neděle 23. srpna 2020

Spotřebováno červenec 2020

Díky hezkému počasí teď trávím spoustu času venku místo u počítače.
Tentokrát mi došlo hned několik věcí, které už jsem neměla v zásobě a za to bych se chtěla pochválit.

1. KALLOS KJMN Color šampon pro barvené a citlivé vlasy 1000 ml - tohle balení už jsem měla otevřený straaašně dlouho a mezitím jsem vždy používala jiné šampony, protože mě tento  nijak nezaujal, tudíž mě ho nebavilo používat, a to nejsem na vlasy náročná. Splnil co měl, ale sama bych si ho znovu nekoupila. Tahle obří litrovka stojí kolem 80 Kč, ale nic jiného jsem od značky nezkoušela. Pokud máte jakékoliv zkušenosti, určitě mi dejte vědět do komentářů.

2. ALVERDE Beauty & Fruity pleťová micelární voda 200 ml - další produkt, který pořád ne a ne dopotřebovat, stejný problém jako u šamponu, opět mě to ničím neohromilo. Používala jsem ji večer na dočištění a pak vždy opláchla. Vůně byla sice ovocná, ale spíš mi přišla taková umělá.

3. REXONA sprchový gel Aloe Fresh 250 ml - parfemací mi připomínal takové ty "sportovní" sprcháče, hlavně asi kvůli obsahu mentolu. Na léto celkem vyhovující, "chladivá" parfemace.

4. LOREAL suchý šampon Vegetal Boost 200 ml - ze začátku jsem ho nesnášela. Nakonec jsem si celkem zvykla, ale při aplikaci se vždycky málem udusím a taky dělal dost bílej povlak. Jinou variantu asi zkoušet nebudu. Jestli máte zkušenost s některou jinou verzí, dejte mi vědět. Opět jsem neustále upřednostňovala jiný suchý šampony než abych používala tenhle 😄


5. NUXE Prodigieux tělové mléko 15 ml (adventní kalendář) - jsem typ člověka, co nesnáší mazání těla, hlavně nohy mi dělají problém, prostě mě to nebaví. Ale tohle.. radost se mazat! Rychle se vstřebává a zanechá hebký pocit. Parfemace stejná jako u jejich oleje.

6. REXONA Maximum Protection anti-perspirant Sensitive Dry 45 ml - zatím je to stále můj nejlepší pomocník proti pocení, jen s ní mám pořád stejný problém. Nějak se rozpouští a dole to pak zůstává v otočném kolečku a teče ven. Děje se vám to taky? Tohle není úplně moje nejoblíbenější parfemace, ale je fakt, že pokaždé kupuju jinou. Nejvíc mi voněla asi zelená.

7. DERMACOL Sensitive odličovač očí 150 ml - ačkoliv je to odličovač pro citlivé oční okolí, moc mi nevyhovoval. Hůř odličoval, takže oči bylo potřeba víc mnout a pak jsem je měla podrážděný.

8. Rituals... Sakura sprchová pěna, rýžové mléko a třešňový květ 50 ml - i když to není moje nejoblíbenější parfemace, byla pěna strašně supr. Sprcha s ní byla moooc příjemná. Rozhodně vyzkouším do budoucna i další, milé překvapení.

9. YSL Black Opium EDP 30 ml - tady fakt pláču, protože mi došel můj nejoblíbenější parfém 😢 už jsem si říkala, že si koupím nový, ale nakonec to nechám zřejmě až na Vánoce a prozatím zase budu víc používat nějaké další, co ještě mám, ať se nezkazí.


10. NIVEA Hairmilk Natural Shine kondicionér, vzorek 9 ml - použila jsem na konečky, byl dostačující, ale plné balení nepotřebuju. Z této řady se mi hodně líbila mlha na rozčesávání.

11. GARNIER superhydratační čisticí textilní maska Moisture + Freshness - příjemná maska, hezky voněla. pleť po ní byla svěží a odpočatá. Hodně tekutiny v sáčku zbylo, takže jsem měla ještě na jedno použití druhý den, ale to jsem už jen tak rozetřela na pleť.

12. SKINFOOD Black Sugar Perfect Essential Scrub 2X, 10 g - super peeling. Škoda, že to byla jen taková miniaturka z nějakého beauty boxu, hezky citrusově voněl. Nevíte někdo, kde se dá tato značka sehnat prosím?


Spoustu velkých balení zase ubylo, šuplíky se postupně vyprazdňují, tak jsem zvědavá, kdy budu mít konečně minimum věcí :)
Jak jde spotřeba během léta vám?

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    mně se spotřeba hodně daří, dodělávám dost nasyslené zásoby, ale zase jsem si něco koupila, takže jsem to doplnila. Ten peeling měli v Sephoře, ale jestli je ještě tato nabídka v ČR, nevím. Měla jsem ho taky a byla jsem nadšená. Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mrknu se tam po něm hned, jak se mi uvolní zásoby peelingů :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)