pondělí 11. října 2021

Spotřebováno únor - červen 2021

Ahoj!
Vzhledem k tomu, že už nemám měsíčně takovou spotřebu kosmetiky jako dříve (za což jsem samozřejmě ráda), jsem se rozhodla, že spojím několik měsíců dohromady.
Po nějaké době jsem si říkala, že ani článek nedopíšu a prostě na blog už nic psát nebudu.
Nakonec mi bylo líto ho nepublikovat, když už jsem ho měla tak dlouho rozepsaný, tak tady je...
Určitě ještě další spotřebováno sepíšu, ale spíš se bude jednat asi o takovou statistiku spíš pro mě.

1. I LOVE COSMETICS sprchový gel meloun 750 ml - tohle mega balení mi kdysi omylem poslali z jednoho e-shopu, původně jsem měla objednanou klasickou verzi. Meloun miluju, ale bohužel v tomto případě jsem půlku použila místo mýdla na ruce. Čekala jsem něco víc. Vůně nebyla špatná, už jsem ale měla víc voňavý melounový sprcháče. Navíc byl hrozně hutný a špatně se roztíral, spíš jako želé. Dřív jsem měla několik variant od této značky v malých lahvičkách, ale parfemací mě vůbec neoslovily, takže znovu už je kupovat nebudu.

2. BAYLIS & HARDY sprchový peeling kokos a limetka 250 ml - taky propadák, vůbec mě nebavilo to používat. Parfemace ale byla fajn, jemná. Nevím, jestli to bylo tím, že jsem ho měla otevřený delší dobu, ale bylo to pak hodně tekutý, spíše vodový. Zrníček málo, takže o peelingu nemůže být řeč.

3. DERMACOL Aroma Ritual sprchový gel růžový grep 250 ml - osvěžující super vůně, tohle miluju, jedna z mých oblíbených parfemací. Víc asi není potřeba komentovat.

4. ZIAJA olivový šampon 400 ml - naposledy jsem tento šampon měla před x lety a opět jsem se přesvědčila, že je super. Hezky voní a stojí pár korun. Ziaju doporučuju všemi deseti!

5. CARPATHIA Herbarium šampon na růst a lesk vlasů 350 ml - s bylinnými výtažky z měsíčku, lípy a šalvěje, pro časté mytí vlasů. Jedná se o slovenskou značku, je vegan, netestovaná na zvířatech, bez silikonů, parabenů a barviv. Vůbec neznám, narazila jsem na ni náhodou v Rossmannu a zaujala mě. Parfemace je hodně bylinková a šampon mě překvapil, příště vezmu i kondicionér. Tuším, že cena byla kolem stovky, takže nic předraženýho.

6. COLAB suchý šampon Paradise 200 ml - vzala jsem na zkoušku v DM, cruelty free a vegan, parfemace příjemná, sladká. Nedělá bílý povlak na vlasech, což je supr, jenže moc nefunguje, mastnotu pohlcuje málo. Mám teď na zkoušku ještě jinou variantu a bohužel stejný problém, není to prostě stoprocentní.

7. BATISTE suchý šampon Wonderland 200 ml - tenhle sice bílý povlak při nanášení dělá, ale aspoň funguje, mastnotu pohlcuje dobře. Osvěžující vůně. Musím se mrknout, který jsem ještě neměla 😃

8. YVES ROCHER malinový ocet pro lesklé vlasy 150 ml - myslím, že je tohle první produkt na vlasy, který jsem od YR vyzkoušela a ačkoliv v poslední době tuto kosmetiku moc nemusím a tím pádem ani nekupuji, dala jsem na doporučení a musím říct, že je fakt super. Vlasy jsou pak krásně lesklé. Jen mi nevyhovuje dávkování, mám pocit, že toho hrozně moc vyplácám, příště ho zkusím přelít do rozprašovače.

9. BIOSILK Silk Therapy 15 ml - trochu nostalgie, kdysi toho byly plné blogy. Funguje pořád stejně, dobře, ale aplikace pro mě není úplně pohodlná (nevím, jestli je to takhle i u plného balení).

10. VICHY Dercos Densi-Solutions šampon pro hustší vlasy vzorek 7 ml - bylinková parfemace, ale z jednoho vzorku víc nedokážu posoudit, na umytí vlasů mi to nestačí.


11. AVON Naturals hydratační pleťový sprej s aloe a bavlnou 100 ml - úžasná jemná vůně, ten jsem milovala. Doporučuju, na osvěžení pleti supr.

12. GARNIER BIO pleťová voda pro smíšenou až mastnou pleť 150 ml - když se tato "novinka" tehdy představila, nechala jsem se zlákat. Nepoužívala jsem každý den, pouze po mechanickém čištění pleti, protože to opravdu hodně vysušuje a je to dost alkoholový.

13. YVES ROCHER jemný odličovací krém 125 ml - tohle mi vůbec nesedlo. Po opláchnutí mi to pořád sedělo na pleti a nešlo to smýt, musela jsem smývat houbičkou na masky. Do té doby jsem měla pocit nedostatečného odlíčení, pleťovka od YR mi prostě nesedí.

14. DR. JART + Water Drop 30 ml - lehká, ale svěží, taková až citrusová bych řekla parfemace, na léto moc příjemný, nemastný a hydratační. Konzistence spíše gelová.

Maybelline make-up jsem už ukazovala v předešlém článku a zapomněla ho vyhodit, ten tedy nepočítám.

