úterý 7. dubna 2020

Nákupy březen 2020

Hezký den všem! 
Konečně se oteplilo a na sluníčku už je venku moc fajn. Určitě se všichni těšíme až tahle nepříjemná situace pomine.
Jsem sice maniak do nakupování, ale stále se držím a i přes všechny slevy a akce, které mi do mailu chodí, se snažím šetřit.
Za minulý měsíc tu mám jen dva nákupy, ale kupodivu se jedná o největší nakoupený množství od začátku roku.

První nákup je z DM. Intim sprcháč mi došel, tenhle nahradil Saloos intim olej, který mi minule moc nesedl parfemací a šampon už jsem taky potřebovala a nechtělo se mi objednávat z e-shopu jen 2 dvě věci. Takže jsem vybírala z nabídky DMka, Alverde mám moc ráda a chtěla jsem zkusit nějakou jinou variantu.

1. JESSA intimní emulze bez parfemace s aloe vera a kys. mléčnou 300 ml - teď není úplně prostor na experimenty, takže jsem vzala klasiku, kterou mám už poněkolikáté a dá se jednoduše sehnat.
Cena: 50 Kč

2. ALVERDE šampon objem a vitalita, s extraktem z břízy 200 ml - cíleně jsem hledala šampon na objem, tento mi padl do oka. Oceňuji praktickou pumpičku, ta je proste super praktická, nemusím ve sprše nic otevírat ani šroubovat. Parfemace je opravdu taková přírodní a březová. Šampon neobsahuje sulfáty a tenzidy. Jsem s ním moc spokojená.
Cena: 119 Kč


Druhý nákup je přes e-shop od Ryoru. Doma už mi došly všechny dezinfekční a antibakteriální gely co jsem měla a na fb na mě vyskočil příspěvek na tyhle. Objednat jste si ale mohli jen omezený počet. Zároveň jsem trochu zhřešila a vzala jeden produkt, který tak úplně nepotřebuju.

3. RYOR antimikrobiální gel na ruce s vůní okurky 150 ml - je fakt super, nelepí, nevysušuje mi ruce a navíc po zaschnutí krásně voní. Do kabelky jsem si ho přelila ještě do menší lahvičky, ať ho můžu mít vždycky po ruce.
Cena: 151 Kč/ks - já brala 3 kusy, které byly maximum, teď jsou max 4

4. RYOR osvěžující mlha s vůní šeříku - limitovaná edice - 100 ml - tomuhle se nedalo odolat. Všimla jsem si, že má Ryor novou limitku, kde najdete kromě mlhy ještě krém na ruce, cukrový peeling, sprchový olej a tělové máslo. Teď mě trochu mrzí, že jsem nevzala i ten tělový olej, ale třeba to stihnu ještě příště. Mlha je naprosto boží, úplně autentická a krásná vůně šeříku, jako byste u něj zrovna venku stáli.
Cena: 134 Kč

5. NIVEA vzorky: micelární šampon a kondicionér Pure Color, zpevňující tónovací tělové mléko Q10 - přesně tyto vzorečky na vlasy už jsem jednou měla, pamatuju si, že hezky voněly, ale pro mě je šamponu na umytí málo. Tělové mléko mě zaujalo mnohem víc a mám v plánu vzorek co nejdřív zlikvidovat, ať se mi nehromadí.
Cena: 0 Kč

Celkem utraceno: 756 Kč

Částka je vyšší hlavně díky více kusům antibakteriálních gelů a kdybych si měla vybrat z čeho mám největší radost, tak je to jednoznačně mlha!
Slyšeli jste už o této šeříkové limitce? Máte některý produkt z této řady?
Hodně blogerek nedávno dostalo PR balíčky právě s šeříkovou řadou, takže si jsem jistá, že vás to neminulo :)

4 komentáře:

  1. Ryor som používala ešte veelmi dávno, musím sa obzrieť po ich aktuálnej ponuke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se toho hodně změnilo, mají v poslední době fakt super novinky :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    já jsme v dubnu taky nakupovala na eshopu Ryoru, zlákala mě ta šeříková řada, takže jsem si ji nakonec vzala kompletní. Taky jsem koupila pro sebe a pro rodiče ty antibakteriální gely, to se neztratí. Jsem zvědavá, co budeš říkat na Alverde šampon.
    Hanka z blogu ciculka.cz

    <a href="http://www.ciculka.cz" title="ciculka.cz> ciculka.cz </a>

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrzí mě, že jsem si toho nevzala víc :( Gely jsou super a navíc hezky voní po okurkách. Šampon už mám skoro na dně, vyhovoval mi, ale mám políčeno pak na jiný kousky.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)