sobota 15. února 2020

Spotřebováno leden 2020

Hezkou sobotu!
Mám pro Vás první článek za rok 2020 a takovou průměrnou spotřebu kosmetiky.



1. NUXE body sprchový gel pro všechny typy pokožky 30 ml - sprcháč byl příjemný, neobsahuje mýdlo, ale není to úplně můj typ parfemace. Je to strašně zvláštní, opravdu specifická vůně, hned poznáte, že se jedná o Nuxe. Dle složení obsahuje extrakt z okvětních lístků mandlovníku a pomerančovníku.

2. JESSA Sensitive mycí emulze pro intimní hygienu s výtažky z aloe vera a kys. mléčnou 300 ml - klasika, kupuji opakovaně, stojí pár korun, vyhovuje mi, ale ráda příště vyzkouším i něco jiného.

3. ZIAJA šampon a sprchový gel 2v1 pro děti s vůní vanilko-sušenkové zmrzliny 400 ml - poslední sprcháč z dětské sady, byla tam ještě cola a žvýkačka. Musím říct, že to bylo nekonečný balení, mám ho otevřený už dlouho. Vůně příjemná, hodně sladká, opravdu jak sušenky. Já jsem spíš na ovocný parfemace, takže znovu už bych si ho nekoupila, ale teď v zimě byl fajn.

4. I LOVE...COSMETICS sprchový gel malina a ostružina 100 ml - další kousek ze sady, malina jde cítit hodně, ale trochu chemická, nebyl špatný, ale moc mě nenadchl.

5. YVES ROCHER expresní odličovač očí s chrpou Pur Bleuet 100 ml - mám už několikáté balení, oči potom dočišťuji vždy micelárkou, protože nemám ráda mastné oční okolí a mlhu před očima, ale jsem s ním spokojená, odlíčí dobře.

6. TOO COOL FOR SCHOOL tělové máslo 10 g - dokonalá kombinace vajec, másla a oleje. Jsem odpůrce mazání a strašně mě to nebaví, ale tohle jsem si opravdu zamilovala. Boží balení a skvělej obsah! Pokud máte možnost to někde sehnat, tak určitě doporučuji.

7. MISS SPORTY Nail Expert Glossy, vrchní i podkladový lak 8 ml - klasika, rychle schnul, kupuji pokaždé jinou variantu

8. MISS SPORTY řasenka Naturally perfect 10 ml - řasenka sama o sobě nebyla špatná, ale špatně se mi s ní pracovalo a nanášení mi trvalo dlouho. Vadil mi tvar kartáčku do obloučku a neustále jsem ho musela správně nastavovat, což mě strašně otravovalo.
Zdroj: akcniceny.cz

9. KIEHL'S Midnight Recovery odličovací olej, vzorek 3 ml - olej jako takový byl fajn, odlíčil. Je určený i na oči, to jsem ale nezkoušela. Bohužel má levandulovou parfemaci a já levanduli nemám ráda, takže bych si ho nepořídila jen kvůli vůni.

10. ISANA Golden Glamour slupovací maska 8 ml - s vanilkovým extraktem, vanilka tam cítit je, ale jinak maska mě nezaujala. Sundání mě v některých částech obličeje bolelo, i když jsem nanesla poměrně silnou vrstvu.

11. BALEA textilní pleťová maska pro všechny typy pleti s vůní manga - tahle maska mi nedělala vůbec nic, po sundání mi pleť šíleně lepila, i když jsem masku nechala poměrně dlouho vstřebávat, takže jsem ji musela smýt. Jediná pozitivní věc byla příjemná mangová parfemace.

Jak vypadá Vaše spotřeba za první měsíc v novém roce?

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    moje spotřeba byla opravdu pořádná, ale rozhodla jsem se, že doma dodělám načatá balení, miniatury a vzorky, mám toho hodně. Nuxe je značka, kterou bych chtěla rozhodně vyzkoušet, láká mě už dlouho. Zatím odolávám, hlavně kvůli tomu, že chci dodělat domácí zásoby (takže dříve než za rok si nic nekoupím:-).
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to je určitě skvělý nápad! Já už taky nesyslím a dodělávám to, co mám doma.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)