sobota 9. ledna 2021

Spotřebováno prosinec 2020

Vítám vás u prvního článku v novém roce!
Mám tu z loňska ještě 2 resty, takže vám teď ukážu spotřebovance z prosince a v příštím článku  novinky za poslední měsíce.

1. JOHN MASTERS ORGANICS maska na vlasy s růží a meruňkou 60 ml - maska jako taková dělá vlasy hezký, ale bohužel se nemůžu přenést přes její parfemaci. Strašně je tam cítit růže a já růži v kosmetice nesnáším.

2. SALVATORE FERRAGAMO Tucsan Soul šampon - trošku archivní kousek, který jsem si schovávala na cestování, ale nějak mě nikdy nelákalo ho použít. Bez kondicionéru je to bída, vlasy se pak těžko rozčesávají. Myslím, že už se snad ani neprodává. Pro mě to byla spíš taková nouzovka, když mi došel šampon. Vůně byla ale hezká, svěží.

3. BIOTHERM Aquasource Aura Concentrate. regenerační sérum 5 ml - miniaturka z adventního kalendáře, příliš mě nenadchla. S produktem bylo třeba nejdřív zatřepat, tím se aktivovaly nějaké mikro kapičky, které měly pleť hydratovat. Konzistence byla olejovo-vodová, zvláštní, na pleti to jakoby sedělo a nevsáklo se.

Jako další tu mám 3 miniatury od Nuxe z adventního kalendáře. Všechny moc krásně voněly.

4. NUXE tělový peeling 30 ml - cukrový peeling mám dokonce i v plném balení a je super, jej je třeba  nabírat trochu větší množství a rychleji ho roztírat. Na mě byl hrubý akorát.

5. NUXE tělový olejový balzám 30 ml - tohle byla naprostá pecka. Já, odpůrce mazání, jsem balzám používala opravdu s radostí. Po jejich suchém oleji další super mazadlo a ještě druhý den byl balzám na kůži cítit. 

6. NUXE Aquabella micro-exfoliační čisticí gel pro smíšenou pleť 15 ml - řada Aquabella se mi po vyzkoušení gelu obzvlášť zamlouvá a ráda bych ji v budoucnu vyzkoušela celou. Gel je vhodný na každodenní použití, protože zrníčka jsou opravdu jemná. Krásně voní a pleť hezky osvěží, pocit čistoty po umytí zaručen.

7. GABRIELLA SALVETE Gaby, objemová řasenka 100% black lashes 12 ml - od GS jsem měla kdysi snad jednu jedinou řasenku, bohužel tahle mi vůbec nesedla. Kartáček je gumový a má štětinky příliš daleko od sebe (i když na obrázku to tak úplně nevypadá) a s výsledkem jsem nakonec nebyla nikdy moc spokojená. Řasy slepovala a nešly od sebe ani nijak kartáčkem oddělit. 

Další 3 produkty jsem musela vyřadit a nejsou tedy úplně prázdné.

8. KIEHL'S balzám na rty #1, 15 ml - ačkoliv píšou na obalu spotřebujte do 24 měsíců, bohužel se mi zkazil dřív a musím ho vyhodit. Zbyla tam asi půlka. Na mě byl ale příliš "mazlavý" a na rtech mi nebyl až tolik příjemný, znovu ho tedy nepotřebuju. Podle mě i zbytečně velké balení.

9. AVON báze pod oční stíny - zbývá asi půlka, mám ji docela dlouho a už vyschla. Bohužel mi s ní stíny stejně nedržely. Mám hodně mastná víčka a nic moc mi nedrží.

10. ARTDECO báze pod oční stíny 5 ml - stejný problém jako u Avonu, také ji mám už déle a vyschla. Tady byla ta výdrž stínů o něco lepší, všichni ji chválí, ale taky to bylo pro mě pořád málo. Vedla si ale o poznání líp oproti Avonu.


Není to opět žádná závratná spotřeba, pomalu ale jistě se však blížím ke konci svých zásob a navíc nic dalšího už několik měsíců nenakupuju. Pokud mi produkt vyloženě nedojde.

Ještě bych chtěla udělat trošku čistku ve své dekorativce a možná se i zapojit do Project pan.

A co vy a Project pan? Znáte?



4 komentáře:

  1. Ahoj,
    už jsem se na tvůj článek moc těšila. Znám z toho jen bázi pod oční stíny z Avonu, která zrovna mě osobně dost vyhovovala. Project Pan znám, ale ještě jsem do něj nikdy nezapojila. Já mám docela dobrou spotřebu klasické péče, vázne mi samozřejmě ale dekorativní kosmetika. Teď je to obzvlášť náročné, protože se samozřejmě mnohem méně maluji, protože jsem zase doma na distanční výuce. Na blogu už je moje spotřeba za prosinec sepsaná, tak se můžeš mrknout (http://ciculka.cz/spotrebovano-prosinec-2020/). Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U báze budu muset asi trošku zainvestovat a zkusit třeba Urban Decay, ale teď se taky stejně moc nemaluju, jelikož mám homeoffice. Stále veškerou kosmetiku redukuju, ale dekorativky mám zatím taky celkem dost. Nutno říct, že o dost míň než kdysi :D

      Vymazat
  2. Bože, Nuxe milujem! Musím od nich vyskúšať už niečo nové! :-)❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  3. I já mám u Nuxe své favority, hodně mi pomohl jejich adventní kalendář, z toho jsem byla nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)