úterý 5. května 2020

Spotřebováno duben 2020

Prázdné obaly se v dubnu vlezou všechny na jednu jedinou fotku, takže to bude rychlovka.
Celkově teď kosmetice moc neholduju a třeba dekorativku nepoužívám skoro vůbec.

1. BALEA sprchová pěna Pure Energy, limetka a máta 200 ml - celkově asi moje třetí sprchová pěna. Já na to moc nejsem, mám pocit, že to nějak míň myje prostě :D každopádně tuto jsem používala od půlky spíš jako pěnu na holení. Parfemace je sice svěží, ale taková trochu jako čisticí prostředky. Příště bych vzala asi jinou variantu.

2. I LOVE...COSMETICS Lemon Meringue, sprchový gel 100 ml - stále spotřebovávám sadu těchto sprcháčků, skoro všechny byly takové hutnější. Citrónová sněhová pusinka mě ale moc svojí vůní neohromila, citrón byl lehce cítit, ale spíš mi to přišlo jako sladká, třeba vanilková vůně.

3. NUXE jemný exfoliační gel 15 ml - produkt z cestovní sady, trošku jsem bojovala s vůní produktu, já totiž moc nemusím růže v kosmetice. Peelingový účel to splnilo, občas mi zrníčka liči přišla trošku ostrá, ale nic co by se nedalo přežít. Celkově byl gel fajn, ale plné balení bych si asi nekoupila.

4. NUXE Huile Prodigieuse multifunkční suchý olej 10 ml - s kosmetikou Nuxe jsem se seznámila teprve nedávno a už chápu, proč všichni milují jejich olej. Toto je moje první spotřebované balení a zamilovala jsem si ho taky. Mazání nesnáším, nebaví mě to, ale tohle? To je bomba a ta vůně je naprosto božská!

5. MAX FACTOR řasenka 2000 calorie, černá, 9 ml - i toto je kousek, který všichni milují. Já mám opačný názor. Za plnou cenu bych si řasenku nekoupila, rozhodně mám oblíbenější a levnější kousky. Brala jsem ji ve výprodeji na Elnino za 90 Kč. No a teď nevím, jestli je toto právě ten problém. Kartáček je fajn, řasy dělala hezký, jenže strašně rychle vyschla, takže vůbec nevydržela, a to prostě u řasenky, která stojí v drogerii 2 nebo 3 stovky nebo kolik, nechci, že jo.


Jak jste na tom se spotřebou kosmetiky během karantény vy? :)



2 komentáře:

  1. Ahoj,
    dekorativka mi taky téměř nemizí, protože jsem se skoro vůbec nemalovala. Tento týden otevřeli školy, takže už chodím do práce a je to docela nezvyk začít se po dvou měsících zase malovat. Nuxe bych chtěla vyzkoušet, možná si něco pořídím k červnovým narozeninám, uvidíme:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní malovat se a přitom nepoužívat rtěnku, když stejně nejde vidět, tak k čemu by mi to bylo. A Nuxe určitě doporučuji vyzkoušet, minimálně suchý olej :) V Dr.Max bývají i často akce.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)