čtvrtek 16. ledna 2020

Spotřebováno prosinec 2019

Poslední prázdné produkty z roku 2019.





1. ISANA micelární odličovač očního make-upu 100 ml - bezolejový odličovač, který jsem si kupovala na dovolenou kvůli velikosti. Parfemaci jsem žádnou nezaznamenala, ale je vegan! Většinou jsem ho používala na dočištění právě po olejovém odličovači, protože nemám ráda pocit mastných očí a mlhy. Odličoval dobře, ale já třeba voděodolný ma-keup moc nepoužívám, takže mi stačil.

2. DR. HAUSCHKA krém na ruce 30 ml - tento krém mám ještě z nějakého beauty boxu, byl super. Má takovou bylinkovou parfemaci, je hutnější a mastnější, hodí se i na vysušené ruce. Cena je trochu vyšší, za toto balení by to bylo něco přes 2 stovky. Na druhou stranu, tato značka má BDIH certifikát, takže jednotlivé suroviny ani konečný produkt není testovaný na zvířatech.

3. NUXE krém na ruce a nehty 15 ml - další super kousek, tu vůni zbožňuju a krém miluju! Rychle se vstřebá a ruce jsou hebké a hladké, na příliš suché ruce to ale podle mě není. 


4. a 5. I LOVE... sprchové gely Mango cheesecake a Mango & papája 100 ml - mám dvě sady těchto sprcháčků, jsou super na cestování. Bohužel parfemace mě až tak nezaujaly, oba měly oranžovou barvu, mango cheesecake byla taková sladká, klidně bych řekla až vanilková vůně. Mango s papájou bylo taky sladké, ale bylo tam cítit to ovoce. Nebyla to žádná hitparáda.


6. CLEANIC Intimate ubrousky pro intimní hygienu 10 ks - klasika s jemnou parfemací, přihodila jsem je k nějaké objednávce, občas se to hodí že jo.

7. WELLA Professionals Performance, lak na vlasy pro silné zpevnění 500 ml - tohle je přesně ten typ laků, které vídám v kadeřnictví. No tak jsem po něm sáhla a zároveň jsem si říkala, že je to velký balení a bude to na dlouho. Vydržel sice dlouho, ale na moje vlasy to bylo prostě málo.

8. PHYSICIANS FORMULA Killer Curves Mascara 8g - ač jsem na řasenku slyšela spíš chválu, mě moc nenadchla, navíc mi přišlo, že i celkem rychle vyschla. Podle mě seženu za 299 Kč mnohem levnější a podstatně lepší kousky. Jinou řasenku jsem od této značky ale nezkoušela.

A tady ještě jedna fotka, kterou jsem si vypůjčila z webu, kde je vidět kartáček, podle mě je to trochu upravené. Tvar přesýpacích hodin sice má, ale ne tolik.
Zdroj: makeup.cz

Poslední statistika roku hotová a už od začátku nového roku pracuji na dalších prázdných obalech, ráda bych totiž veškerou kosmetiku zredukovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)