úterý 2. dubna 2024

Spotřebováno leden - červen 2023



1.-3. BATISTE suché šampony Self Love, Rose Gold, Happy 90´s 200 ml - jsem s nimi spokojená, takže je kupuji opakovaně a jen obměňuji varianty. Když vidím nějakou novou, tak ji vezmu. Self Love - lesní plody a vanilka, ten voněl fakt krásně. Rose Gold - růže, jasmín a tóny vanilky, z těchto 3 mi voněl nejmíň, parfemaci růží úplně nemusím. Happy 90´s - sladká ovocná vůně, to odpovídá, taky krásně voněl. Snažím se je kupovat pokaždé v nějaké akci, naposled to bylo myslím v Rossmannu a cenově díky tomu vyšly pod 100 Kč.

4. GARNIER Fructis melounový šampon hair food pro jemné vlasy bez objemu 350 ml - voněl tak krásně, že bych ho nejradši vypila, ale jinak mě moc neohromil.

5. SESSIO Hair Vege Cocktail Mango 300g - vzala jsem ho random na Hebe a fakt mě překvapil, stál asi kolem stovky. Vlasy po něm mám nádherný, hebký a lesklý. Příště si k němu vezmu i kondicionér. Plus ještě krásně voní.

6L’ORÉAL Paris Elseve Dream Long maska 300 ml - hezká vůně, poměrně dlouho mi trvalo ji vůbec spotřebovat. Vlasy po ní byly krásně hebké a lesklé.

7. KÉRASTASE Densifique Bain Densité šampon 80 ml - hydratační a zpevňující šampon pro vlasy postrádající hustotu. Opět moc hezká vůně. Nikdy jsem tuto značku nevyzkoušela a jsem mile překvapená. Dělá hezké vlasy.

8. KÉRASTASE Chronologiste Bain Régénérant 80 ml - posilující a revitalizující šampon proti stárnutí. Tahle parfemace rozhodně vede, je boží. Tady bych určitě zvážila plné balení, moc mi vyhovoval.

9. OUAI Leave in Conditioner 25 ml - jedná se o bezoplachový kondicionér, s tepelnou ochranou. Hezká vůně, opravdu fungoval, dávala jsem hlavně na konečky. Jediný mínus vidím v tom balení, přímo na vlasy se stříká špatně, je potřeba ho nastříkat do dlaní a pak teprve rozetřít.

10. BALEA řasenka na fixaci vlasů 10 ml - super vychytávka na baby vlásky, jen se teď asi přestala vyrábět, všude je nedostupná, což mě štve. Vůně je příjemná.

11. TREACLEMOON sprchový gel Raspberry kiss 500 ml - voní opravdu malinově, žádná umělá vůně. U této značky mám s některými sprcháči problém, protože jsou jak želé. Tento byl v pořádku tekutý, jen je to strašně obrovský balení a v půlce už mě moc nebavil (dostala jsem ho jako dárek), tak jsem ho na chvíli musela odložit. Jinak sprcháč měl růžovou barvu, všechny jejich  sprcháče jsou hodně barevné co jsem koukala.

12. BALEA sprchový gel Soft Feeling s vůní mandlí a květů bavlny 300 ml - nic z čeho bych si sedla na zadek, ale za tu cenu jsou to pořád fajn sprcháče. Sladká vůně.

13. RITUALS Happy Buddha sprchový peeling 70 ml - tohle byla naprosto skvělá řada, ale zřejmě už není v nabídce a nahradili ji jinou. Je to škoda, protože ta vůně byla úžasná.

14. NUXE krém na ruce 15 ml - jeden z mých oblíbených krémů na ruce, rychle se vsákne a má příjemnou vůni.

15. KNEIPP tělový olej 20 ml - stačilo vždycky jen pár kapek, byl takový jakoby hutnější a ještě ráno bylo poznat, že se člověk namazal.

16. a 17. REXONA Maximu Protection Stress Control 45 ml - kupuji pořád dokola, tahle parfemace mi voní asi nejvíc. Jen teda spodem teče, to zmiňuju vlastně pokaždé a pořád mě to štve.

18. IVYBEARS Multi pro ženy, 60 gumídků - vitamíny v podobě gumových medvídků. Byly moc dobrý, ale např. od Veniry mi chutnají mnohem víc.

19. NUXE micelární voda 200 ml - myslím, že tuhle nahradila už nějaká nová řada, rozhodně mám od Nuxe větší oblíbence, tady mi trochu vadila parfemace. Opět ty růže, který nemusím.

