úterý 23. února 2021

Spotřebováno leden 2021

Ahoj! Dlouho jsem se neozvala. Nějak se mi teď věci kolem kosmetiky zastavily a vlastně ani žádnou novou nekupuju. I se spotřebou to celkem vázne.
Mám tu prázdné produkty za leden, ale další měsíce zřejmě spojím dohromady. Na jeden článek by to bylo minimum věcí, což je asi zbytečný.
1. VICHY termální voda 50 ml - bohatá na minerální soli a stopové prvky, takže ne jen nějaká obyč voda. Tohle moc ráda používám v létě na osvěžení, ale i v zimě třeba na fixaci makeupu nebo ráno po probuzení. V podstatě ale mezi těmito dražšími vodami nevidím žádný rozdíl, v zásobě mám ještě malou Avéne.

2. GARNIER mineral anti-perspirant Clean Sensation150 ml - neobsahuje alkohol a parabeny, což je super, ale na mě tyhle antiperspiranty ve spreji prostě nefungují, potím se stejně. Tenhle měl navíc  pudrovou vůni, kterou já nesnáším. A teď i přemýšlím, kde jsem ho vlastně vzala, protože už ho mám poměrně dlouho, moc tyhle spreje nepoužívám.

3. FEEL FREE osvěžující pleťové tonikum 200 ml - značka, která mě zaujala v Rossmannu svými obaly. Dokonce má tento produkt i přírodní Ecocert certifikát. Víc jsem značku nezkoumala, ale na zadní straně najdete ještě králíčka (cruelty free a vegan). Po této stránce je mi produkt velmi sympatický, nicméně v sedmém nebi z něj nejsem. Vůně byla zvláštní (citrón, tymián a heřmánek), bylinková, ale úplně mi nevadila. Minimalizaci pórů nemůžu moc posoudit, s rozšířenými póry totiž problém nemám. Možná zkusím v budoucnu ještě nějaký jiný produkt.

4. DERMACOL Aroma Ritual sprchový gel papája & máta 250 ml - z větší části tady byla cítit spíš máta, po prvních pár použití musel jít stranou, protože mi to smrdělo jak plíseň 😂 fakt jsem si nemohla pomoct. Po delší době jsem ho vytáhla znovu a nechápala jsem, vždyť krásně voní po mátě! No úplně můj oblíbenec to není, ale šlo to. Hodně mě překvapila i barva, protože je modrý, a to si myslím, že je zbytečný.

5. CATRICE make-up All Matt Plus, odstín 015 Vanilla Beige 30 ml - po hodně hodně hodně dlouhé době tady mám spotřebované dva make-upy. Z lahvičky jsem to vydolovala komplet všechno co to šlo, je to praktický balení, ale trochu tam vždy zůstane na dně. Používala jsem ho jen v zimě, pro bledulky dobrý odstín, možná bych snesla ještě o trochu světlejší a víc do žluta. 18 hodin výdrž určitě nesplňuje, ale byl dobrý. Matující, střední krytí a pleť vypadala hezky, vyhlazeně. Za tu cenu je to fajn.

6. MAYBELLINE Fit Me!, odstín 110, 30 ml - další z make-upů, které jsem používala jen v zimě kvůli odstínu. Tohle je zároveň poměrně vychvalovaný kousek, ale já s ním spokojená nebyla. Ať jsem dělala cokoliv, už třeba po hodině jsem se totálně leskla, takže opravdu nemůže být řeč o nějakém matujícím efektu. Mám smíšenou pleť, takže si nedokážu představit co to udělá s mastnou pletí.

7. GABRIELLA SALVETE řasenka Gaby 100% volume long curl 12 ml - příšernej kartáček, to fakt nešlo se s tímhle namalovat. Absolutně nechápu, kdo navrhoval jeho tvar, vždyť ty "bambulky" jsou hrozně nepřirozený pro oči. Velký zklamání, namalovat si řasy mi trvalo věčnost, takže ani nemá smysl to hodnotit dál. Jestli jste ji někdo měl a vyhovovala vám, tak mi prosím napište do komentářů, jak jste se s tím poprali 😃

8. NUXE Body sprchový tělový peeling 15 ml - další voňavý kousek od Nuxe, ale tentokrát to nebude moje oblíbená parfemace. Zrníčka byla velká a ostrá akorát, takže svůj účel splnil. Plné balení bych si sama asi nekoupila.

9. I LOVE COSMETICS koupelový a sprchový gel jahody & smetana 100 ml - další produkt, který mě nepotěšil, víc umělou parfemaci už jsem dlouho necítila. V tomhle se prostě opravdu koupat nechcete. 

10. LIRENE hydratační krém pro zklidnění podráždění 50 ml - tohle nebyl úplně špatnej krém,  neplechu mi žádnou nedělal, takže na citlivou pleť fajn (mám poměrně citlivé tváře). Na dně mi trošičku zbylo, bohužel jak jsem ho delší dobu nepoužívala, tak už pak vyschl.

11. NUANCE Magical Supreme Lifting Eye contour oční krém 15 ml - nemůžu úplně hodnotit účinek, krém jsem dostala, když už byl načatý a tudíž jsem ho nestihla spotřebovat, teď už je prošlý a po expiraci si opravdu netroufnu mazat kolem očí. Tak třeba příště. Každopádně na kruhy pod očima mi nefungoval.

12. KIEHL'S Ultra Facial hydratační krém 7 ml - další vychvalovaný kousek a mně to opět nic neříká. Ten krém nemá žádnou parfemaci (což neberu za negativum), ale mě vlastně nemělo co zaujmout. Ani vůně, konzistence nebo účinek. Nic to nedělalo.

13. NIVEA zklidňující čisticí pleťový olej, vzorek - je těžký udělat si názor na produkt jen po jednom použití, ale na první dojem mě to úplně neuchvátilo. Olej sice čistil, ale po umytí jsem ho pořád měla na obličeji a byla jsem mastná. A to není nic pro mě, nesnáším pocit mastnoty. Potřebuji po umytí cítit, že je pleť opravdu čistá.

14. DR. HAUSCHKA tělové mléko citron a lemongrass 10 ml - kdo mě sledujete, více že nejsem nadšená z mazadel a tělových mlík, ale tohle bylo supr. Moc hezká vůně a ještě druhý ten ráno byla pokožka hezky hydratovaná.

15. GOODIN Simply Pure Pore Green Clay Mask jílová maska, vzorek 3 ml - a poslední tečka na konec. Sice jen vzorek, ale bomba! Úžasná našlehaná konzistence, krásná vůně, maska pleť i dobře vyčistila. Tady bych zvážila i plný balení.


Pokud máte s něčím zkušenost nebo vás něco zaujalo, dejte mi vědět do komentářů, ráda si počtu :)

1 komentář:

  1. Ahojky,
    z tvých produktů znám oba pleťové krémy a byly celkem fajn, plné balení neplánuji kupovat. Měla jsem i makeup Fit Me, ale moc mě nezaujal. Teď mám jeden z Oriflame a přijde mi fajn. Ten mi zase vystačí na dlouho, moc se nyní nemaluji. Olej od značky Nivea mám doma na poličce už asi rok a čistící oleje pro mě asi nejsou. Zkusím to nějak dopoužívat, ale nebaví mě to. Samozřejmě zaujal ten Nuxe, až nebudu mít nákupní stopku, tak bych si ráda něco koupila. Na moji spotřebu se můžeš mrknout na blogu:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)