úterý 8. září 2020

Spotřebováno srpen

Léto je za námi a já tu mám opět pár spotřebovaných produktů, přes léto toho tolik nepoužívám, protože na to není tolik času, ale mám tu tentokrát od každého něco.
Doufám, že jste letos dovolenou strávili podle svých představ i přes veškerá omezení :)

1. BALEA sprchový gel karambola a meloun 300 ml - skvělá voňavá kombinace za pár kaček, na léto ideální. Tyhle ovocné vůně zbožňuju.

2. ALVERDE šampon pro objem, na jemné a slabé vlasy 200 ml - se šampony Alverde mám dobré zkušenosti a tenhle byl taky fajn. Hezky voněl a vlasy po něm byly hezký. Na vlasovou kosmetiku nemám velké nároky.

3. NUXE krém na ruce a nehty 15 ml - mám už několikátou miniaturka a ten krém zbožňuju. Nádherná vůně, rychle se vstřebává.

4. CLINIQUE Custom-repair moisturizer, denní a noční krém pro suchou a smíšenou pleť, 2 x 7 ml - tohle mě nijak nezaujalo ani nenadchlo, pro mě obyčejné krémy. Denní má SPF 15, takže parfemací mi připomínal opalovací krém.

5. ESSENCE Longlasting tužka na oči, odstín 20 lucky lead - moje nejoblíbenější tužka na oči. Kupuju opakovaně, ale teď jsem si výjimečně další nepořídila s tím, že zkusím dopotřebovat další, co mám v zásobě.

6. KIKO modrá, hydrogelová, holografická maska pro hydrataci a osvěžení, s výtažkem z chrpy - moc krásná maska! Fakt holografická, rozdělená na dvě části, hydrogel byl příjemný. Zbytek tekutiny jsem rozetřela na krk. Pleť byla po sundání svěží a oživená.

7. TONYMOLY Bubble čistící maska na bázi uhlí - i na tuhle jsem se těšila, jen plátýnko mi šlo hůř rozdělat. Na pleti byla příjemná, hlavně jak se tvořily na vzduchu bublinky. Po sundání pleť působila vyčištěně, jen teda cena mi přijde dost vysoká, stojí snad skoro 2 stovky.

8. SEPHORA MRG rozjasňující hydratační pleťový krém 1 ml - příjemný krém, hezky voněl a měl v sobě jakoby perleťový třpyt. No, na základě tohoto vzorečku bych si asi plné balení nekoupila, na vyzkoušení je to málo, ale nemůžu na něj říct nic špatnýho po jednom použití.

9. FARMASI ubrousky na intimní hygienu 20 ks - nic extra, jemná vůně, ale strašně rychle vyschly a byly hrozně tenký. Přihodila jsem je tehdy k objednávce a stály pár korun.

10. ORIFLAME toaletní voda Elvie Summer Joy 1 ml - květinově-ovocná vůně, složení můžete vidět přímo na fotce. Myslím, že už se snad ani nevyrábí. Vyhrabala jsem všechny tyhle vzorečky, že bych je měla už spotřebovat. Vůně příjemná, letní a svěží, ale plné balení bych si nepořídila.

11. NIVEA zpevňující tónovací tělové mléko Q10, vzorek 4 ml - tohle se mi líbilo, rychle se vstřebalo a hezky vonělo, tónovací efekt z jednoho vzorku bohužel posoudit nelze.


Jste spokojení s letošním létem? Používáte v létě míň kosmetiky?

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    šampony od Alverde mám taky docela ráda, ale teď mi nejvíce vyhovuje Milva. Nuxe je značka, která mě hodně láká, asi si budu muset konečně taky něco pořídit:-) Těším se na další článek:--) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nuxe miluju! Doporučuju vyzkoušet jejich legendární suchý olej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)