20. LOBEY odličovací mléko 100 ml - líbí se mi, že je to česká značka a netestovaná na zvířatech. Odličovalo dobře, citlivou pleť nijak nedráždilo. Pěkná lahvička a dá se doplňovat.

21. ARTDECO oční odličovač 125 ml - mám už několikátý balení, vyhovuje mi, není mastný, ale chtěla bych vyzkoušet zase něco novýho.

22. PHYRIS Micell Liquid 30 ml - tato micelární voda s detoxikačním účinkem je bez parfemace, bez parabenů a barviv. Dostala jsem ji, jinak se značkou nemám žádné zkušenosti. Používala jsem ji pouze na dočištění pleti, nemám jí co vytknout, ale taky mě ničím nezaujala.

23. DERMALOGICA Precleanse 30 ml - čisticí olej, který se po smíchání s vodou mění na emulzi. Na to, že je v něm levandule, kterou nemusím, tak mi voněl. Odlíčení s ním bylo příjemný a fungoval dobře.

24. DERMALOGICA čisticí gel pro všechny typy pleti  15 ml - taky nebyl špatný, ale olej se mi líbil víc. Oba produkty jsme měla v setu, kde byl ještě krém. Každopádně moc nechápu ten boom kolem tady té značky, protože mě zatím úplně nenadchla.

25. CAOLION Premium Hot&Cool pack 2x3 g - tuhle masku jsem měla v nějakém kosmetickém boxíku a byla jsem z ní nadšená. Červená vám póry otevře, jdou pak líp vyčistit a modrá je zase stáhne. Pleť je potom úplně heboučká, nestačila jsem se divit.

26. CLINIQUE Take the Day off 15 ml - líbí se mi balení a slyšela jsem na něj chválu, ale vůbec mi nesedl a nevoněl mi.

27. CHARLOTTE TILBURY  Charlotte's Magic Cream 7 ml - další proslulý kousek, tak jsem asi čekala něco víc. Ale krém byl příjemný, voňavý, hezky se roztíral.
Zdroj: kosmetika-zdravi.cz

28. REVOLUTION PRO Extension Lash prodlužující řasenka 8 ml - absolutně nechápu, proč tahle řasenka stojí 2-4 stovky. Naštěstí jsem ji koupila v Rossmannu při akci na dekorativku, takže to tolik nemrzí. Jediné plus je možná tak ten obal. Řasy sice prodlouží, ale nic extra nečekejte. Opravdu rychle vyschla a začala dělat žmolky.
Zdroj: Primark.com

29. PRIMARK Amplified řasenka s efektem umělých řas 9 ml - má klasický obyč kartáček, který mi vyhovoval a řasy celkem prodloužil, ale nabíral strašně málo barvy a řasenka brzo vyschla. Překvapilo mě, že je na obalu dokonce logo  skákajícího králíčka (certifikát HCS, netestováno na zvířatech).

30. Lancôme Hypnôse Noir Hypnotic 2 ml - takže z těchto tří řasenek je tato rozhodně vítěz. Je fakt skvělá, krásně prodlouží a tohle cestovní balení mi vydrželo víc než půl roku.

31. KIKO Milano korektor, odstín 05 Honey, 3,5 ml - od Kiko mám hned několik produktů a jsem spokojená. I tento korektor byl fajn, dobře kryl, používala jsem ho na kruhy pod očima.

32. ESSENCE Longlasting tužka na oči, odstín 20 Lucky Lead 0,28 g - opět moje nesmrtelná tužka na oči, pořád a pořád dokola. Miluju ji.

33. LOBEY odličovací mycí pěna, náhradní náplň 180 ml - určitě si ji pořídím v budoucnu znova, vyhovuje mi. Nevysušuje a nedráždí pleť.
34. KVÍTOK pleťové sérum Kyselina Hyaluronová 2 ml - tohle mě nadchlo, velmi se mi líbí koncept značky, ráda bych v budoucnu pořídila plné balení.

35. ORIGINS Clear Improvement, odličovač s aktivním uhlím 1,5 ml - ani tohle nebylo špatný, má to takovou mentolovou parfemaci, ale chtělo by to aspoň ještě jeden nebo dva vzorky na posouzení nějakého účinku.

36. NUXE Prodigieux Floral 1 ml - parfémovaná voda s vůní magnólie a grepu, na jaro nebo léto ideální, svěží vůně. Líbila se mi. Kdyby existovalo nějaké cestovní balení, určitě bych zakoupila.

37. L'Occitane čisticí pleťový olej Slaměnka 1 ml - při smíchání s vodou vznikne emulze. Z jednoho mini vzorečku nedokážu posoudit, jestli bych si pořídila plný balení, obzvlášť když sto jí 750 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)