sobota 3. října 2020

Spotřebováno září 2020

Nemám toho tentokrát moc, takže to bude rychlý, i co se týče vzorků jsem polevila, ale nějak teď s blížící se zimou nebyla nálada.
1. LANCÔME Rénergie Multi-lift, liftingový omlazující denní krém SPF 15, 5 ml - konzistencí mi trochu připomínal Niveu, takový hutnější krém. Na mě občas ale až moc, takže jsem ho používala spíš na noc.

2. MAKEUP REVOLUTION Conceal & Define korektor, odstín C7, 4 g - tmavší odstín, který jsem používala hlavně v létě. Bohužel pro moje kruhy pod očima je to stále malé krytí.

3. KLORANE suchý šampon s kopřivou 50 ml - jeden z nejlepší sucháčů, který jsem zkoušela, škoda, že cenově je trošku dražší. Hezky bylinkově a svěže voněl. Po nanesení nedělal silný bílý povlak. Příště se zřejmě rozhodnu pro plné balení.

4. YVES ROCHER vyhlazující peeling na nohy s levandulí 50 ml - levanduli v kosmetice příliš nemusím, proto ji ani nevyhledávám, ale dostala jsem ho kdysi jako dárek k nákupu myslím. Nepoužívala jsem ho jen na nohy, ale normálně na celé tělo a někdy i obličej. Hrubost byla pro mě akorát, na obličej to bylo trochu drsnější. Nemám co bych mu vytkla kromě té parfemace.

5. CATRICE Řasenka Prêt-à-Volume Smokey 11 ml - na začátku byla super, dělala krásný a hustý řasy, zároveň prodloužila. Pak mi přestala vyhovovat, tak jsem ji chvíli nepoužívala a když jsem ji zkusila po nějaké době znovu, byla zase supr. Zvláštní. Kartáček je klasický štětinkový a poměrně objemný, což mi vyhovuje. V podstatě jsem s ní byla spokojená.

6. NIVEA 10minutová rozjasňující textilní maska URBAN SKIN - kdo má rád Nivea parfemaci, bude s tím asi ok, ale mně maska strašně smrděla. Plátýnko bylo hodně velké na můj obličej, ale to nepovažuju za extra problém. Nijak mě to nezaujalo, výsledný efekt nebyl v podstatě žádný.

7. ISANA Botanical plátýnková maska Zázvor a kapusta - další fajn maska od Isany, pleť byla po sundání hezky vyživená, ale druhá varianta s brokolicí mi přišla o hodně lepší.

8. SISLEY Self Tanning Hydrating Body Skin Care, samoopalovací krém 8 ml - byla jsem hodně překvapená jaký efekt přirozenýho opálení hned po první aplikaci to byl, ale ruku na srdce, plné balení bych si s ohledem na cenu určitě nekoupila. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem měla možnost produkt vyzkoušet.

9. MISSHA Signature Complexion Coordinating B.B Cream, vzorek - bílý BB krém, který se přizpůsobí tónu vaší pleti. Já na tohle moc nejsem, protože mám pocit, že to nikdy nefunguje. Když jsem ho zkoušela, byl na mě moc světlý, takže třeba v zimě by mohl být fajn. Potřebovala bych ho vyzkoušet ještě trochu víc než jen jeden vzorek.


Máte s některým produktem zkušenosti? A co počasí, máte rádi podzim?


2 komentáře:

  1. Ahoj,
    já mám podzim moc ráda, líbí se mi i pošmourné počasí:-) Jinak znám ten korektor, plátýnkové masky a peeling. Ta maska od Isany mi moc vyhovovala, celá kolekce byla opravdu povedená. na moji spotřebu se můžeš mrknout na blogu, včera jsem taky zveřejnila článek:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na podzimu líbí jen barevné stromy, jinak ho nesnáším :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)