neděle 18. února 2018

Spotřebováno Leden 2018

Hezkou neděli všem! Mám tu pro Vás další várku spotřebovaných produktů a už teď vím, že spotřeba za únor bude sotva poloviční. 11 plných balení a jeden vzorek.


1. L'ORÉAL CASTING Creme Gloss 360 Tmavá višeň - když jsem si vlasy naposled nechala nabarvit u kadeřnice, odcházela jsem bohužel se stejnou barvou jako jsem přišla. Proto jsem se rozhodla nabarvit si vlasy sama doma. Líbí se mi, že není potřeba žádná mistička ani kelímek, barvu jednoduše rozmícháte v lahvičce, která je v balení.

2. TONI&GUY Cleanse šampon a kondicionér pro normální vlasy 250 ml - tuhle dvojku jsem dostala od ségry na Vánoce. Nikdy jsem nic od této značky nezkoušela, ale byla jsem spokojená. Příjemná svěží vůně a líbí se mi i "cvakací" otvírání. 

3. BATISTE suchý šampon Party 200 ml - parfemace granátové jablko a jasmín voněla celkem hezky, obal opět roztomilý a nápaditý, příště vyzkouším zase nějakou jinou variantu, kterou máte nejradši?

4. ZIAJA krémové sprchové mýdlo - kakaové máslo 500 ml - řekla bych, že tohle je jeden z top produktů, které Ziaja má. Voní to opravdu jako kakao a pokožka je po tom krásně jemná a hebká, takže rozhodně doporučuju. Navíc cena je víc než příznivá, stojí kolem 70 korun.


5. ZIAJA čistící mléko okurka 200 ml - další skvělá věc od Ziaji. A vůbec nechápu, proč jsem ji přestala používat hned na začátku a vytáhla ji až mi došly zásoby. Odličuji se nejčastěji ve sprše a musím říct, že tohle mléko mi zatím vyhovovalo ze všech odličovačů co jsem kdy měla nejvíc. Čeká vás hebká pleť, žádný pocit pnutí. Parfemace je sice okurková, ale hodně jemná. S cenou se vlezete do 100 Kč. Jo a je bez parabenů :)

6. DOUGLAS Beauty System dbs complex Clean&Neat jemná čistící pěna 50 ml - nemůžu říct, že by to neodličovalo, ale příliš nadšená jsem z toho nebyla. Pro mě to bylo takový nemastný neslaný a málem mi to vypálilo oči! Možná už se ani nevyrábí, na stránkách Douglasu jsem už pěnu nenašla,  dostala jsem ji v sadě ještě s tonikem a krémem. Překvapivě jsem na ni ale četla chválu.

7. BIODERMA Sensibio Rich zklidňující krém 40 ml - hydratační a zklidňující krém pro suchou až velmi suchou pleť, který všichni určitě dobře znáte. Mám pocit, že Biodermu milují snad všichni, mě zas až tolik nezaujala. Krém jsem používala na suché tváře hlavně teď v zimě a na noc. Mám ale jiné favority.




8. MISS SPORTY Lash Millionare All in One 8,5 ml - objem, délka a oddělení řas, tohle řasenka slibuje a taky splňuje. Jedna z mých oblíbených řasenek, cenově dostupná, do 100 Kč.

9. CATRICE Rock Couture 24h řasenka 12 ml - nevím, proč tuto řasenku všichni tak strašně chválí. Za stovku se podle mě dají koupit lepší řasenky. Na začátku byla hodně mokrá, po nějaké době je to o něco lepší, ale i tak žádná sláva, řasy slepuje a nijak extra neprodlužuje. Musím se dost snažit, aby řasy vypadaly hezky a na to ráno není čas, že jo :)

10. AVON Big&Multiplied 10 ml - ani tady nebudu chválit. Cenově ji koupíte taky kolem stovky, i když nevím, jestli ji má Avon ještě v nabídce. Bohužel stejný propadák jako ta od Catrice. Výsledný efekt nic moc.

11. BENEFIT The POREfessional podkladová báze na minimalizaci a vyhlazení pórů 3 ml vzorek - a nakonec si dáme to nejlepší! Jednou si určitě koupím plný balení, protože díky téhle bázi Vám póry opravdu zmizí jako mávnutím kouzelného proutku.

Detail kartáčku - Miss Sporty Lash Millionare All in 1, Catrice Rock Couture 24h, Avon Big&Multiplied

Fialově jsem opět zvýraznila TOP produkty. Pokud máte s některým z produktů zkušenost, určitě mi napište do komentářů jakou. Každému přece sedí něco jiného :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)