pondělí 14. září 2020

Nákupy červenec + srpen 2020

Protože v srpnu jsem si koupila jeden jediný kosmetický produkt, rozhodla jsem oba prázdninové měsíce spojit dohromady. V podstatě se jedná jen o nákup z DM a dárky k narozeninám.

V DMku jsem nakoupila tyto produkty, ale nutně jsem potřebovala asi jen 2.
.
1. ESSENCE odstraňovač nehtové kůžičky 8 ml - nemohla jsem doma najít ten původní, tak jsem si pořídila nový. Samozřejmě jsem ho doma pak našla. Tady asi není co dodat, všichni víme jak to funguje a na co se používá.
Cena: 50 Kč

2. AUSSIE Shine Miracle šampon 300 ml - šapon už byl nutnost, tenhle mi doporučila kamarádka. Zatím jsem s ním spokojená, vlasy mám po něm hebké a lesklé.
Cena: 119 Kč

3. ALVERDE odličovač očí bachovy květy 100 ml - další nutnost, ale v tomto případě jsem sáhla fakt vedle. Jaké překvapení, když jsem zjistila, že se nejedná o vodu a místo toho se musím odličovat mlékem. Na oči tohle fakt nedám, není mi to příjemný, takže zatím zůstává v šuplíku.
Cena: 60 Kč

4. BALEA depilační cukrová pasta 120 g - vždycky jsem ji chtěla vyzkoušet a pak na mě koukala ze stojanu nové řady, tak jsem ji musela prostě vzít a konečně vyzkoušet. Zatím se moc nekamarádíme a další šanci jsem jí nedala, musím se odhodlat. 
Cena: 119 Kč

5. BALEA pleťová maska kaktus - no a tuhle krásnou limitku jsem tam nemohla nechat, jsem zvědavá na vůni.
Cena: 30 Kč

Následující kosmetiku jsem dostala jako dárek k narozeninám:

1. ARTDECO oční odličovač 125 ml
2. SCHWARZKOPF Professional Osis+ Boho Rebel 300 ml - pro tmavé odstíny vlasů
3. KLORANE suchý šampon Oves pro tmavé vlasy 50 ml 
4. KLORANE suchý šampon Kopřiva 50 ml 
5. HOLIKA HOLIKA Pure Essence Strawberry plátýnková maska

Prozatím jsem vyzkoušela pouze suché šampony od Klorane a jsem velmi mile překvapená, i když za cenu jedné miniaturky byste měli klidně plné balení sucháče od Batiste. Nicméně jsem moc ráda za možnost je vyzkoušet, sama bych si je asi jen tak nekoupila.


Celkově jsem s útratou velmi spokojená, protože se mi povedlo v tomto směru za léto dost ušetřit.
Jak se dařilo utrácet/šetřit vám? A co pěkného jste si koupili?

Celkem utraceno: 378 Kč






2 komentáře:

  1. Ahoj,
    to jsou moc pěkné dárky, to se povedlo. Co se týče nákupů, tak šampon od Aussie mi vůbec nevyhovují. Jsou na mě moc převoněné a taky mi dost zatěžují vlasy. Na cukrovou pastu nemám odvahu, koupila jsem pěnu a gel na holení od Baley, to mi vydrží pěkně dlouho. Tu kaktusovou plátýnkovou masku taky mám, resp. už jsem ji použila, a článek o ní vyjde asi někdy v týdnu. Já jsem o svých srpnových nákupech už na blogu psala. V září toho bude teoreticky více, protože jsou Dny Marianne, ale budu objednávat jen na eshopu, protože mám angínu a neschopenku. Jinak u mě na blogu probíhá knižní soutěž, můžeš se taky zapojit:-) Měj se!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou používám vosk, s tím jsem spokojená. Je to rychlý a v podstatě bezbolestný. Dny Marianne a podobné akce mě nechávají chladnou, nutně nic nepotřebuju, takže nebudu utrácet :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)