úterý 2. ledna 2018

Spotřebováno listopad 2017

Listopadová spotřeba není nijak závratná. Jenom 7 kousků a 2 vzorečky.


1. DONTODENT ústní voda Fresh 500 ml - většinou kupuju Sensitive verzi, ale občas vezmu i jinou, tahle je opravdu fresh :D Obsahuje výtažky heřmánku, šalvěje, máta a myrhy. Za tu cenu jsou super.

2. RADOX sprchový gel Feel ready s granátovým jablkem 250 ml - tady nemám co bych vytkla, moc hezky voněl a skvělý je i praktický háček na pověšení.

3. DOVE šampon Oxygen & Moisture pro objem vlasů 250 ml - opět se ke mně dostal tento šampon. Řekla bych, že nemám náročný vlasy, byla jsem s ním spokojená a moc hezky voněl.


4. BIONE COSMETICS Antakne salicylový líh 260 ml - podle mě nejlepší první pomoc na jakékoliv pupínky a další nezbedy. Nemám problematickou pleť, takže to používám jen lokálně, ale všechny pupínky se po použití lihu hojí mnohem rychleji.

5. YVES ROCHER hydratační micelární voda pro normální a smíšenou pleť 200 ml - tohle mě zklamalo, micelárky používám většinou i na odlíčení očí, tato oči vůbec neodličovala, spíš jen rozmazávala řasenku všude okolo. Nakonec jsem ji používala jen na dočištění pleti.

6. FLORÉ bylinný dvoufázový odličovač Bílá lilie & zelený čaj 150 ml - dvoufázové odličovače nemám ráda, vadí mi ta mastnota, no občas si stejně nějaký koupím :D Použila jsem ho párkrát a hodila do šuplíku, moc mi neseděl. Vytáhla jsem ho až za nějakou dobu a zjistila, že zas tak špatný není. Aby mi nevadilo mastné oční okolí, dočistila jsem ho třeba micelárkou. 

7. BALEA pleťová maska Lenochod - když se objevila v DM lenochodí limitka, strašně jsem z ní chtěla něco vyzkoušet, vzala jsem aspoň tuto plátýnkovou masku, všechno už bylo skoro pryč. Jenže....nevím, možná jsem alergická na nějakou složku, každopádně jsem po ní byla červená jak rak a doufala, že to zmizí. Navíc vůně byla dost chemická.

8. LIRENE healthySKIN+ krém na suchou pleť vzorek - hutnější krém, moc hezky voněl a  překvapilo mě, jak rychle se vstřebával.

9. YVES ROCHER Riche Créme vysoce regenerační péče vzorek 1ml - vzoreček jsem dostala na ulici od holek z YR. Krém je určený pro kategorii 50+ a je opravdu hutný a mastný. Nevoněl mi, ale to asi proto, že nemám ráda růže v kosmetice.


Pokud máte s některým z produktů zkušenost, určitě mi napište do komentářů jakou, ráda si to přečtu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)