sobota 17. září 2022

Spotřebováno červenec - prosinec 2021

Když po půl roce zjistíš, že jsi nakonec článek nezveřejnila 😂

1. NATURA SIBERICA rakytníkový šampon pro všechny typy vlasů 400 ml - pro maximální objem, lesk a hustotu. Obal a značka mě v tomhle případě dost nalákaly. Nicméně musím říct, že to byl snad nejsmradlavější šampon, co jsem kdy měla. Nebyl špatný, ale za ty peníze to podle mě nestojí. Tuším, že stál v rozmezí 150-200 Kč.

2. CARPATHIA Herbarium šampon proti vypadávání vlasů 350 ml - bylinné výtažky z chmele, přesličky a břízy pro časté mytí. Jedná se o slovenskou vegan značku, netestovanou na zvířatech, bez silikonů, parabenů a barviv. Koupíte v Rossmannu. Jednu variantu už jsem od této značky měla a byla o něco lepší. Tady je hodně cítit ta bříza. Cenově se pohybujeme kolem 100 Kč.

3. ALVERDE šampon s kofeinem 200 ml - pro jemné a řídnoucí vlasy. Extrakt z tymiánu byl cítit hodně, to mi nevadilo, ale jinak taky propadák. Vlasy po umytí byly hrozně suchý a špatně se rozčesávaly (kondicionér nepoužívám na celou délku vlasů).

4. AVON Naturals hydratační sprej na vlasy s aloe a makadamovým olejem 125 ml - jedna stoletá záležitost, kterou jsem našla při úklidu, zbyla tam už jen troška, ale pamatuju si, že se mi vlasy díky tomuto spreji dobře rozčesávaly.

5. BATISTE suchý šampon 200 ml Love is Love (ovocná vůně), Eden Bloom (vůně zimolezu) - ta druhá varianta mi voněla moc, Love verze byla taková těžká. Tyhle sucháče mi opravdu na mastné vlasy fungují, je to sázka na jistotu. Vždy ráda zkouším nové verze.

6. COLAB suchý šampon Unicorn 200 ml - už jsem jednu variantu od této značky měla a bohužel mi vůbec nevyhovují. Mastnotu to pohlcuje málo. Batiste je v tomhle prostě lepší.

7. ALVERDE sprchový gel mango a fíky 300 ml - naopak tahle věc od Alverde úplně super, boží vůně!

8. NUXE Body sprchový gel 200 ml - i tento sprcháč od Nuxe miluju ❤ taktéž úžasná parfemace

9. MANUFAKTURA sprchový gel Jablko a mandle 255 ml - a do třetice úžasná vánoční vůně od Manufaktury. Mňam!

10. DERMACOL Aroma Ritual meruňka a meloun 30 ml - sladká vůně, ale není to úplně můj šálek kávy. Mám jiné favority od této značky.

11. ADIDAS anti-perspirant 6v1 Cool&Care - obyčejný, běžně používaný, nevyžadovala jsem od něj žádný extra protipotící schopnosti. Kupovala jsem někde ve slevě, znovu už bych nekoupila. Vadila mi jeho pudrová vůně.

12. ADIDAS Pure Lightness deodorant 75 ml - vůně mého mládí 😂 ne, vážně, tuhle voňavku jsem používala snad od 15 let stále dokola. Je to svěží a energická vůně. V poslední době už jsem ji vůbec nepoužívala a nutila jsem se ji dopotřebovat. Je čas posunout se dál a tyhle typy vůní už nevyhledávám.

13. B.U. Free Spirit deodorant 75 ml - i tohle je vůně kterou jsem kdysi používala a byl čas ji už dopotřebovat. Na základě vzorečku jsem si původně kupovala toaletku a potom tenhle deo. Nevím, jestli se ještě vyrábí. Mělo by se jednat o květinově-ovocnou vůni, byla poměrně sladká.

14. MALIBU suchý opalovací olej SPF 30, 100 ml - kupovaný ve výprodeji na Elnino asi za 30 Kč. Nejlepší opalovací olej co jsem kdy měla. Těch suchých olejů na opalování je hrozně málo mi přijde. Jen ho teď nemůžu už nikde sehnat, což mě mrzí. Krásně voněl po kokosu.

