čtvrtek 4. června 2020

Spotřebováno květen 2020

Za květen je spotřeba o něco lepší, zároveň se stále snažím kosmetiku moc nekupovat, ale i tak by toho mohlo být víc. Jakmile nebudu mít zásoby, ráda bych si koupila nějaké kvalitnější a možná i přírodnější produkty. Tento měsíc jsem alespoň dopotřebovala nějaká větší balení.

1. AVEO sprchový gel jogurt a aloe vera 300 ml - kupováno v Rakousku v drogerii Müller. Už ho mám poměrně dlouho, nestál snad ani 1 €. Vůně byla jemná a svěží, ale jako sprcháč mi moc nevyhovoval skrz tu parfemaci. Mnohem víc se mi líbil jako mýdlo na ruce, takže tak půlku jsem přelila do dávkovače na mýdlo.

2. SALVATORE FERRAGAMO Tuscan Soul šampon - další archivní kousek, toto bez použití kondicionéru byla totální katastrofa, vlasy jsem měla brutálně zacuchaný a nešly rozčesat, možná jsem to raději měla použít na mytí štětců.

3. NUXE Prodigieux sprchový olej 30 ml (z adventního kalendáře) - naprosto boží produkt! Čekala jsem teda olej, ale je to gel se třpytkami, vůně je jako u suchého oleje. Je strašně příjemný a zanechává pokožku hebkou.

4. I LOVE...COSMETICS sprchový gel/pěna do koupele kokos a smetana 100 ml - já se moc nekoupu ve vaně, takže všechny varianty co mám, používám jako sprchové gely. Myslím, že mám ještě 3 nebo 4 lahvičky. Celkově mě z celé sady nic moc nezaujalo a tady je to to stejný. Nebyla to klasická vůně kokosu, něco mi tam vadilo.


5. ALVERDE Naturschön šampon objem a vitalita s extraktem z břízy 200 ml - stále bojuju s mastnými vlasy a objem nikde. Šampon byl fajn, já na vlasovou péči nejsem nějak extra náročná, pokud nemám po umytí na hlavě pochcanou slámu. Voněl jako klasický březový šampon, slibuje objem, což splnil.

6. NIVEA Hairmilk uhlazující bezoplachový kondicionér 150 ml - super mlha, která mi vydržela věčnost. Usnadňuje rozčesávání, uhlazuje vlasy a chrání před horkem - tak zní popisek. První dvě věci rozhodně dělá. Ze stejné řady jsem měla šampon se kterým jsem nebyla spokojená, ale tohle mohu opravdu doporučit a to nejsem fanoušek Nivea kosmetiky.

7. VICHY Minéral 89 Hyaluron-Booster 50 ml - super sérum, které se rychle vstřebává, používala jsem ráno a večer pod krém nebo místo něj. Vydrželo mi neskutečně dlouho a mám v zásobě ještě jedno balení, které jsem dostala, ale asi si dám od něj na chvilku pauzu a zkusím něco jiného. Ke konci mi přišlo, že ten efekt není takový jako na začátku, kdy po něm pleť byla opravdu napumpovaná.
 

8. ISANA plátýnková maska, chia a brokolice, pro dehydratovanou pleť - překvapilo mě barevné plátýnko (modré), s potiskem brokolice. Jen bylo trochu větší na můj obličej. Druhé překvápko byla tekutina na kterou jsem u těchto masek zvyklá, tady to spíš bylo mlíko. Maska moc hezky voněla, po sundání byla pleť opravdu svěží a vyživená, ale tentokrát jsem masku nesmývala a hned na ni dala make-up a bylo to supr. 

9. NIVEA tělové suflé s olejem, třešňový květ a jojobový olej, vzorek 4 ml - příjemná vůně, rychle se vstřebalo, ale pokud mě sledujete, nerada se mažu, takže plné balení by mi tu stálo opravdu dlouho.

10. NOVO tužka na obočí, odstín 02 - konečně jsem spotřebovala i nějaký kousek z dekorativky, tužka je z Aliexpressu, myslím, že ji mám už tak rok, ale nepoužívala jsem ji hned co mi přišla a ani každý den. Určitě bych snesla i tmavší odstín. Mám pocit, že jsem si ji tehdy kupovala na doporučení nějaké blogerky, ale určitě se u nás v drogeriích najde spoustu dalších skvělých tužek. Stála tuším 2 dolary. Na jedné straně je vysouvací tužka a na druhé kartáček, ten byl super. Tužka měla tvar trojúhelníku, ale samozřejmě používáním už nebyl tak ostrý, takže třeba konec obočí se s ní maloval hůř. Jinak držela celkem dobře.


Další měsíc za námi a je čas nahradit prázdné obaly plnými. Vše co mi došlo mám momentálně v jiné verzi, takže není potřeba nic kupovat. Jak jste na tom se zásobami kosmetiky vy?

2 komentáře:

  1. Ahoj Kriss,
    já mám teda extrémně větší spotřebu, v červnu bude určitě enormní, daří se mi likvidovat vzorky a jednorázové masky. Jinak s tebou musím souhlasit u hodnocení většiny produktů, protože jsem je taky zkusila. Sérum od Vichy jsem si koupila na základě testování několika vzorků, kde mi vyhovovalo. Jenže doma mi plné balení moc nesedí, nepřijde mi, že by něco dělalo. Plátýnkové masky Isana jsou skvělé, byla jsem z nich taky nadšená. Nivea tělové mléko jsem měla jen ve vzorku a byla jsem spokojená. Taky používám všechny pěny jako sprchové gely, nerada se koupu. Těším se na další článek! Jinak je u mě na blogu soutěž, tak tě zvu:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já v poslední době nemám na kosmetiku moc čas, ale zase bych to měla probrat a pustit se do toho, časem bych nechtěla mít nic nasyslenýho :D Což se mi momentálně daří zatím jen u šamponu. U toho Vichy séra musím teda říct, že bylo fakt nekonečný a vydrželo mi strašně dlouho. A moc děkuji za pozvání na soutěž!

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)