úterý 30. května 2023

Spotřebováno červenec - prosinec 2022


1. TIGI Catwalk sprej pro tepelnou úpravu vlasů 200 ml - bohužel už se neprodává, ale byl super, jen bylo potřeba ho používat s mírou a nepřehnat to, jinak dělal mastný vlasy. Krásně voněl

2. LAVERA šampon Volume & Strenght 250 ml - fajn produkt z hlediska složení, ale znovu jej asi nutně nepotřebuju, ačkoliv nejsem na vlasovou péči náročná

3. BATISTE suchý šampon Overnight Deep Cleanse 200 ml - má trošku jiné složení než ty klasické, ale na noc jsem ho nepoužívala, přijde mi to zbytečný a snažím se je používat co nejmíň a nezatěžovat příliš vlasy i pokožku

4. BATISTE suchý šampon Star Kissed 200 ml - s květinovou vůní a vůní ozónu, vždycky zkouším nějakou novou variantu, tahle mi voněla. Batiste sucháče fungují skvěle, takže jim zůstávám věrná

5. GARNIER FRUCTIS suchý šampon s vůní kokosové vody 100 ml - z tohoto nejsem úplně nadšená, mám pocit, že mi to nedělalo úplně dobře, ucpávalo to póry a tvořily se mi kolem vlasové linie pupínky

6. FOAMIE tuhý šampon s kokosovým olejem 80 g - líbí se mi, že zbyde jen krabička, kterou vyhodíte do papíru a šňůrka, ale já jsem hrozně líná to používat a na konci, když už je šampon malý, tak se používá dost blbě

7. ALVIANA tuhý šampon pro normální vlasy 60 g - tenhle byl o něco menší, ale v podstatě platí to, co u Foamie. Jinak oba umyjou vlasy úplně normálně, stejně jako tekuté šampony
 
8. a 9. AVEDA Botanical Repair šampon a bezoplachová péče 50 + 25 ml - každopádně toto bylo lepší než drogérkový šampony, vlasy pak byly úžasně hebký, parfemace je taková svěží, bylinková


10. VENIRA gumoví medvídci, vlasy, nehty, pleť - mňam, chutnají fakt skvěle, ale nebrala jsem je pravidelně

11. VENIRA močové cesty 60 kapslí -  vzala jsem po zánětu močového měchýře, spíš tak pro jistotu

12. VENIRA kyselina hyaluronová k vnitřnímu užití 50 ml - jednoduchý užívání, denně kapete do pití, příchuť citronu a limetky je tam cítit minimálně, což mě trochu mrzí

Venira doplňky stravy se mi líbí a určitě objednám zase znovu, neberu je dlouhodobě, takže účinky úplně zatím nedokážu posoudit. Preventivně ale průběžně vždy nějaké vitamíny doplňuju. A musím říct, že se mi líbí i obaly.

13. FOAMIE tuhý sprchový gel 80 g - papája a ovesné mléko - můj první tuhý sprcháč, vůně super, moc se mi líbily výstupky, takže se dal použít zároveň i na masáž pokožky. Jenže jak ubýval, hrbolky mizely a když už pak zbývá jen malý kousek, obtížně se používá

14. YVES ROCHER sprchový gel bio oves 400 ml - fuj, nejsmradlavější sprcháč ever. Kupodivu příteli voněl 😃 Nechápu. Asi k tomu ani nemám co víc dodat, možná jen to, že to nebyl gel, ale spíš takový mlíko

15. FAITH IN NATURE sprchový gel grep a pomeranč 400 ml - naopak tady to byla úžasná vůně. Miluju vůni grepu. Pokud se nepletu, tak tato značka netestuje na zvířatech. Jen si ho příště koupím jinde, stál 189 Kč, což už mi přijde poměrně hodně, ale dá se sehnat i levněji

16. NIVEA Sensitive pěna na holení pro muže 200 ml - tady asi není moc co hodnotit, dostala jsem ji. Klasická pánská vůně, bez problému jsem ji používala na holení intimních partií