15. REXONA Maximum Protection, Sport Strength 45 ml - používám ji už dlouhodobě, jediná věc, která mi dobře funguje na pocení. Ale tahle varianta mi moc nevoněla.

16. LOBEY obličejová mycí pěna 150 ml - česká značka, netestovaná na zvířatech, mile mě překvapila a pěnu mě bavilo používat. Lahvička se dá opětovně doplnit. Žádnou neplechu mi na pleti neudělala, je vhodná i na citlivou pleť.

17. ARTDECO odličovač 125 ml - jemný, neolejový, dobře odličuje, vyhovuje mi. Už mám druhý balení.

18. DR. JART+ Dermaclaer Micro Foam, Hypoalergenní čisticí pěna 30 ml - tohle mi bohužel vůbec nesedlo. Pěna jako taková nebyla špatná, ale hrozně mi vadila parfemace.

19. CLARINS tonizační pleťová voda pro normální a suchou pleť 10 ml - v tomhle je zřejmě heřmánek nebo něco co mi hrozně smrdělo. Ještě že to byla jen miniaturka. Přes tu parfemaci bych se asi nepřenesla.

20. CLARINS čisticí voda pro normální a suchou pleť 10 ml - naopak tohle bylo úžasný. Nádherná vůně, obsahuje broskvovou esenciální vodu. Radost tohle používat každý den.

21. BIOTHERM Eau Pure osvěžující tělové mléko 75 ml - úžasný mlíko, jak nesnáším mazání, tak na tohle jsem se vždycky těšila. Krásně voní. Jen ta cena za plný 400 ml balení už tak krásná není (kolem 800 Kč).

22. YVES ROCHER krém na ruce Bílá vanilka 75 ml - i tohle mazání nebylo úplně špatný, hodně sladká vůně. Krém byl lehký a dobře se vstřebával.

23. NUXE tělové oleje Huile Prodigieuse klasická varianta/Riche výživná varianta 10 ml - nejlepší suchý oleje, co jsem kdy měla. Ještě mám v zásobě jeden. Neznám zatím nikoho, kdo by je nemiloval 😊 Mezi těmito variantami jsem ale nenašla žádný rozdíl. Kromě toho, že každá má jiný obal.

24. DR. HAUSCHKA tělový olej Trnka 10 ml - Hauscha má tělové oleje velmi výživné a jinak tomu není ani tady u toho. Má podporovat elasticitu pokožky a působí preventivně proti striím, takže se doporučuje v těhotenství nebo pro dětskou pokožku. V oficiálním popisu se uvádí, že velice příjemně voní. S tím teda nesouhlasím, protože pro mě je to hodně taková bylinková, mentolová parfemace. Ve složení najdete výtažky z trnkových květů, březových listů, třezalky a jojobový olej. Jinak byl ale fajn a ještě ráno bylo poznat, že jsem olej použila.

25. ORIFLAME řasenka Wonder Lash XXL 8 ml - ačkoliv Oriflame úplně nemusím, stejně jako silikonové kartáčky, tak tady jsem byla mile překvapená. Řasy hezky oddělila a prodloužila, ale nezahustila. Každopádně díky lehce zahnutému kartáčku se s ní dobře malují i spodní řasy.


26. CLARINS řasenka Supra Volume 8 ml - klasický kartáček, řasy natočí a zahustí, ale ten prodlužující efekt tam je menší.

27. LANCÔME řasenka Hypnôse 6,2 ml - zdánlivě obyčejný kartáček a přitom tak skvělá řasenka, jedna z těch nejlepších co jsem kdy měla. Natočení, prodloužení, zahuštění. Vše splnila.
28. Estée Lauder řasenka Sumptuous Extreme 2,8 ml miniatura - a stejně skvělá byla i tato, totožný efekt. Jen ten kartáček byl na mě možná až příliš velký a dlouhý.

