středa 15. ledna 2020

Spotřebováno listopad 2019

Listopad byl co se týče prázdných obalů o dost lepší, i když se převážně jedná o miniaturky.

1. DOVE vyživující sprchový gel Deeply Nourishing 55 ml - miniaturka byla jako dárek k nějakému časopisu, ale mně tyto krémové sprchové gely moc nevoní, nelíbí se mi na nich taková ta pudrová vůně. Navíc teda balení je otřesný, gel je hutný a z lahvičky nejde vůbec vymačkat.

2. NIVEA šampon a kondicionér Pure Color, vzorek 2x9 ml - tady můžu posoudit jen parfemaci, která byla fajn, i když maliny jsem úplně necítila. Vzorek je malý a sotva mi na jedno umytí stačil, takže víc nemohu posoudit. Žádná katastrofa se po umytí nekonala, ale sama od sebe bych si to v drogerii do košíku asi nehodila.

3. WELLA suchý šampon Eimi Dry Me 65 ml - kupovala jsem na Elnino ve výprodeji asi za 60 Kč a jsem z něj nadšená, protože nedělá takový ten silný bílý povlak a fungoval mi dokonce líp než Batiste. Parfemace je taková ta klasická jako když jste prostě u kadeřnice :D

4. ZIAJA sprchový gel perník 200 ml - loňská limitka, moc se mi líbila, opravdu to voní jako perníčky. Cítíte zázvor i skořici. Ziaja tyhle limitky prostě umí.


5. ESSENCE transparentní fixační pudr All about matt! 8g - bohužel tady jsem nebyla spokojená, protože pudr strašně rychle ubýval. Mně většinou trvá docela dlouho pudry spotřebovat, ale tady během chvilky používání byla vidět pánvička. Výdrž nemůžu posoudit, jelikož pracuji v prostředí s klimatizací, což pleti úplně neprospívá a během chvilku se celá lesknu ať používám jakýkoliv pudr.

6. KIEHL'S Ultimate Strenght krém/balzám na ruce 30 ml - pro změnu zase jedna věc se kterou jsem byla spokojená. Krém má ještě z loňského kosmetického adventního kalendáře. Nemám ráda mastné ruce a tudíž ani hutné krémy. Tenhle byl fajn, protože se během chvilky vstřebal. Pro mě na občasné mazán třeba jednou za den dostačující, ale já se celkově nerada mažu. Parfemace byla zajímavá, taková peprmintová.

7. BALEA pleťový čistící gel 20 ml - pro normální a smíšenou pleť. Nouzovka, kterou jsem si kupovala na dovolenou kvůli malému balení. Svůj účel splnil, odlíčil, parfemace hodně jemná, svěží.

8. LANCÔME Visionnaire multikorekční krém proti známkám stárnutí 5 ml - další pozůstatek z adventního kalendáře, hutnější krém, příjemný a moc hezky voněl. Lancome má alespoň pro mě celkově hezky parfemovanou kosmetiku. cenově už je však pro mě méně přijatelný, takže jsem ráda, že jsem mohla kosmetiku vyzkoušet aspoň takto.


9. ISANA rozjasňující maska Shine Effect - co mě na první pohled zaujalo byl potisk masky, stříbrné obrysy trojúhelníků, docela se to podobá obalu. Plátýnko je ale hodně tenké, hůř se rozdělávalo a povedlo se mi trochu i natrhnout. Tvarem mi na bocích nesedělo a musela jsem ho ohnout. Samozřejmě každému tyto masky sedí jinak, nemáme všichni stejný tvar obličeje. Maska byla docela hodně napuštěná, nechala jsem ji cca půl hodiny (na obalu píšou 10 min) a i po sundání byla stále mokrá. V pytlíčku zbylo ještě trochu tekutiny, takže tu jsem si rozetřela na krk a dekolt. Celkově ale nejsem z masky nějak extra nadšená. Po sundání hodně lepila a nakonec jsem ji umyla. Měla jsem trochu červený nos a tváře, ale to může být tím, že jsem ji nechala působit déle. Celkově mi pleť na pohled nepřijde nijak rozzářenější, tak snad aspoň něco málo pleť vyživilo zevnitř.

10. ISANA rozjasňující polštářky pod oči - mám opravdu velké a fialové kruhy pod očima a zatím jsem nenašla nic, co by je zmírnilo. Takže ani tady se nekonal žádný zázrak. Čas od času si ale nějaké vždycky koupím, baví mě je používat a co si budem povídat, je to fajn.

11. CV Young Soft hydrogelová maska na rty - kupovaná v Rakousku v Müllerovi. Na zadní straně je uvedeno, že je vhodná pro věkovou kategorii 15-20, což já už nejsem, ale zaujal mě obal a stála pár korun. Bohužel mi to se rty neudělalo vůbec, ale vůbec nic. Příjemný to sice bylo, ale efekt nula.

Tentokrát je to tak 50 na 50 se spokojeností.
Hned zítra vám ještě ukážu poslední spotřebované produkty za rok 2019.
Hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)