úterý 7. července 2020

Spotřebováno červen 2020


Hezký den! Je čas vám zase ukázat prázdné obaly. Tentokrát je to od všeho něco a standardní spotřeba kolem 10 kusů.

1. BATISTE suchý šampon XXL Volume 150 ml - vyzkoušela jsem jich hodně, ale tenhle mi fakt sedl, sladká vůně, nebyl po nanesení ve vlasech tolik vidět a hezky se aplikoval, střička šla dobře mačkat a tím byla aplikace snazší, u některých to jde opravdu ztuha.

2. FARMASI Dr. C. Tuna Vitalizing regenerační šampon na vlasy s česnekem a capixylem 500ml - v minulém článku jsem se vás ptala, jestli máte s Farmasi nějaké zkušenosti. Kdysi jsem totiž měla od nich startovací balíček a součástí byl i tento šampon. Všude chválený, ale bohužel mně nevyhovuje. Nejsem náročná na vlasovou péči, ale tohle byla hrůza.. Vlasy zacuchaný, bez lesku a druhý den jsem je mohla mýt znovu. Ležel mi tu opravdu dlouho a konečně jsem u konce.


3. ZIAJA cukrový peeling karamelizovaná mandle 200 ml - tohle byl jeden z nej peelingů, co jsem kdy měla. Naprosto božská vůně, hodí se spíš na zimu, ale já ho používala kdykoliv. Na pokožce vám zanechá mastnější film, takže už se pak nemusíte ani mazat. Na tělo byl pro mě dostatečně hrubý. Myslím, že to byla limitka, tak už asi nebude bohužel k sehnání :(

4. I LOVE...COSMETICS sprchový gel Vanilla & Ice cream 100 ml - parfemací mi vůbec neseděl, hrozně přeslazená byť vanilková vůně. Sprcháčky od této značky tu můžete vidět snad každý měsíc, já měla totiž dvě sady, ale říkám to pořád, nijak mě neohromily.


5. BIOSIL PLUS 60 tablet - pro změnu jeden doplněk stravy, občas si Biosil koupím, protože stojí pár korun, pomáhá mi hlavně na nehty, jsou pak pevnější a rychleji rostou.

6. NUXE Rêve de Miel čisticí gel 15 ml (z adventního kalendáře) - účel to splnilo, ale moc mi nevyhovovala medová parfemace, plné balení bych si asi nekoupila.

7. REXALINE Line Killer X-treme Corrector omlazující oční krém 5 ml - tohle je pozůstatek z nějakého beauty boxu. Musím říct, že mi krém vydržel strašně dlouho. Byl moc příjemný, rychle se vstřebal a oční okolí bylo vyloženě hedvábné, nicméně to bych spíš připsala silikonům, které najdete ve složení hned na druhém místě. Texturu perličkové (lehce se třpytí)gelové emulze jak se píše v oficiálním popisu můžu určitě potvrdit. Za vyzkoušení jsem určitě ráda, sama bych si značku asi nekoupila. Cenově se plné balení 15 ml pohybuje kolem 1 500 Kč.


8. CATRICE Camouflage korektor, odstín 03 rosy beige, 3g - není spotřebovaný, ale vyhazuju ho, protože se mi zkazil. Mám ještě další dva odstíny a jednu dobu jsem je používala opravdu hodně. Bohužel je čeká asi stejný osud, protože je mám už nějaký ten pátek a zjistila jsem, že mi moc nevyhovují k zakrytí kruhů pod očima, ale používám je spíš lokálně na pupínky.

9. MISSHA Magic Cushion Moist Up SPF50+/PA+++ 15g, odstín 21 - značku předpokládám, že znáte, i když v současné době mi přijde, že už není tolik vidět. Jejich make-upy a BB krémy mám ráda, i když mám pocit, že se po nich víc a dříve lesknu. Podobný make-up má aktuálně např. Nivea. Obal určitě vyhazovat nebudu a popřemýšlím, jestli si koupím náhradní náplň. Používala jsem ho hlavně v zimě, odstín 21 je hodně světlý, s přiloženou houbičkou se hezky nanášel a dobře kryl.


10. BALEA textilní maska na oči s kokosovou vodou - nezaznamenala jsem žádný okamžitý efekt, ale vlastně ho ani nečekám. Kruhů pod očima mě za 10 minut nezbaví žádná maska 😄 Používám je ráda, pro osvěžení pleti a pro pocit, že pro oční okolí něco dělám.

11. L'OCCITANE maska pro suché a poškozené vlasy, vzorek 6 ml - z této řady jsem už měla ve vzorku šampon a kondicionér, ale nenadchly mě. Naopak maska byla skvělá. Dala jsem ji hlavně do konečků a vlasy byly hebké a lesklé.


Dejte mi do komentáře odkaz na vaše spotřebovance, ráda se mrknu :)

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    asi za tři hodiny vyjdou u mě na blogu spotřebovanci a mám jich fakt hodně (80 + vzorky). Ten peeling od Ziaji je opravdu úžasný, ještě mám doma i jiné varianty, ale už mi docházejí. jsou to jedny z nejlepších peelingů vůbec. Měj se krásně! Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 80 produktů za měsíc? To bych asi od rána do večera nedělala nic jiného než na sebe něco mazala :D já mám většinou otevřených víc produktů stejného druhu, ale poslední dobou od toho upouštím, přestávám syslit a víc otevřených věcí mám většinou jen ve sprše.

      Vymazat
  2. Ahoj, zaujal mě jednak peeling od Ziaji a pak hair maska od Loccitane. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle limitka už zřejmě není k sehnání, ale věřím, že i jiná varianta bude super :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)