29. RITUALS Miracle 3 v 1 řasenka 3 ml, miniatura - mám Rituals opravdu ráda, ale tohle byl za mě nejhorší produkt, co jsem od nich vyzkoušela. Když byla řasenka nová, tak se s ní nedalo vůbec namalovat, byla hrozně mokrá a slepovala. Když pak trochu vyschla, bylo to furt stejný, pořád slepovala. Namalovat se s ní trvalo věčnost a to ještě s použitím dalších x kartáčků nebo řasenek. Na fotce můžete vidět plné balení.
30. BENEFIT řasenka They´re Real! 3g, miniatura - silikonový kartáček, dobře oddělí řasy, ale efekt prodloužení a zahuštění jsem teda čekala větší, žádné wow se nekonalo.

31. FARMASI  řasenka Double Lash Extend 12 ml - tohle je jedno velký špatný. Nedoporučuji! Prezentovaný jako největší pecka a přitom velkej propadák. Prezentují to jako 2 řasenky v jednom. Vtip je v tom, že to první hrdlo má větší otvor, takže vám to nabere víc barvy. Když kartáček protahuje tou druhou užší částí, barvy se otře víc. V každém případě je řasenka na začátku brutálně mokrá a samozřejmě slepuje řasy. Musela jsem kartáček vždy otřít a ani to nebylo ono. Když jsem pak čekala nějakou dobu, byla už zase vyschlá. Takže za mě ne.

32. NIVEA Hydra Skin povzbuzující hydratační sérum a osvěžující denní hydratační gel, vzorek 2 x 1,5 ml - tahle tehdejší novinka mě od Nivei mile překvapila, protože co se týče péče, nepatří Nivea mezi mé oblíbence. Sérum i krém byly lehké a rychle se vstřebávaly, příjemná parfemace.

33. NIVEA Care zklidňující krém vzorek 4 ml - a tohle naopak je ta klasická Nivea vůně, kterou já nemusím a nějak se přes ni nedokážu přenést. Ale krém jako takový byl fajn, použila jsem ho na nohy po koupání.

34. a 35. DR. HAUSCHKA pleťový čisticí krém a čisticí mléko 2 x 10 ml - obě varianty byly fajn, ale mléko se mi zamlouvalo podstatně líp. V obou případech se jednalo o takovou tu bylinkovou parfemaci, která je u této značky běžná. Každopádně mě to nezaujalo natolik, abych uvažovala nad koupí plného balení.

36. HEALER GEL vzorek 1 ml - tento neparfemovaný gel je vhodný na opravdu spoustu věcí a primárně pomáhá hojit všelicos, určitě doporučuji mrknout na net a vygooglit si víc. Z jednoho vzorečku toho samozřejmě člověk moc nepozná a já neměla zrovna potřebu nic hojit, ale dostala jsem doporučení i vzorek od kamarádky.


37. S.HE Stylezone tužka na obočí 2 g, odstín 002 - stoletá tužka, kterou jsem ale dopotřebovala fakt do poslední čárky. Samozřejmě štěteček je už úplně KO. Znovu ji ale nepotřebuju. Ohodnotila bych ji průměrně, barva mi úplně neseděla, ale nebylo to nejhorší.


38. CATRICE Prime & Fine konturovací paletka, odstín 010 Ashy Radiance - rozjasňovač jsem vůbec nepoužívala, jak je vidět na fotce, ale ta konturovací část byla za mě nejlepším odstínem, co jsem kdy měla. Spotřebovala jsem ji celou a doteď jsem nenašla náhradu. Super produkt, který jsem si zamilovala a kdyby se nepřestal vyrábět, kupuju znovu.

39. BELL Hypoallergenic Precise Brow Pencil - tužka na obočí, odstín 03 Brunette - tohle byl nákup úplně na slepo, zaujalo mě ale, že je značka netestovaná na zvířatech. Vůbec jsem ji donedávna neznala. Kupovala jsem v Rossmannu. Opravdu se jedná o precizní tužku, je totiž velmi tenká (vysunovací), ale rychle mizí.

40. VALENTINO Voce Viva Intensa parfémovaná voda, vzorek 1,2 ml - květinově-dřevitá vůně a také další kousek, který zařazuji na svůj wish list. Příjemné překvapení. 




Je zajímavý vidět produkty potom takhle naráz pohromadě. 
Co všechno člověk za půl roku spotřebuje...a to nejsem vyloženě kosmetický maniak.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)