17. ADIDAS anti-perspirant Get Ready! 150 ml - svěží vůně, obecně ale preferuju tuhé antiperspiranty, přijde mi, že víc fungují
18. RITUALS... The Ritual of Ayurveda tělový krém 100 ml - indická růže a mandlový olej, krásná parfemace. Krém se dobře roztíral a ještě ráno byla pokožka hebká

19. RITUALS... The Ritual of Sakura sprchový peeling 70 ml - parmeface třešňového květu a rýžového mléka mě tolik nezaujala. Přirovnala bych to k takovým těm "pudrovým" vůním. Ale peeling jako takový fungoval dobře

20. NUXE suchý olej Floral 10 ml - mezi jednotlivými druhy neshledávám až takový rozdíl, přijdou mi všechny super. Miluju suché oleje a obzvlášť od Nuxe

21. THALGO ÉVEIL A LA MER čisticí micelární pěna 50 ml - úžasná vůně, kdyby to nebylo tak drahý, koupím si další

22. CLARINS jemná čisticí pěna s bavlníkem 30 ml - strašně mi to smrdělo, ale připisuju to tomu bavlníku. Dle popisu má pleť chránit před vysoušením z tvrdé vody. To se úplně nekonalo, měla jsem tak suchý obličej až vrzal

23. CAUDALIE Vinoperfect, sérum proti pigmentovým skvrnám 10 ml - ty sice nemám, ale je to na spoustu dalších věcí, např. na sjednocení a vyrovnání pleti, hydrataci, vyhlazení jemných vrásek atd. Velmi lehká konzistence, rychle se vstřebá. Za mě ano. Líbilo se mi to

24. CLARINS hedvábný hydratační krém 5 ml - příjemná vůně, opravdu hebká textura, krásně se roztírá

25. SISLEY Sisleya L'integral Firming Serum 2 ml - parfemace hodně bylinková, ale nevadila mi, lehce se roztíralo a rychle se vstřebalo

26. ESSENCE řasenka Get BIG! Lashes 12 ml - dřív jsem ji kupovala pořád dokola, ale tahle poslední už nebyla tak super, nevím proč. Kartáček je klasický.
27. BENEFIT řasenka BAD gal BANG! miniatura - sice nemám silikonový kartáčky ráda, ale tady udělám výjimku, protože řasenka je super a hezky řasy oddělí a prodlouží
28. MISS SPORTY Just Clear Mascara 8 ml - používala jsem jen na obočí, spíš mě trochu překvapilo, že se v popisu píše, že je to i na řasy, to by mě nenapadlo použít

29. BELL HYPOAllergenic tužka na obočí, odstín 03 brunette - tužka je super, hezky se rozmazává, ale strašně rychle mizí, mám ji už poněkolikáté


30. VERSACE Bright Crystal Absolu vzorek - myslím, že tohle je hodně známá vůně, svěží. Nevoní špatně, ale není to můj styl (nevím, jestli z fotky půjde dostatečně vidět složení)

31. HOLIKA HOLIKA jahodová maska - zbylo dost tekutiny i na dekolt a krk, i po 20 min byla pořád mokrá, tak jsem ji nechala dýl než se píše na obalu, jenže pak už mě začala pálit a byla jsem červená

32. SOLUTION by Kvitok čisticí a odličovací olej 2v1 vzorek - bohužel takový malý vzorek mi neřekne vůbec nic, do dlaně si vytlačíte jen pár kapek, takže k ničemu

33. ESTÉE LAUDER Revitalizing Supreme+ Youth Power Creme, vzorek 1,5 ml - klasická vůně této značky, mám ji ráda. Vzorky se občas hodí třeba na dovolenou, ale plné balení bych si nekoupila.


Tak a můžu jít začít sepisovat další půl rok s mým pomalým tempem😂 
Každopádně musím říct, že zpětně si články projíždím a občas nacházím poklady na které jsem už zapomněla a na to konto si je pak koupím znovu :)











 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)