čtvrtek 19. ledna 2023

Spotřebováno leden - červen 2022

Bylo mi líto celou tu tašku po tak dlouhé době vyhodit, tak jsem si nakonec článek sepsala.
Ať se pak můžu zpětně k věcem vracet, co bylo fajn a co ne.

1. JESSA Sensitiv mycí emulze pro intimní hygienu 300 ml - toto je můj poslední intimní sprcháč, přestala jsem je používat, protože mám pocit, že mi spíš škodí.

2. BALEA sprchový gel Sůl z mrtvého moře, broskev a mango 300 ml - jeden starší kousek, moc mi nevoněl a ve finále jsem ho používala místo tekutého mýdla na ruce.

3. BALEA Natural Beauty sprchový gel konopí a papája 250 ml - tohle mě moc bavilo, příjemná ovocná vůně

4. ZIAJA mycí želé dýně se zázvorem 260 ml - naprosto božská vůně, jen jsem to teda nepoužívala do vany, jak je primárně určeno, ale používala jsem místo sprcháče, s žínkou. Je to opravdu želé, takže jen tak v rukách nejde "zpracovat".

5. RITUALS Holi Crackle chladivá tělová pěna 50 ml - vůně bílé lilie a květ broskve, vtipný je, že jsem si (nevím proč) myslela, že je to sprchová pěna 😂 celou dobu se tím sprchuju, až někdy ke konci jsem zjistila, že se tím mám mazat. Super! Jinak to bylo boží v obou případech.

6. NATURA SIBERICA rakytníkový balzám pro oslabené a poškozené vlasy 400 ml - strašně smrděl a byl hrozně tuhej, špatně šel z tuby ven. Za tu cenu jsem byla zklamaná.

7. TIMOTEI šampon síla a lesk 400 ml - moc hezky voněl, takový průměr. Kdysi jsem si kupovala i jiné varianty a přišly mi o něco lepší, musím zapátrat, který to byly.

8. BATISTE suchý šampon Wonder Woman 200 ml - tato varianta mi vůní úplně nesedla, byla taková hodně silná, nevím jak ji popsat. Ale na funkčnost to nemělo vliv. Za mě stále nejlepší suchej šampon.

9. FOAMIE tuhý šampon Aloe vera 80 g - líbí se mi ten nápad a že z toho v podstatě není žádný odpad, zůstane vám jen ta textilní sňůrka a papírová krabička. Vůně byla příjemná, pění dobře, ale já jsem prostě asi líná to používat. Přijde mi pohodlnější používat tekutý šampon. 

10. WE ARE PARADOXX Repair 3v1 kondicionér 30 ml - tady mi docela vadila parmeface, levandule a taková peprmintová vůně, ale líbí se mi, že je to cruelty-free produkt. Používala jsem do konečků a vlasy po něm byly hezký, uhlazený, vypadaly zdravěji.

11. REXONA Maximum Protection sport strenght 45 ml - kupuju stále dokola, jen střídám parfemaci. opravdu funguje a zatím se mi nechce zkoušet a hledat něco jinýho.

12. RITUALS noční balzám na ruce 70 ml - úžasná věc, která opravdu fungovala a nádherně voněla. Škoda, že už ji nevyrábí.

13. VICHY sérum Minéral 89, 50ml - myslím, že tohle bylo moje druhý balení, vydrží opravdu dlouho, rychle se vstřebává, opravdu fajn lehké sérum, ale je čas zkusit zase něco jinýho.

14. DR. JART+ Vital Hydra Solution 15 ml - i tohle byla fajn záležitost, jen trochu lepkavější. Příjemná gelovější konzistence. Balení taky moc hezké.

15. RITUALS Namasté čisticí pleťová pěna 30 ml - jeden z produktů, který mě od Rituals nezaujal a to hlavně kvůli parfemaci. Plné balení bych si asi nekoupila, na čištění pleti mám jiné favority. Jinak funkci splnila, odličuji se houbičkou, takže co by nevzal odličovač vezme ona.

16. ESTÉE LAUDER čisticí pěna 2v1, 30 ml - naopak tohle mě bavilo, líbila se mi vůně i konzistence. Lze ji použít i jako 3minutovou masku.
17. CLARINS odličovač voděodolného make-upu pro citlivé oči 30 ml - přidávám fotku, protože na té mojí nejde nic vidět. Odličovač byl super, opravdu si rychle poradil se vším a byl příjemný na oči. Neměla jsem žádný problém. 
18. GOODIN Fresh Start čisticí balzám - opět přidávám fotku, protože jsem si o vzorek balzámu požádala v Marionnaud, tak ať víte, jak produkt vypadá. Plné balení jsem si nakonec nekoupila a to proto, protože mám pocit, že mě tyhle balzámy dostatečně neodlíčí a pleť po nich zůstává mastná.

19. ESSENCE řasenka I love extreme, curl & volume 12 ml - opravdu příšerná a hrozně mokrá řasenka. Hlavně ten kartáček je úplně na nic. Na fotce to není dobře vidět, ale nemá klasický štětinky/bodlinky, ale naopak má takový podlouhlý drážky ve kterých se ta barva hrozně drží.
Zdroj: vmd drogerie

20. ESSENCE řasenka What the fake! 16 ml - bohužel ani tato řasenka nebyla nic extra. Měla by obsahovat vlákna, díky kterým budou řasy delší, nicméně bylo docela pracný se s ní nalíčit tak. Hůř se s ní pracovalo a navíc se obtiskávala. Takže za mě znovu ne.
Zdroj: Essence.eu

21. NYX Lingerie tekutá rtěnka miniatura 1,6 ml odstín Babydoll  - tohle je pro mě opravdu nenositelný odstín, dostala jsem ji k něčemu jako dárek. No ale přišla jsem na jednu takovou vychytávku...používala jsem ji místo báze pod oční stíny a držela sakra dobře 😃
22. ESSENCE Longlasting tužka na oči, odstín 20 lucky lead, 0,28 g - moje stálice, kupuju pořád dokola. Doufám, že ji nikdy nepřestanou vyrábět. 

23. ISANA chladící polštářky pod oči kokos - tyhle věcičky mě hodně baví, ale žádný extra viditelný účinky to podle mě nemá.

24. SOL de JANEIRO, Beija Flor Elasti-Cream, vzorek - pecka věc, donedávna jsem značku ještě neznala, dostala jsem vzorek na notinu k nákupu a teda úžasnej krém. Sáček jsem celej rozstřihla, abych z toho vydolovala maximum a že tam toho ještě bylo. Krásně voní, trochu hůř se roztírá, ale krásně pokožku vyživuje, ještě ráno bylo poznat, že jsem se mazala.

25. VLASOVÉ HNOJIVO šampon, vzorek 10 ml - tady nemůžu objektivně posuzovat, ale šampon dobře pění a voní po bylinkách


A mě čeká další taška věcí, které jsem spotřebovala za dalšího půl roku 2022, uff 😃



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)