rtů.

Všechny 3 "tekuté rtěnky" jsou podle mě ale za tu cenu fajn a určitě je budu dál používat.


10. ESSENCE rychleschnoucí top coat 8 ml - u tohoto laku bych vytkla tvar štětečku, je hrozně tenký a hůř se mi s ním lakuje.

11. ESSENCE krycí lak na nehty Better than gel nails 10 ml - super lak, nehty se opravdu podobají gelovým.

12. ESSENCE lak na nehty Gel nails odstín 91 the one and only a 10 true love 8 ml - tyto laky mi moc dlouho nevydrží, hned druhý den se začnou loupat, vyhovuje mi ale výběr barev a kulatý štěteček, no a samozřejmě cena.

A jak dopadl Váš nákup při slevách v Rossmannu? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)