úterý 5. května 2020

Nákupy duben 2020



Je to asi k neuvěření, ale tohle je můj jediný nákup za celý duben!

Samozřejmě k tomu pomohla trochu i současná situace, vzhledem k tomu, že skoro nikam nechodím, tak necourám po drogeriích, ale odolala jsem i nákupům na e-shopech.


BALEA deodorant Love Melon 200 ml - je to pouze deodorant, ale já ho vzala hlavně kvůli melounové parfemaci, protože meloun miluju. Jako plus bych zmínila absenci hliníkových solí, nedělá bílé fleky a ta cena... za hubičku.
Najdete ho i na e-shopu tady a k dostání jsou i další varianty, myslím že je to Broskev & maracuja, Bloomy Kiss - magnólie a maliny. 
Cena: 27 Kč 

Celkem utraceno: 27 Kč

Tak kdo z vás v rámci karantény odolal nákupům na e-shopech a kdo naopak podlehl?

2 komentáře:

  1. Ahoj, tak to jsou opravdu miniaturní nákupy, to se mi fakt nikdy nepovedlo:-) Já jsem něco objednávala na eshopech a pak taky z katalogu Avonu a Oriflame. Už jsem o tom psala článek, můžeš se mrknout na blogu:-) Jinak se mi moc líbí, že deodorant neobsahuje hliníkové soli. Deodorant mi taky došel, ale měla jsem ještě z jednoho boxu jeden Dove sprej, tak ho spotřebuji. Pak si zase koupím nějaký nový:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon a Oriflame mě už nějakou dobu nechává chladnou, ale byly doby, kdy jsem taky objednávala. Teď čas od času něco dostanu, ale raději si kosmetiku vybírám sama. Já mám deo sprejů ještě nějakou zásobu, ale všechny mají takovou tu klasickou pudrovou vůni, kterou já úplně nemusím.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)