15. RITUALS Ayurveda sprchová pěna 50 ml - Rituals nemám skoro vůbec vyzkoušený, vůně se mi líbila a sprchové pěny mám taky ráda.

16. CLARINS tonic a sprchový a koupelový gel 30 ml - ráda jsem vyzkoušela, ale cena mi přijde dost přemrštěná (plné balení 200 ml - cena přes 500 Kč). Aspoň vím, že to nepotřebuju, parfemace mi taky vůbec nesedla (rozmarýn, máta, geránium), na mě až moc peprmintový.

17. RITUALS sprchový gel Happy Buddha 30 ml - miniaturku jsem si schovávala, protože už se tato parfemace nedá sehnat a za mě teda nejvíc povedená varianta, co jsem od Ritual vyzkoušela.

18. DR. Hauschka růžový tělový olej 10 ml - oleje Hauschka umí, krásně vyživují. Ani mi nevadila ta růžová parfemace. I ráno je pokožka stále vyživená.

19. DR. Hauschka růžový tělový krém 10 ml - za to tady už mi ta růže vadila, ale krém fungoval skvěle, na suchou pokožku ideál

20. GIORGIO ARMANI My Way EdP 1,2 ml - díky vzorku mám teď plné balení, tuhle vůni MILUJU! Pomerančový květ, jasmín, vanilka, cedrové dřevo ❤

21. CODEX Bia oční gel krém 8 ml - bohužel tenhle krém jsem musela vyhodit, což mě mrzí, protože je to dražší kosmetika. Obsahuje hodně účinných látek, proto mi možná nesedl. Vždy po použití se mi udělaly obří červený skvrny v místě aplikace. Zkoušela jsem to několikrát a pořád se stejným výsledkem. Zřejmě alergická reakce na některou ingredienci. No a nakonec mi prošel.

22. MISSHA korektor odstín light beige - jeden ze starších kousků, ale fungoval dobře. Značku mám celkově ráda, i jejich BB krémy jsou fajn. Měla bych jednou zase něco vyzkoušet. Krytí bylo slušné.

23. DR. HAUSCHKA pleťové tonikum 10 ml - opět taková "přírodní", bylinková, jemná parfemace, nicméně toner mě nijak extra nezaujal, asi bych si dokázala vybrat lepší parfemaci, aby mě používání produktu bavilo

24. DR. Hauschka růžový denní rose krém 5 ml - a zase ta růže,ale dalo se to přežít. Krém byl hutnější, já osobně jsem ho používala v zimě a nebo občas na noc. Nebyl extra mastný a hezky se vstřebal.

25. DR. Hauschka regenerační krém na krk a dekolt 5 ml - příjemný krém, parfemace taky fajn, ale přiznám se, že na mazání krku a dekoltu občas zapomínám

26. NIVEA tělové mléko Naturally Good, vzorek 4 ml - mooooc příjemný! Svěží parfemace a mléko se rychle vstřebalo. Kdybych nebyla takový lajdák na mazání, tak už mám i plný balení.

27. GARNIER superhydratační plátýnková maska Moisture + Aqua bomb - tahle maska mi úplně nevoní, ale funguje dobře, pleť je po ní taková nacucaná a osvěžená, vždycky ji ale smývám, vadí mi ten lepkavý pocit

28. LOBEY odličovací mléko 5 ml - od této české značky mám už odličovací pěnu, mléko bylo taky fajn i když vzoreček je malý, parfemace by mi vyhovovala. Kosmetika není testovaná na zvířatech a má 100% přírodní složení, je vegan. Značka je mi sympatická.

29. ISANA plátýnková hydratační maska s extraktem z pomeranče - nalákal mě roztomilý obal, i samotná maska měla potisk s kuřátky. Hezky voněla po pomerančích. Napuštěná byla tak akorát, pleť po ní byla hebká. Mile mě překvapila.

30. YVES ROCHER My Green Summer toaletní voda, vzorek 0,7 ml - toto je vyloženě letní, svěží a citrusová vůně. Viděla bych to na osvěžení v létě, ale jinak to není úplně můj favorit.

31. BALEA ubrousky na odstranění vosku - měla jsem u v nějaké sadě s voskem, ale tehdy jsem je nepotřebovala. Teď se hodily při domácí epilaci voskem. Fungují suprově.

32. NIVEA energizující denní krém proti vráskám Q10, vzorek 1,5 ml - jak tu Niveu moc nemusím, tak tohle taky nebylo vůbec špatný. Svěží vůně, příjemná konzistence, lehce vstřebatelný.

33. FARMASI Hera EdP 1,2 ml - za to Hera mi vůbec nesedla. Přirovnávají ji k parfému YSL Libre, ten teda nevím jak voní, ale tohle byl děs. Nejsem zastánce tady těch napodobenin. Jedná se údajně o orientálně-květinovou vůni.

Zdroj: www.makeup.cz


34. AVON EdT Ultra Sexy 50 ml - chybí ještě tato toaletní voda od Avonu, ale můžete ji vidět na hlavní fotce. Musím říct, že se jedná snad o jedinou voňavku, která mi z Avonu sedla. Patří do květinově-ovocně-dřevité kategorie. Ve složení najdete hrušku, magnolii a zlatou ambru. Mám ji už nějaký pátek, tak se možná už nedá sehnat, nejsem si jistá. Byla to sladší, moc hezká vůně. Výdrž nebyla úplně top, ale za těch pár stovek byla fajn.


Tak to je vše a já se dál snažím poctivě spotřebovávat ještě nějaké zásoby.
Mějte se krásně💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)