pondělí 24. srpna 2020

Nákupy červen 2020

Prázdniny jsou skoro za námi, snad vydrží hezké počasí i v září.
Kupodivu jsem přes prázdniny neutratila tolik, i když z této fotky za červen to tak vypadá.
Jako první tu mám nákupy z DMka:


1. ALVERDE šampon pro objem 200 ml - to byla nutnost, protože jsem neměla ani jeden jediný šampon v zásobě. Hezky voní po kiwi a nemám s ním problém. Za pár korun udělá fajn službu.
Cena: 60 Kč 

2. BALEA sprchový gel karambola a meloun 300 ml - melounovej sprcháč jsem nemohla v DM nechat, na léto supr, krásně ovocně voní a navíc byl za pusu. Nutně jsem ho ovšem nepotřebovala.
Cena: 20 Kč

3. SUNDANCE transparentní samoopalovací sprej 150 ml - sluníčko nám na začátku léta moc nedopřávalo a byla jsem málo opálená. Rozhodla jsem se poprvé v životě zkusit samoopalovák. Tenhle byl za fajn cenu a četla jsem na něj dobré recenze. Bohužel mi dělá fleky. Možná ho jen neumím aplikovat, ale znovu už jsem to nezkoušela a možná bude příště lepší zainvestovat do něčeho sice dražšího, ale lepšího.
Cena: 70 Kč

Rossmann:

4. REXONA Maximum Protection Sport Strength 45 ml - další nutnost, jedna už mi došla a další jsem v zásobě neměla. V létě nepoužívám nic jiného. Tohle vím, že bude fungovat i  vtom největším pařáku. Opět ale stejný problém jako u ostatních. Ony se tak divně rozpouští a teče to do toho otočného kolečka vespod, kterým vytlačujete ten produkt ven. Samozřejmě to pak protíká a máte to dole mastný, takže bacha kam ji dáváte.
Cena: 99 Kč

5. ISANA hydratační pleťová maska s extraktem z pomeranče - tohle taky nebylo nutný, ale roztomilému obalu nešlo odolat.
Cena: 33 Kč

6. a 7. ISANA čisticí pásky - myslím, že mezi nimi není žádný výrazný rozdíl. Používám je hlavně na nos, něco málo to vždycky vytáhne. Tyhle jsem myslím ještě nezkoušela, už dlouho jsem neměla vlastně žádné.
Cena: 55 + 45 Kč

A konečně poslední nákup je z Farmasi:

8. FARMASI tělový sprej Crush, meloun a švestka 115 ml - k objednávce pracích prostředků na zkoušku od Farmasi, jsem přihodila do košíku tenhle sprej. Měl by být inspirovaný tělovým sprejem od Victoria's Secret - Pure Seduction, ale já jsem tyhle vůně nikdy nezkoušela, takže nemohu posoudit. Ten meloun tam cítit je, ale společně se švestkou mi až tolik nevoní. Takže uvidím, jestli si ho nechám.
Cena: po slevě 123 Kč

+ vzorek jejich párfému Hera, což by mělo být zase podle YSL Libre, ještě jsem ho neotevřela, protože tenhle parfém jsem zkoušela v parfumerii a nevoněl mi.

Poslední nálož kosmetiky nejsou nákupy, ale jedná se o výhru z Instagramu.

Balíček obsahoval tyto produkty:
⭐️Primavera krém na ruce s vanilkou a levandulí
⭐️Bia Day cream a oční Eye gel od CODEX beauty 
⭐️sametovou gumičku na vlasy by Eloise
⭐️Hair Milk a Hair Mask od John Masters Organics
⭐️Primavera Space Clearing aromaterapeutický osvěžovač vzduchu
⭐️Krémový deodorant Vanilka s levandulí od Crystal Springs
⭐️sérum s antioxidanty Worship od Antipodes
⭐️Primavera látková taštička na zip

Do soutěží se zapojuji, ale většinou se na mě štěstí neusměje, takže jsem z balíčku měla velkou radost. Většinu jsem zatím jen prozkoumala, ale třeba osvěžovač vzduchu používám a z krémového deodorantu jsem mile překvapená.

Celkem utraceno: 505 Kč

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    blahopřeji k výhře:-) Já jsem šla do DM jen pro pár věcí do domácnosti a mám tu tašku plnou kosmetiky, samé roztomilé masky apod:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to znám, ale už dlouho se držím a jsem na sebe pyšná, že takhle z obchodu už neodcházím každou chvilku :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)